Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Betsafe vägrar betala ut vunnet spel (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/14591-betsafe-vaegrar-betala-ut-vunnet-spel/)

Golddigger 2013-01-08 14:24

Betsafe vägrar betala ut vunnet spel
 
Tjenare alla sharpar!

Tänkte fråga er om råd.
Jag hade lagt följande spel på betsafe: "Kommer Påvens twitterkonto @pontifex att ha fler följare än Justin Bieber (@justinbieber) vid årsskiftet 2012-2013?
Almost Anything - Internationellt - Twitter - Specials"

Spelet lades 11 december, alltså 20 dagar före det skulle avgöras.

När kupongen inte blivit betalad den 3.1 kontaktade jag supporten. Efter att ha väntat i 5 dagar fick jag svar; "Vi beklagar detta fel som uppstått i och med översättningen till den svenska sidan. Vi kommer tyvärr inte att kunna rätta dem i enlighet med det som står på den svenska sidan och ber dig konfirmera om du vill att dessa kuponger ska annulleras, dvs att du får insatsen tillbaka?"

Det känns som svindleri tycker jag, då dom påstår att dom översatt spelet fel efter att det avgjorts, dessutom först efter att jag påpekat att dom inte betalat spelet.

Någon som har ideer vad man kunde göra?

Andy90 2013-01-08 14:38

Be dem hänvisa till den regeln som de bör ha som säger att de har rätt att göra på detta vis. Har de en regel för det så är det dessvärre inte mycket du kan göra åt det..

jaroiten 2013-01-08 15:10

Illa illa, jag har själv lagt ett spel på samma marknad. Men hade glömt bort det, ska kontakta supporten och se vad de säger. Kan i alla fall se att mitt spel inte heller har blivit rättat än...

jaroiten 2013-01-08 16:28

Som jag sa så placerade även jag ett spel på den här marknaden och har inte heller fått mitt spel rättat. Här kommer en ganska förvirrande konversation jag hade med supporten, men verkar trots allt som att de bara har lagt in fel datum för rättning i deras system. Här följer min konversation med supporten, har styckat upp det lite så att det ska vara lättare att följa.

Inledande hälsningsfraser och förklarande av ärendet:
Spoiler:
jaroiten: Hejsan!
jaroiten: Jag har ett spel som avgjordes vid årsskiftet 2012-2013 som ännu inte har blivit rättat
Josefine: Vad är det för kupong id på denna kupong?
jaroiten: Kupong id: 185594919
Josefine: Ett ögonblick så ska jag kolla upp detat.
jaroiten: Okej :)

Därefter kommer jag och supporten överens om att vadet har avgjorts den 1 januari 2013:
Spoiler:
Josefine: Jag kan se att denna kupong avslutas 2013, Står det det på din kupong också eller står de att den avslutas nu 2012?
jaroiten: Menar du första januari 2013?
Josefine: Ja precis.
jaroiten: Okej ja så står det på min kupong också.
jaroiten: Jag undrar därför varför den inte har rättats än

Men sedan menar supporten att spelet skall rättas först i slutet på 2013 av någon anledning:
Spoiler:
Josefine: Det står att denna kupong kommer att avslutas i årsskiftet 2013, och inte nu 2012-2013
jaroiten: Men första januari 2013 har ju redan varit.
jaroiten: Och årskiftet 2013
Josefine: Nej alltså i slutat av år 2013 kommer den att avslutas.
jaroiten: 2012-2013 kan väl inte vara något annat än vid nyår
jaroiten: Va? Nu hänger jag inte med.. :p
jaroiten: Så här står det ju på kupongen "Kommer Påvens twitterkonto @pontifex att ha fler följare än Justin Bieber (@justinbieber) vid årsskiftet 2012-2013?"
jaroiten: Och de betyder ju 1 januari 2013 som vi båda kom fram till. :p
jaroiten: varför ska ni rättan den först i slutet av år 2013?
Josefine: Vad jag kan se att de står på din kupong så kommer den att avslutas i slutet av 2013.
jaroiten: Aha, men varför rättas den först i slutet av 2013 då? Jag vill ju ha mina pengar nu, spelet är ju redan avgjort. :p
Josefine: Jag ska kolla upp de med sportavdelningen ett ögonblick bara.
jaroiten: Okej. :)

Jag skickar därefter en bild på mitt spel:
https://i.imgur.com/mZFHX.png?1


Därefter följer en bit där supporten påstår att "årsskiftet 2012-2013" inte har varit utan är i slutet av 2013!
Spoiler:
Josefine: Har fått svar från sportavdelningen nu, de säger att detta spel kommer att avslutas i slutet av 2013 och inte nu i årsskiftet.
jaroiten: Huh?
jaroiten: Skulle man kunna få ett exakt datum på "årskiftet 2012-2013"?
jaroiten: Det är med andra ord inte 1:a januari 2013 som vi båda trodde?
Josefine: Nej det var i slutet av 2013. Jag ber om ursäkt för detta missförstånd.
jaroiten: Så årskiftet 2012-2013 är i slutet av år 2013?
Josefine: Ja det är i slutet av 2013.
jaroiten: Alltså, det där stämmer helt enkelt inte. Hur kan ni säga att "årskiftet 2012-2013" är i slutet av 2013?
jaroiten: Googlar man lite snabbt på årsskiftet 2012-2013 så kan man se att det redan har varit. Det vill säga det hände mellan år 2012 och 2013.
Josefine: Jag ska skicka detta vidare till vår odds avdelning så att de kan ändra detta.
Josefine: För detta kommer att avslutas 2013.
jaroiten: Kolla här: <a href="https://www.tsn.se/node/306"; target="_blank">https://www.tsn.se/node/306<;/a>
jaroiten: Det visar att årsskiftet 2012-2013 är mellan åren 2012 och 2013, inte i slutet på 2013
jaroiten: Eller stämmer inte trygghetsstyrelsen och Sveriges riksdags definition av årsskiftet 2012-2013? <a href="http://www.regeringen.se/content/1/c6/20/58/74/07e51691.pdf"; target="_blank">http://www.regeringen.se/content/1/c6/20/58/74/07e51691.pdf<;/a>

Sedan förklarar supporten att de har satt fel rättningsdatum i deras databas:
Spoiler:
Josefine: Vad jag menar är att odds har skrivit ut detta fel, jag kommer att kontakta dem nu så att de kan kolla upp detta.
jaroiten: Så här skrev du:
jaroiten: "jarotiten: Så årskiftet 2012-2013 är i slutet av år 2013?
Josefine: Ja det är i slutet av 2013.
"
Josefine: Ja jag vet att jag skrev de.
jaroiten: Och vad menar du med att "odds har skrivit detta fel"?
Josefine: De har skrivit på kupongen att den kommer att avslutas nu, men på vår sida så står det att den kommer att avslutas i slutet av 2013.
jaroiten: Aha okej, men då är det väl bara att rätta den manuellt nu istället. :)
Josefine: Jag ska skicka de vidare till dem så att de kan kolla upp vad som har hänt.
jaroiten: Okej, vad bra. Hur länge tror du det tar innan dom rättar det då?
Josefine: De kommer att kolla på de så fort de kan.
jaroiten: Okej, fint. :)
jaroiten: Ha det bra Josefin! :)
Josefine: Tack detsamma jaroiten :)


Så även fast konversationen var stundtals väldigt förvirrande så verkar det som att våra spel snart blir rättade. Verkar enbart som att supporten har fyllt i fel datum för rättning i deras databas. För inte kan väl "årsskiftet 2012-2013" vara i slutet på 2013? :p

Golddigger 2013-01-08 16:41

"jaroiten: Så årskiftet 2012-2013 är i slutet av år 2013?
Josefine: Ja det är i slutet av 2013.
jaroiten: Alltså, det där stämmer helt enkelt inte. Hur kan ni säga att "årskiftet 2012-2013" är i slutet av 2013?
jaroiten: Googlar man lite snabbt på årsskiftet 2012-2013 så kan man se att det redan har varit. Det vill säga det hände mellan år 2012 och 2013.
Josefine: Jag ska skicka detta vidare till vår odds avdelning så att de kan ändra detta.
Josefine: För detta kommer att avslutas 2013."

I'm getting confused with those people :idiot:

Golddigger 2013-01-08 16:46

Började undra om det är ett återkommande fenomen, att översätta fel siffror från andra språk till svenska hos Betsafe. Det enda dom har "översatt" fel är ju årtalet 2012-2013. Vad jag (som matematik-studerande) har förstått så har alla västerländska staternas siffror samma värde..

woland 2013-01-08 16:57

Haha tack för att du la upp konversationen! Kul att hon försökte spela dum där ett tag. Klart ni kommer få ut pengarna lads! Inte ert problem att de skrivit "fel".

kriga 2013-01-08 19:01

Jag upplever inte detta bolag som seriöst längre. Ser ingen som helst anledning att spela där. Har avslutat mitt konto och det tycker jag alla andra oxå borde göra.

Semicolon 2013-01-08 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 223287)
Jag upplever inte detta bolag som seriöst längre. Ser ingen som helst anledning att spela där. Har avslutat mitt konto och det tycker jag alla andra oxå borde göra.

Seriöst har det väl aldrig varit, däremot har de härliga odds ibland, enda anledningen till att spela där. I övrigt är det väl bara att hålla med, riktigt pajasbolag.

daders 2013-01-08 19:56

Konstigt detta. Jag har alldeles för mig att det stod att Bieber-spelet handlade om slutet på 2013, men kan väl iofs hända att det stod fel först och att de sedan rättade till det.

Golddigger 2013-01-08 20:36

Spelet har handlat om årsskiftet 2012-2013 enda sedan jag lade spelet(11.12.2012) tills idag. Det står fortfarande på mina öppna spel årsskiftet 2012-2013.

Golddigger 2013-01-08 20:42

Fick väldigt givande svar av kundsupporten per email just(Läs nerifrån upp):
----------------------------------------------
Vi beklagar att detta fel har inträffat och det är inte alls vår mening att vilseleda våra kunder. Vi har tagit upp detta med vår oddsavdelning och de har kollat över detta. Som vi har sagt till dig i tidigare mail så så kan vi avsluta detta spel och du kan få pengarna tillbaka eller så avvaktar du tills spelet har avslutats.

Med vänliga hälsningar,
Josefine
Betsafe Kundtjänst.
---------------------------------------------
Tack för svaret, men jag har nog hittat "allmänna regler och villkor"-fliken på er sida tidigare också. Jag förväntade mig en specifik regel som antyder att ni har rätt att göra på detta viset!? Så skulle du gärna få hänvisa till en regel där ni framger att det är engelska språket som är det korrekta språket som alla spel skall utgås från? Annars tycker jag det låter som påhitt hela det här från er sida, att hänvisa till att man översatt spelet fel, enda stället som ni "översatt" fel på är ju 8st siffror. Vad jag har förstått så har alla västerländska staternas siffror samma värde..
---------------------------------------------
Från kundtjänst (Josefine) 2013-01-08 05:40 PM
Hej ******

Här kan du läsa om de regler och villkor vi har på vår hemsida https://customer-service.betsafe.com...illkor#Anchor5
Jag beklagar att det har blivit såhär, vad vi kan göra är att vi kan ge dig pengarna tillbaka annars så kommer detta spel att avslutas den 01/01/2014.

Med vänliga hälsningar,
Josefine
Betsafe Kundtjänst.
-----------------------------------------------
Från ********
Jag ber dej hänvisa till regeln som ger er rätt att göra såhär, om det finns någon. I mina ögon tappar ju hela Betsafe sin trovärdighet då ni väljer att inte betala ut ett vinnande spel efter att det avgjorts. Dessutom efter att jag har påpekat er om det. Jag lade spelet 20 dagar före det avgjordes, vilket jag anser vara en väldigt lång period, under vilken ni borde ha märkt ett eventuellt fel.
-----------------------------------------------
Från kundtjänst (Julia) 2013-01-08 02:08 AM
Hej ******

Tack för ditt mail, jag beklagar att det dröjt med svar.

Vi beklagar detta fel som uppstått i och med översättningen till den svenska sidan. Vi kommer tyvärr inte att kunna rätta dem i enlighet med det som står på den svenska sidan och ber dig konfirmera om du vill att dessa kuponger ska annulleras, dvs att du får insatsen tillbaka?

jaroiten 2013-01-08 20:46

Citat:

Med vänliga hälsningar,
Josefine
Jasså så Josefin (som jag chattade med) har alltså tid att fortsätta konversationen med dig, men jag har fortfarande inte fått någon mer info ifrån deras sida efter att vi avslutade chatten..

O hon gav ju en helt annan bild av fallet till mig när hon pratade med mig..

11433 2013-01-08 20:59

Det är väl bara länka hit och så får Betsafe ta sig en funderare om de vill lösa problemet eller skita i det och ta ev. konsekvensen av att X-tusen spelare läser här

kriga 2013-01-08 21:15

Tycker i vissa fall, när ett bolag ständigt medvetet jiddrar med oss spelare, att vi här på Sharps skulle agera solidariskt med den drabbade och stänga ner våra konton på de bolaget. Det måste vara slut på den tiden då bolagen alltid kan hänvisa till sin regelbok( som täcker allt).

Jag har ju tidigare förespråkat Kundkrafts upplägg. Samma roll skulle ju Sharps kunna ha. Behövs en motpol på marknaden tycker jag.

Vore så jävla skönt att få se Betsafe uppleva massupsägningar av konton.

Efter att haft konton på alla bolag sedan dom i princip startades är det 2 st jag är nöjd med. Det är Bet365 och Unibet.

Migge 2013-01-08 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 223331)
Tycker i vissa fall, när ett bolag ständigt medvetet jiddrar med oss spelare, att vi här på Sharps skulle agera solidariskt med den drabbade och stänga ner våra konton på de bolaget. Det måste vara slut på den tiden då bolagen alltid kan hänvisa till sin regelbok( som täcker allt).

Jag har ju tidigare förespråkat Kundkrafts upplägg. Samma roll skulle ju Sharps kunna ha. Behövs en motpol på marknaden tycker jag.

Vore så jävla skönt att få se Betsafe uppleva massupsägningar av konton.

Efter att haft konton på alla bolag sedan dom i princip startades är det 2 st jag är nöjd med. Det är Bet365 och Unibet.

Instämmer! Det är lätt för nätbolagen att utlova höga odds samt guld & gröna skogar (spreadsheets!) när man sedan hänvisar till ett luddigt regelverk för att förhindra utbetalning!

För att inte tala om när man får någon typ av bonus & sen måste omsätta cashen åtskilliga ggr till ett visst minimiodds innan man ens kan ta ut sin vinst (om man nu får ut den vill säga???) :rant:

joemag 2013-01-08 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 223331)
Tycker i vissa fall, när ett bolag ständigt medvetet jiddrar med oss spelare, att vi här på Sharps skulle agera solidariskt med den drabbade och stänga ner våra konton på de bolaget. Det måste vara slut på den tiden då bolagen alltid kan hänvisa till sin regelbok( som täcker allt).

Jag har ju tidigare förespråkat Kundkrafts upplägg. Samma roll skulle ju Sharps kunna ha. Behövs en motpol på marknaden tycker jag.

Vore så jävla skönt att få se Betsafe uppleva massupsägningar av konton.

Efter att haft konton på alla bolag sedan dom i princip startades är det 2 st jag är nöjd med. Det är Bet365 och Unibet.

Kan tipsa dig om pinnacle om du inte har provat det bolaget. Aldrig krånglat för mig. Dock max ett avgiftsfritt uttag (per metod?) per kalendermånad men betydligt bättre odds. Har aldrig behövt kontakta kundsupport!

Spela 2013-01-08 21:44

Är Betsafe och Betsson samma bolag? Eller bara samma oddssättning? Har antingen samma odds eller skiljer 0.01 mellan bolagen när det kan skilja flera tiondelar gentemot andra bolag.

Tänker bara om Betsson är lika luriga framöver...

BroderH 2013-01-08 21:50

Tråkigt när det strular, men jag är mer intresserad av hur era rekar såg ut och om spelen gick in? :)

KP 2013-01-08 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av Spela (Inlägg 223341)
Är Betsafe och Betsson samma bolag? Eller bara samma oddssättning? Har antingen samma odds eller skiljer 0.01 mellan bolagen när det kan skilja flera tiondelar gentemot andra bolag.

Tänker bara om Betsson är lika luriga framöver...

Lite offtopic men japp det är samma ägare och deras odds följer varann. Limiteras du på ena kan du räkna med att du limiteras på det andra med. Mer info kan du få om du söker på forumet.

Golddigger 2013-01-08 22:44

För att återgå till vad "kriga" sade, så instämmer jag till 100%. Det vore skönt om man kunde få bolagen att ångra dylika beslut som detta.

För att citera: "Det måste vara slut på den tiden då bolagen alltid kan hänvisa till sin regelbok(som täcker allt)." I det här fallet verkade det ju inte ens finnas, en sektion i Betsafes regelverk som ger dem makt att göra som de gjort. Det kunde inte kundsupporten bevisa iaf. (Framgår från min konversation per email med dom på sida 1)

RobinD 2013-01-08 22:52

Det finns högre instanser att vända sig till om man känner att man har blivit lurad av ett bolag, alla har en ansvarig utgivare för deras licenser och man kan vända sig dit med sitt ärende och eventuellt få hjälp.

Att vara solidarisk som spelare är ju en fin tanke, men jag iaf ser om mitt eget hus först, och skulle inte stänga ned ett fungerande olimiterat konto på t ex betsafe. Det är för värdefullt för att vara solidarisk imo. Spelarkooperativ som kundkraft låter ju bra, men då måste sanktionerna vara annorlunda anser jag.

Wagner 2013-01-08 23:30

Spelarkooperativ! Så djävla dumt att man storknar. :lol:

Den som fortfarande lever efter devisen - vi mot dom - bör ta sig en allvarlig funderare på vem som ska betala bolagens vinster (ofrånkomliga) och dina egna.

Wagner 2013-01-09 00:47

Nu har jag fått frisk luft och spinner vidare.

För att eventuellt få några pengar av kakan måste du gno hårt och själviskt. Men då du inte kan ta betalt av torskarna direkt behöver du en hallick.

Hallicken är både nyckfull och tolkar regelboken lite som han vill. Inte så konstigt då han skrivit den själv. Han lägger dessutom beslag på merparten av pengarna innan du, eventuellt, kan få en liten del.

Men trots dom lite vissna villkoren är han din enda chans. Börjar du istället tycka synd om torskarna och bjuda på dina tjänster kommer hallicken lacka till. Mindre pengar till honom betyder i förlängningen inga alls till dig.

Så att tusentals medlemmar på ett spelforum kan producera så lite i spelväg handlar mycket om instinktiv självbevarelsedrift.

jaroiten 2013-01-09 20:16

Mina damer och herrar cirkusen fortsätter!

Eftersom jag hade tipsat min vän om samma spel och inte han heller hade fått spelet rättat än bad jag honom kontakta supporten, och tror ni jag blev förvånad över hans konversation med dem?

Ehhh... ja det blev jag. Läs själva:
Spoiler:
Catherine: Hej, jag heter Catherine.
Min vän: Hej! Jag har en fråga angående följande spel: Kommer Påvens twitterkonto @pontifex att ha fler följare än Justin Bieber (@justinbieber) vid årsskiftet 2012-2013?
Min vän: Detta har inte blivit rättat ännu
Catherine: Har du kupong ID, så ska jag undersöka?
Min vän: 185261203
Catherine: Tack så mycket. Ett ögonblick.
Catherine: Nu är kupongen rättad och utbetald. Grattis till din vinst!
Min vän: tack så mycket


Han fick alltså sin kupong rättad inom loppet av några minuter. Jag loggade då in igen för att se om min kupong också hade blivit rättad, men nej det hade den inte.. Så jag kontaktade supporten igen och se nu hur konversationen gick denna gång:
Spoiler:
Hej, jag heter Catherine.
jaroiten: Hej
Catherine: Hur kan jag hjälpa dig jaroiten?
jaroiten: Jag har ett spel som är avgjort för några dagar sen som ännu inte är rättat
Catherine: Har du kupong ID, så ska jag undersöka?
jaroiten: 185594919
Catherine: Tack så mycket, ett ögonblick jaroiten.
jaroiten: Okej :)
Catherine: Den ansvarige oddssättaren finns inte här just nu, men jag har nu mailat honom och bett honom att rätta matchen. Så snart han är tillgänglig kommer spelet att rättas.
jaroiten: Jasså, rättar ni spelen olika för olika användare?
Catherine: Hur menar du?
jaroiten: En vän till mig har spelat samma spel (kupong id: 185261203)
jaroiten: och fått sitt spel rättat
Catherine: Okej, om han kontaktade supporten så var det mycket möjligt att spelet rättades. Jag hade en kund tidigare med samma marknad som fick spelet rättat då den ansvarige oddssättaren var här. Han är just nu inte tillgänglig och därför kan inte spelet rättas. Jag har som sagt mailat honom och så snart han är tillgänglig så kommer spelet att rättas jaroiten.
jaroiten: Okej, tack så mycket, räknar med att spelet rättas snart då. Kontaktade er nämligen redan igår med detta ärende, men det har inte blivit rättat under dagen
jaroiten: Varför fick denna kund sitt spel rättat innan mig när jag kontaktade er redan igår?
Catherine: Jag kan se att du talade med Josefin igår och att hon skickade ett mail till ansvarige oddssättare angående vad som var korrekt, om spelet gällde till den första januari 2013 eller om det var i slutet av 2013. Jag talade direkt med oddssättaren när han var här på vårt kontor.
Catherine: Vi har fortfarande inte mottagit ett svar på Josefins mail, men jag kunde få kupongen rättad direkt eftersom jag kunde ta tag i honom och be honom göra det.
jaroiten: Vad spelet gäller är väl rätt så uppenbart "årsskiftet 2012-2013" står det ju i spelet. :p
jaroiten: Okej, aja men rätta mitt spel så fort som möjligt skulle gärna lägga lite nya spel med pengarna. :)
jaroiten: Nu måste jag gå. Tack för hjälpen. :)


Ganska otroligt att, min vän får sitt spel rättat så fort han skriver till supporten medan både jag och OP har fått strida en hel del för att få detta uppenbart vunna spel utbetalt. Men nu kan det inte vara långt borta antar jag..

Farjkarlen 2013-01-09 23:39

Haha, vilken fars det utvecklar sig till detta! Jag lider med dig som inte får dina pengar som jag faktiskt tycker du har all rätt till!

För enligt mig så är årsskiftet 2012/2013 i början på januari 2013 :D

Stå på dig eller kontakta IBAS

ALA 2013-01-10 10:15

Någonstans i deras regler torde det stå att den engelska versionen är gällande oavsett vad det står skrivet på andra språk. Tyvärr går det inte att göra så mycket om man känner sig lurad mer än att ge fan i att spela hos dem. Det är diktatur som gäller.

Golddigger 2013-01-12 18:25

Nu har jag äntligen fått spelet betalt efter ett tiotal mail (med långsamma svar) med kundsupporten. Här är en smakbit på slutet av den givande diskussionen;

Från Golddigger
Jag ber dej hänvisa till regeln som ger er rätt att göra såhär, om det finns någon. I mina ögon tappar ju hela Betsafe sin trovärdighet då ni väljer att inte betala ut ett vinnande spel efter att det avgjorts. Dessutom efter att jag har påpekat er om det. Jag lade spelet 20 dagar före det avgjordes, vilket jag anser vara en väldigt lång period, under vilken ni borde ha märkt ett eventuellt fel.
------------------------------------
Från kundtjänst (Josefine) 2013-01-08 05:40 PM
Hej Golddigger

Här kan du läsa om de regler och villkor vi har på vår hemsida https://customer-service.betsafe.com...illkor#Anchor5
Jag beklagar att det har blivit såhär, vad vi kan göra är att vi kan ge dig pengarna tillbaka annars så kommer detta spel att avslutas den 01/01/2014.

Med vänliga hälsningar,
Josefine
Betsafe Kundtjänst.
-------------------------------------
Tack för svaret, men jag har nog hittat "allmänna regler och villkor"-fliken på er sida tidigare också. Jag förväntade mig en specifik regel som antyder att ni har rätt att göra på detta viset!? Så skulle du gärna få hänvisa till en regel där ni framger att det är engelska språket som är det korrekta språket som alla spel skall utgås från? Annars tycker jag det låter som påhitt hela det här från er sida, att hänvisa till att man översatt spelet fel, enda stället som ni "översatt" fel på är ju 8st siffror. Vad jag har förstått så har alla västerländska staternas siffror samma värde..
---------------------------------------
Vi beklagar att detta fel har inträffat och det är inte alls vår mening att vilseleda våra kunder. Vi har tagit upp detta med vår oddsavdelning och de har kollat över detta. Som vi har sagt till dig i tidigare mail så så kan vi avsluta detta spel och du kan få pengarna tillbaka eller så avvaktar du tills spelet har avslutats.

Med vänliga hälsningar,
Josefine
Betsafe Kundtjänst.
-------------------------------------
(Jag svarade inget på det mailet)
-------------------------------------
Hei Golddigger,

Takk for din epost.

Jeg håper det går bra med et svar på norsk. Vi har hatt noen samtaler med vår oddsavdeling og har bestemt oss for å alikevel utbetalte gevinst på ditt spill angående 'Twitter - Pope vs Bieber'. Gevinsten på **** euro for dette spillet er nå på plass på din konto.

Vi beklager så meget at det tok litt tid å få ordnet opp i dette, men nå er ihvertfall gevinsten på plass. Jeg ønsker deg lykke til med dine framtidige spill, og en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen,
Ole
Betsafe Kundeservice.

kriga 2013-01-12 19:00

Då återstår bara att tacka Betsafe för den tiden som varit och stänga kontot.
Oacceptabelt beteende som måste bestraffas.

Juret 2013-01-12 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 224274)
Då återstår bara att tacka Betsafe för den tiden som varit och stänga kontot.
Oacceptabelt beteende som måste bestraffas.

Bästa straffet, åtminstone som jag kan ge, är att spela där.

kriga 2013-01-12 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av Juret (Inlägg 224275)
Bästa straffet, åtminstone som jag kan ge, är att spela där.

Principfråga för mig. Antar att våldtäkt oxå är ok?

Semicolon 2013-01-12 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 224277)
Principfråga för mig. Antar att våldtäkt oxå är ok?

Du jämför deras halvsunkiga blåsning med våldtäkt? För övrigt har ju Juret rätt, bästa straffet är att lira där som vinnande spelare. Att folk som brukar hänga här på sharps försvinner från betsafe är nog inget betsafe tolkar som negativt...

kriga 2013-01-12 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av Semicolon (Inlägg 224283)
Du jämför deras halvsunkiga blåsning med våldtäkt? För övrigt har ju Juret rätt, bästa straffet är att lira där som vinnande spelare. Att folk som brukar hänga här på sharps försvinner från betsafe är nog inget betsafe tolkar som negativt...

Givetvis jämför jag inte i sak, men om någon slår mig eller en vän till mig så står jag lixsom inte bara och tittar på:KO:

Mr.DEE 2013-01-13 07:30

haha vilka a-holes! Jag garanterar er att ifall ni inte hade skrivit här på sharps så hade ni inte fått era vinster. Kan sätta en slant på att dem som lirade tvärtom fick sina spel förlorade:D



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved