Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   ComeOn Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/15641-comeon-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

perry 2014-03-11 21:05

Några sharps förtjänar du för att måsta kriga såhär för att få rätt! Helt sjukt vad tröga dom är.

ChrisWaddle 2014-03-11 22:29

Haha du höll dig rätt lugn i alla fall...

tompa87 2014-03-11 23:50

Bara att skicka tillbaks sidan till dem själva å be dem läsa på :) "hur många comeon anställda behövs det för att rätta ett odds?".. :) skönt att det löste sig för dig :)

sirlarsson 2014-03-11 23:57

Pajasbolag, blir ingen insättning där inte.

vinter 2014-03-21 00:53

Bonustrejdat färdigt dom nu. Vilken dålig, långsam och buggig sida dom har!

Fishjutta 2014-04-02 18:10

Hur hittar man spelhistorik på comeon sen dom gjort om sidan?

Izacfosho 2014-04-02 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av Fishjutta (Inlägg 332364)
Hur hittar man spelhistorik på comeon sen dom gjort om sidan?

Efter att du tryckt på odds hittar du historik uppe till höger, vid kupongen

Fishjutta 2014-04-02 23:27

Tack, det var nere till vänster förut ;)

Sen att dom är sega med att rätta till misstag och gör misstag ofta är ganska sjukt, +att man måste komma till second line för att det ska rättas till väldigt ofta. Sen kan dom lika gärna ta bort spelet 4+ på ishockeyn, spelade skellefteå 4+ idag och dom lyckades rätta det som fel, tredje gången i rad dom rättat fel när jag spelat 4+ på något lag. Säkert några som inte märker det, så dom tjänar en liten slant.

Boone 2014-04-19 15:52

Vilka sporter är det ni helst vill se bättre odds på ComeOn? De håller just nu på och expanderar och bad oss fråga vad det är ni spelare värdesätter högst. Är det någon sport ni tycker dem är totalt underlägsna rent oddsmässigt?

Galeocerdo cuvier 2014-04-19 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 336785)
Vilka sporter är det ni helst vill se bättre odds på ComeOn? De håller just nu på och expanderar och bad oss fråga vad det är ni spelare värdesätter högst. Är det någon sport ni tycker dem är totalt underlägsna rent oddsmässigt?

Jag har för mig att deras payout låg väldigt långt under övriga bookies på alla sporter när jag tittade på Oddsprotal. De behöver höja oddsen på allt, men om man måste välja en sport så fotboll då utbudet där är störst.

Tomte 2014-04-21 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 336785)
Vilka sporter är det ni helst vill se bättre odds på ComeOn? De håller just nu på och expanderar och bad oss fråga vad det är ni spelare värdesätter högst. Är det någon sport ni tycker dem är totalt underlägsna rent oddsmässigt?

Eftersom de frågar så får jag väl svara i egen sak:

Allsvenskan! Emellanåt ligger de bra med när oddsen släpps, men närmare matchstart är de nästan aldrig spelvärda, åtminstone inte i år (bara nu jag haft dem). Spelare som målskytt och handikappspel är de inte i närheten av de andra upplever jag.

Se där - en åsikt, och om ingen annan tycker något så framför detta så blir det (förhoppningsvis) mer stålars till mig ;-)

perry 2014-04-22 13:24

Någon som vunnit på deras "dela på 25000kr" bonusen och hur mycket extra har ni då inkasserat?

faremisch 2014-04-22 13:32

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 337416)
Någon som vunnit på deras "dela på 25000kr" bonusen och hur mycket extra har ni då inkasserat?

Satte en hundring på en dubbel till 5.14 i helgen.
Det gav 284 kronor extra. Måste varit drygt 90 som var med och delade.

loneranger 2014-04-26 16:16

ComeOn -sveriges schysstaste spelbolag.. var det inte så?

Hörde av mig till chatten då jag hade lagt ett spel igår kväll, kollade även levande spel efter och det låg där, men nästan samtidigt försvann spelet från oddsboken och en stund senare försvann det även från min historik. Spårlöst borta!?

Vänder mig till chatten idag för att höra vad som står på, får vänta en kvart på att nån dyker upp och när hon väl dyker upp:

Du är placerad som nummer 1 av 1 i kön.

Du kan också få svar på dina frågor genom att söka i vår kunskapsbas.
info: Du chattar nu med Lisa
info: Ditt ärendenummer är LTK12155015448943X
Lisa: Välkommen till ComeOn's live chat! Jag hoppas att det är okej att jag skriver på norska men svara gärna på svenska.
Lisa: Hei Jonas
Lisa: "Jag la ett tennispel på Diego Schwartzman igår vid elva tiden. Såg senare att det fanns med i historiken över levande spel direkt efter. Senare var spelet borta, ungefär samma tid som ni plockade bort det från boken. Vad händer??"
Lisa: Kan jeg få ditt spels ID# er du snel
jonas: Är ju det som inte finns längre. Finns inget spår av spelet
jonas: Fast ni borde ju se att det varit lagt
Lisa: Har du kollat på din Historikk?
jonas: Ja!
jonas: Jag la ett spel som nu är borta från all historik. är ju det som är problemet.
Lisa: Så du mener at du ikke ser spillet under Øpne spel eller Historikk
Lisa: Det er merkelig
Lisa: Jeg skal se på kontoen din her '
jonas: Ja.. det fanns där igår efter jag lagt spelet, men sen är detborta
Lisa: Kan du vente litt er du snel
Lisa: Er det dette spillet du mener :
Lisa: n Maria-Teresa Torro-Flor [ESP] vs. Garbine Muguruza Blanco [ESP] - Set Betting (Correct Score) - LineType1
Lisa: Dette spelet har bet ID# 79444267
jonas: Nä då hade jag skrivit det. Har du inte läst första frågan som du postade igen?
jonas: Diego Schwartzman igår kväll ca 23:00
Lisa: La megh se igjen her
Lisa: Ser du det spillet som jeg gav deg her?
jonas: Jo.men det är fel.. är det bättre om jag skriver på engelska så du förstår??
Lisa: Just a moment please
Lisa: What kind of Handicap did you platy on the bet?
jonas: No handicap at all. Played winner on Diego Schwartzman @ 2,10 in odds
Lisa: k
Lisa: I see
Lisa: I advice you to logg out of your account and
Lisa: then open another browser like Firefox and log in again and you should see all your bets
Lisa: You are welcome back to us after you have done this Jonas :)
Lisa: ok?
Lisa: Tack för besöket! Var vänlig och sätt betyg på vår sida och service genom att fylla i vår enkät när du trycker på ”Stäng” och delta i vårt lotteri med dragning varje månad med chans till att vinna 500kr!!
info: Kundtjänst har avslutat chatten, tack för besöket!


Men det värsta av allt tycker jag var att hon avslutade chatten medans jag höll på att skriva. Efter att hon velat att jag skulle starta om webbläsaren och prova med nån annan, som jag faktiskt redan hade gjort, även provat mobilen, så tog det typ 5 sekunder så hade hon avslutat chatten.. så jävla dåligt.

Ska man behöva printscreena varenda spel man lägger där eller?

forbannat 2014-04-26 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 337416)
Någon som vunnit på deras "dela på 25000kr" bonusen och hur mycket extra har ni då inkasserat?

Vann på ett livespel mellan Chelsea och Arsenal tror jag, minsta insats 100.

Blev sjukt nog 697kr



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved