Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Digibet som bolag ? (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/15079-digibet-som-bolag/)

Skubb14 2013-02-10 11:03

Digibet som bolag ?
 
Hej !

Någon som har någon erfarenhet om spelbolaget Digibet.com ?

Tacksam för synpunkter och åsikter om detta bolag.

kriga 2013-02-10 12:09

Erbjuder odds på alla svenska banor. Samtliga svenska lopp kan ses gratis på Digibets livetv.

Nu blir jag väldigt nyfiken. Har Digibet verkligen tillstånd att sända ATGs livesändningar eller snor dom dessa rakt av?

Mkt intressant om det skulle visa sig att Atg har hemliga avtal med detta tyska bolag.

Är det någon här som vet något? eller är allt precis som vanligt?

Skubb14 2013-02-10 12:12

Jag har sett detta också, att dom sänder via atg live.
Och att dom kopierar oddsen från atg rakt av.

Cc 2013-02-10 12:15

Tysk klon-bookie med licens i Gibraltar. De har många betting-butiker i Tyskland och har varit inriktade på hästsport redan från början. Hade ursprungligen en av 4 licenser från Östtyskland!

ATG säljer ju sina sändningar lite varstans, där jag bor jut nu i Thailand så sänder flera barer live V75 och även Maltesisk kabel-TV sänder samma lopp live men med Engelsk kommentator. Skulle tro att de plankar de flesta odds från resten av marknaden, limits lär snabbt bli obefintliga om man börjar vinna.

kriga 2013-02-10 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av Cc (Inlägg 230336)
Tysk klon-bookie med licens i Gibraltar. De har många betting-butiker i Tyskland och har varit inriktade på hästsport redan från början. Hade ursprungligen en av 4 licenser från Östtyskland!

ATG säljer ju sina sändningar lite varstans, där jag bor jut nu i Thailand så sänder flera barer live V75 och även Maltesisk kabel-TV sänder samma lopp live men med Engelsk kommentator. Skulle tro att de plankar de flesta odds från resten av marknaden, limits lär snabbt bli obefintliga om man börjar vinna.

Mkt bra svar:thumbup:

Grovbenstomme 2013-02-13 17:52

Visste inte att krautsen var intresserade av trav.

Jag har sett att de visar upp historiska odds lite enkelt bredvid de uppskattade oddsen. Har Atg detta också? Undviker den nya sidan och kör classic nämligen.

mijo14 2013-03-03 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av Skubb14 (Inlägg 230323)
Hej !

Någon som har någon erfarenhet om spelbolaget Digibet.com ?

Tacksam för synpunkter och åsikter om detta bolag.

Sänder de streamad fotboll och hockey också?

MultiSharp 2013-03-03 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av Skubb14 (Inlägg 230335)
Jag har sett detta också, att dom sänder via atg live.
Och att dom kopierar oddsen från atg rakt av.

Det verkar stämma att de bara är ett skin mot ATG:s totalisator pss som hos flera andra utändska spelbolag. Alla insatser går direkt in i ATG:s system så det lär inte finnas någon risk för sänkta limits. När bwin.com började med samma sak var det dock förbjudet för svenskar att spela på just de svenska loppen via deras sajt. Det är kanske samma sak hos Digibet?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved