Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   TonyBet (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/12942-tonybet/)

O12 2012-08-27 15:31

TonyBet
 
Är det någon som vet något kring detta nya bolag?

DamageINC 2012-08-27 15:49

Inte mycket, men det ägs av pokerspelaren Tony G tror jag. Reggat i Estland. Vet inte om bolaget är nytt heller, men det har nyligen kommit upp på oddsportal i alla fall, och de visar väldigt många av deras odds fel, i alla fall på basket (de visar oddsen för 1Q under FT+OT).

O12 2012-08-27 16:00

Har sett att det ligger väldigt höjt på alla US open matcher i tennisen...

Vågar man slänga in sina pengar på ett sådant nytt bolag..?

Stooges 2012-09-16 11:19

Är nog inga problem att få ut sina pengar . Men lirar man marknadshögst och klarar mer än 10 spel innan toklimiterad så ska man vara glad.

marling 2012-11-29 02:42

Någon som vet om dom har en support?
Mailat dom 4a gånger, på två olika adresser, utan svar.
Vart med om liknande?

Fick nämligen 100 USD bonus, när man skulle få 100 euro (eller motsvarande valuta). Nu vägrar det att rätta till felet och svarar inte heller på mail.

MrGerrard 2012-11-29 09:54

Bettade ca 10ggr där för att sen ta ut mina pengar och det var inga problem alls. Supporten behövde jag aldrig vara i kontakt med

marling 2012-11-29 11:01

Hur kan dom svara såhär:

"Hello,

Thank you for your E-mail!

At this moment we give bonus in EUR/USD/GBP it depends from user account and what type of currency he choose.

So if your account is opened in USD, we will give you 100 USD. We not converting money to other currencies.

And i'm sorry but there nor way how to add bonus manually!

Have a nice day!"


När följande står under "terms and conditions":

"Open an account at TonyBet, make a deposit of at least €10 and you will be entitled to a 100% bonus on your first deposit up to a maximum of €100 or currency equivalent"

Samt:
"The maximum bonus that can be claimed is €100"

Haltmathe 2012-11-29 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 216000)
Hur kan dom svara såhär:

"Hello,

Thank you for your E-mail!

At this moment we give bonus in EUR/USD/GBP it depends from user account and what type of currency he choose.

So if your account is opened in USD, we will give you 100 USD. We not converting money to other currencies.

And i'm sorry but there nor way how to add bonus manually!

Have a nice day!"


När följande står under "terms and conditions":

"Open an account at TonyBet, make a deposit of at least €10 and you will be entitled to a 100% bonus on your first deposit up to a maximum of €100 or currency equivalent"

Samt:
"The maximum bonus that can be claimed is €100"

Har du valt euro som valuta på ditt konto?
om du har usd som valuta så är 100 usd max.

KP 2012-11-29 11:19

Ja bara för du har USD som valuta betyder inte det att du ska få 130 USD (=100 eur i dagens penningvärde) som bonus. Utan det är 100 usd som gäller då.

Overplayer 2012-11-29 11:22

Precis som Halt säger så kanske du valt fel valuta när du öppnade konto? Då kan du nog inte göra så mycket åt det.

marling 2012-11-29 20:18

Läser ingen av er det jag skrev, som är ett utdrag från deras terms and conditions?

"...up to a maximum of €100 or currency equivalent"

= motsvarande i annan valuta.

the chef 2012-11-29 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 216094)
Läser ingen av er det jag skrev, som är ett utdrag från deras terms and conditions?

"...up to a maximum of €100 or currency equivalent"

= motsvarande i annan valuta.

Läser inte du vad någon annan skriver om du har dollar som valuta får du upp till 100 dollar i bonus

kingofding 2012-11-29 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 216094)
Läser ingen av er det jag skrev, som är ett utdrag från deras terms and conditions?

"...up to a maximum of €100 or currency equivalent"

= motsvarande i annan valuta.


För att förtydliga på svenska: Upp till max 100 euro eller 100 av vad du nu har för valuta. dvs du kommer få 100 om de så är euro, dollar, pund eller dmark :)

Exakt den texten och systemet är ju desutom standard på exakt alla siter som erbjuder bonusar.

marling 2012-11-29 20:49

ni verkar missförstå texten.
Jag gör en claim på 100 euro, hur mycket claimar jag då i USD?

"The maximum bonus that can be claimed is €100"

För att förtydliga:

http://www.sysmod.com/eurocalc/eurocalc.php

Click 'Convert' to see the equivalent in the other currencies. (i.e. currency equivalent)

Ni har blivit blinda av vad som sägs och vad som egentligen sägs.

kingofding 2012-11-29 20:55

Men seriöst? Finns 2 olika alternativ:
1: Du har ditt konto i usd? Har du det kan du max få ut 100 USD i bonus. Dom har gjort helt rätt.

2: Du har ditt konto i euro och av någon anledning bara fått 100 dollar i bonus. Då har dom gjort fel.

Kan du vara snäll och svara på vilken valuta du har valt på ditt konto? Och nej jag har inte missförstått något utan antingen driver du bara eller så är detta ett hopplöst fall att förklara för dig..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved