Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-30, 12:07   #166
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Någon som vunnit på deras "dela på 25000kr" bonusen och hur mycket extra har ni då inkasserat?
Nån som var med på gårdagens 25000:- xtra och vann. Har ni fått xtra utdelning? Hur lång tid tar det, är så less på att sitta i kontakt med deras kundtjänst var och varannan dag.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 12:49   #167
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Nån som var med på gårdagens 25000:- xtra och vann. Har ni fått xtra utdelning? Hur lång tid tar det, är så less på att sitta i kontakt med deras kundtjänst var och varannan dag.
Stod i erbjudandet att den skulle komma klockan 14. De kanske är less på dig också. : )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 12:58   #168
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Stod i erbjudandet att den skulle komma klockan 14. De kanske är less på dig också. : )
Ahh.. tack! Läste väl bara varannan rad som vanligt. Ja dom är väl det
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 18:03   #169
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3267
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Ahh.. tack! Läste väl bara varannan rad som vanligt. Ja dom är väl det
Har du hört något. De säger att de jobbar på det. Vem vet
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-06, 20:04   #170
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3267
Standard

50 kronor riskfritt spel på Eurovisionen den här veckan på Come On. Spela minst till odds 1.5. Bommat spel ger femtilappen tillbaka.

För den som gillar musik, eller den som gillar gratis
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 09:48   #171
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Har du hört något. De säger att de jobbar på det. Vem vet
Hade typ glömt bort det här, kan inte se på kontohistoriken att nåt extra kommit in men har för mig att jag reagerade på att jag inte kände igen summan på kontot en dag i samband med detta när jag loggade in. Men det rörde sig kanske om 50.- spänn eller nåt.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 09:49   #172
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Dock så har dom kortat ned omsättningsperioden för min insättningsbonus igen med ett halvår!!??? Den med 125%. Utan att meddela något, ska höra i chatten vad dom säger. Men ni som har den bonusen kan ju kolla era konton. Skulle vara ett år.

edit: chatten stängd. :(

Senast redigerad av loneranger den 2014-05-07 klockan 10:01.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 13:08   #173
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Dock så har dom kortat ned omsättningsperioden för min insättningsbonus igen med ett halvår!!??? Den med 125%. Utan att meddela något, ska höra i chatten vad dom säger. Men ni som har den bonusen kan ju kolla era konton. Skulle vara ett år.

edit: chatten stängd. :(
Ska kolla upp det. Verkar inte vara de mest teknisk kunniga människorna som sköter detta med bonusar vad jag märkt nu...
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
loneranger (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-08, 10:19   #174
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Fick svar idag.
"Tack för att du kontaktade ComeOn support.

Jag kan inte hitta någon information vad gäller fortkortad omsättningsperiod för din välkomstbonus men att denna kan ändras och uppdateras är möjligt."

Vet inte om jag orkar tjata vidare på detta då jag snart har omsatt den ändå, men för er som inte har gjort det kan det ju vara viktigt.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 09:06   #175
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Fick svar idag.
"Tack för att du kontaktade ComeOn support.

Jag kan inte hitta någon information vad gäller fortkortad omsättningsperiod för din välkomstbonus men att denna kan ändras och uppdateras är möjligt."

Vet inte om jag orkar tjata vidare på detta då jag snart har omsatt den ändå, men för er som inte har gjort det kan det ju vara viktigt.
Orkade skicka ett mail till.

"Det är ju konstigt. När jag signade för insättningsbonusen så var tiden för att omsätta den på 1 år. Känns ju lite sådär ifall ni bara kan ändra den ifall ni känner för det utan att meddela. Dock tror jag att det bara blivit nåt fel då detta inträffat förut och ni då förlängde omsättningstiden igen till den utlovade."

Och svaret jag fick:

"Tack för ditt mail. Vi är ledsna över att du blivit påverkad av att omsättningstiden förkortats. Vi ser över våra välkomserbjudanden då och då och har tyvärr fått korta ned perioden för detta erbjudande.

Du har fortfarande 6 veckor kvar att fullfölja de kvarstående 10% som finns av detta erbjudande! "

Orkar inte skriva vad jag egentligen tycker förutom att det är skitdåligt gjort.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-09, 20:53   #176
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av loneranger Visa inlägg
Orkade skicka ett mail till.

"Det är ju konstigt. När jag signade för insättningsbonusen så var tiden för att omsätta den på 1 år. Känns ju lite sådär ifall ni bara kan ändra den ifall ni känner för det utan att meddela. Dock tror jag att det bara blivit nåt fel då detta inträffat förut och ni då förlängde omsättningstiden igen till den utlovade."

Och svaret jag fick:

"Tack för ditt mail. Vi är ledsna över att du blivit påverkad av att omsättningstiden förkortats. Vi ser över våra välkomserbjudanden då och då och har tyvärr fått korta ned perioden för detta erbjudande.

Du har fortfarande 6 veckor kvar att fullfölja de kvarstående 10% som finns av detta erbjudande! "

Orkar inte skriva vad jag egentligen tycker förutom att det är skitdåligt gjort.
Jag har också legat på dem och berättat hur illa det är att byta termer i efterhand, precis som med oddset, och nu ska det tydligen tas högre upp i kedjan. Märks att ComeOn inte har tänkt ut alla rutinerna ännu med alla dessa småmissar.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
loneranger (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-17, 08:43   #177
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 8
Standard

För några månader sen bad jag Come On att stänga mitt spelkonto hos dem och under inga som helst oständigheter öppna det igen. I ett svagt ögonblick en tid därefter chattade jag med supporten och frågade om de kunde återöppna det, vilket de gjorde med en (1) vecka som väntetid. Efter den tiden kunde jag logga in och börja spela igen. Efter cirka tre (3) månader har jag nu förlorat en ansenlig summa då mitt sista bet inte gick vägen i semifinalen mellan Malmö FF och Helsingborgs IF i Svenska cupens ena semifinal för herrar. Jag har därefter mailat dem flera gånger och tycker att de kan betala tillbaka min nettoförlust(er) då jag faktiskt tidigare hade kontaktat spelbolaget om att stänga mitt spelkonto och under inga som helst oständigheter öppna det igen. De tackar för att jag kontaktat deras support i varje svarsmail, men de har nu gått flera, flera veckor och de har inte behagat att svara på frågan om återbetalning. Jag har även bett dem kontakta deras VD alt. Sverige-chef i ärendet utan framgång. Dokument på läkarutlåtanden vad gäller min psykiska ohälsa har skickats in, men inget händer. Hela situationen känns jobbig. Vad skall man göra? Har ni här på forumet några tips? Nu i efterhand ångrar jag att jag någonsin började spela på sportodds där.

Mvh
Riksdalen
2014-05-17

Senast redigerad av Riksdalen den 2014-05-17 klockan 08:45.
Riksdalen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-17, 09:10   #178
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riksdalen Visa inlägg
För några månader sen bad jag Come On att stänga mitt spelkonto hos dem och under inga som helst oständigheter öppna det igen. I ett svagt ögonblick en tid därefter chattade jag med supporten och frågade om de kunde återöppna det, vilket de gjorde med en (1) vecka som väntetid. Efter den tiden kunde jag logga in och börja spela igen. Efter cirka tre (3) månader har jag nu förlorat en ansenlig summa då mitt sista bet inte gick vägen i semifinalen mellan Malmö FF och Helsingborgs IF i Svenska cupens ena semifinal för herrar. Jag har därefter mailat dem flera gånger och tycker att de kan betala tillbaka min nettoförlust(er) då jag faktiskt tidigare hade kontaktat spelbolaget om att stänga mitt spelkonto och under inga som helst oständigheter öppna det igen. De tackar för att jag kontaktat deras support i varje svarsmail, men de har nu gått flera, flera veckor och de har inte behagat att svara på frågan om återbetalning. Jag har även bett dem kontakta deras VD alt. Sverige-chef i ärendet utan framgång. Dokument på läkarutlåtanden vad gäller min psykiska ohälsa har skickats in, men inget händer. Hela situationen känns jobbig. Vad skall man göra? Har ni här på forumet några tips? Nu i efterhand ångrar jag att jag någonsin började spela på sportodds där.

Mvh
Riksdalen
2014-05-17
Det var ju tråkigt det där med ohälsan. Men om det gått bra på liret hade du då betalat tillbaka nettovinsten till ComeOn?

Hur som helst så har du ingen chans att få tillbaka några pengar då allting skötts enligt regelboken.

Citat:
3.2 Spelaren kan stänga sitt spelkonto i dess helhet genom att skicka en begäran om detta till ComeOn Kundtjänst. ComeOn Kundtjänst kommer då att verkställa stängningen av spelkontot. Spelaren har möjlighet att öppna sitt spelkonto igen genom att skicka en begäran till ComeOn Kundtjänst. ComeOn kommer verkställa öppningen sju dagar efter en sådan begäran mottagits av ComeOn.
https://www.comeon.com/se/villkor/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-17, 09:36   #179
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 8
Standard

Man kan undra varför de inte svarar på frågan. Jag menar, det måste ju, i sådana fall, spara tid för dem att svara ''nej'' på en gång istället för att inte svara alls.
Riksdalen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-02, 16:43   #180
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Bonusen kommer inom kort att ändras till standarderbjudandet då ni medlemmar har varit lite väl skarpa. Passa på att ta den exklusiva bonusen nu för snart kan det vara försent.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td