Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   ComeOn Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/15641-comeon-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

Boone 2014-02-11 13:31

ComeOn tycker det går lite väl bra för er så villkoren för bonusen kan komma att ändras till det sämre snart. Rekommenderar alla som funderar på att registrera konto att göra det inom en snar framtid för att ta del av de villkor som gäller nu.

anth 2014-02-12 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 318225)
ComeOn tycker det går lite väl bra för er så villkoren för bonusen kan komma att ändras till det sämre snart. Rekommenderar alla som funderar på att registrera konto att göra det inom en snar framtid för att ta del av de villkor som gäller nu.

Nagon aning om nar dessa villkoren kommer att andras? 2 veckor? En manad? Eller rent utav tidigare an sa?

Boone 2014-02-13 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av anth (Inlägg 318517)
Nagon aning om nar dessa villkoren kommer att andras? 2 veckor? En manad? Eller rent utav tidigare an sa?

Kommer att ändras till minimumodds 2.0 under dagen är det jag fått veta. Absolut sista chansen att registrera er nu om ni vill ha 1.7 som minimumodds.

Återkommer när jag fått ändringen bekräftad.

ChrisWaddle 2014-02-13 14:17

Någon mer än jag som har problem med låga insatstak på liven? Jag frågade deras chatt och hon bedyrade att jag inte var limiterad.

Boone 2014-02-13 20:26

Nu är minimumoddset ändrat till 2.0. Om lite färre folk 'rånar' dem på bonusen nu kanske det går ned igen, men troligtvis inte.

Tomte 2014-02-13 21:17

Kom igen nu, var lite lojala med Sharps och torska över slantarna till Betfair. :-)

vinter 2014-02-13 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Tomte (Inlägg 318937)
Kom igen nu, var lite lojala med Sharps och torska över slantarna till Betfair. :-)

Ska försöka ;)

keixoth 2014-02-14 10:30

Hej!

Jag registrerade mig vid 9 igår på comeon och hade då mini kravet på 1,7 i odds. Men detta ändrades senare trots att jag registrera mig innan ändringen. Kontaktade deras kundtjänst förut och fick då detta svar:

Anders: 14.15 ComeOn reserverar sitt rätten av avbryta, ändra eller upphäva vilken som helst kampanj och/eller se över och revidera allmäna villkor när som helst, utan förvarning. Och genom att fortsätta att vara i delaktig i kampanjen efter en eventuell översyn, anses deltagare vara överens och införstådda med sådana nya eller ändrade villkor.

Det låter ju som att de kan ändra villkoren på bonusen hur som helst. Eller går det att ordna på något sätt att man får de villkoren man hade från början?

//Keixoth

Boone 2014-02-14 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av keixoth (Inlägg 318989)
Hej!

Jag registrerade mig vid 9 igår på comeon och hade då mini kravet på 1,7 i odds. Men detta ändrades senare trots att jag registrera mig innan ändringen. Kontaktade deras kundtjänst förut och fick då detta svar:

Anders: 14.15 ComeOn reserverar sitt rätten av avbryta, ändra eller upphäva vilken som helst kampanj och/eller se över och revidera allmäna villkor när som helst, utan förvarning. Och genom att fortsätta att vara i delaktig i kampanjen efter en eventuell översyn, anses deltagare vara överens och införstådda med sådana nya eller ändrade villkor.

Det låter ju som att de kan ändra villkoren på bonusen hur som helst. Eller går det att ordna på något sätt att man får de villkoren man hade från början?

//Keixoth

Tjena!

Menar du att bonusvillkoren ändrades retroaktivt efter det att du tagit bonusen eller var detta mellan registrering och insättning?

Mvh

keixoth 2014-02-14 13:10

Mina första 5-6 spel gick in under oddskravet 1.70 och det var inga problem men de senaste spelen har inte gjort det och det står att minioddset nu är 2 istället.

Så jag tog bonusen och började använda den enligt de första villkoren och sen har det ändrats efter det.

//keixoth

Boone 2014-02-14 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av keixoth (Inlägg 319016)
Mina första 5-6 spel gick in under oddskravet 1.70 och det var inga problem men de senaste spelen har inte gjort det och det står att minioddset nu är 2 istället.

Så jag tog bonusen och började använda den enligt de första villkoren och sen har det ändrats efter det.

//keixoth

Jag ska kolla upp detta då och försöka se till så det ändras tillbaka. Att ändra bonusvillkor för tidigare bonusar är farligt nära bait-and-switch och inget jag tror de vill bli förknippade med.

Lär inte få något svar innan måndag dock, så det lär tyvärr kvarstå under helgen.

CaptainMorgan 2014-02-15 14:07

Vafan är detta?

Mitt under pågående bonus har de ändrat villkoren? SKÄMTAR ni???

Jag har spelat massor med spel som jag nu ser inte gills. Nu får ni fixa detta sharps!

martinsson 2014-02-15 14:19

Citat:

Ursprungligen postat av CaptainMorgan (Inlägg 319470)
Vafan är detta?

Mitt under pågående bonus har de ändrat villkoren? SKÄMTAR ni???

Jag har spelat massor med spel som jag nu ser inte gills. Nu får ni fixa detta sharps!


Lär inte få något svar innan måndag dock, så det lär tyvärr kvarstå under helgen.

Så skrev Boone i inlägget innan ditt.

CaptainMorgan 2014-02-16 22:23

Blir mycket intressant att se vad som sker imorgon.

Har massor med spel som de ej raknat med. fy fan!

CaptainMorgan 2014-02-17 13:08

.. And then sharps???



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved