Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   ComeOn Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/15641-comeon-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

Boone 2014-02-23 19:58

Citat:

Ursprungligen postat av miduza22 (Inlägg 321679)
Om jag befiner mig utomlands får jag ingen bonus då? För när jag registrerar så får jag up felmeddelande Registrering misslyckades
Error 205: Vänligen kontakta kundtjänst som kan hjälpa dig att skapa ett konto

Så länge du är skriven i Sverige och har ett svensk personnummer ska det inte vara några problem.

KP 2014-02-24 13:20

Är det någon här som lyckats bli limiterad hos Comeon?

anth 2014-02-24 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 321790)
Så länge du är skriven i Sverige och har ett svensk personnummer ska det inte vara några problem.

Jag var i kontakt med deras support för någon vecka sedan och fick som svar att jag kunde registrera mig när jag var hemma i Sverige, men inte om jag var på semester på Malta. Men det är sedan fritt fram om jag åker utomlands igen.

Boone 2014-02-26 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 321871)
Är det någon här som lyckats bli limiterad hos Comeon?

Ingen? Känns lite udda.

Rejs 2014-02-26 19:45

De sticker väl aldrig ut med odds så man behöver lägga något där?

Wagner 2014-02-26 19:49

Precis. Har man koll på siffrorna behöver ingen limiteras.

Sen hur man ska lyckas behålla kunderna när bonusen är färdig tuggad är en annan fråga. :innocent:

perry 2014-02-26 20:21

På ishockey har dom ofta marknadshögst, så jag är helnöjd!

Shell Peppe 2014-02-26 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 322609)
På ishockey har dom ofta marknadshögst, så jag är helnöjd!

I vilka ligor då om jag får fråga?
Gjort en snabb överblick & kan inte se något som sticker ut.

faremisch 2014-02-27 08:13

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 322648)
I vilka ligor då om jag får fråga?
Gjort en snabb överblick & kan inte se något som sticker ut.

Hockeyallsvenskan och SHL spelas med fördel på Come On. Särskilt Hockeyallsvenskan. Finns säkert någon mer därute som tangerar oddsen, men de flesta ligger betydligt lägre, i synnerhet de som erbjuder större bonusar.

perry 2014-02-27 09:20

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 322648)
I vilka ligor då om jag får fråga?
Gjort en snabb överblick & kan inte se något som sticker ut.

Svensk hockey i allmänhet!
Exempelvis de levande överspelet i mitt sheet.

loneranger 2014-02-27 10:11

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 322648)
I vilka ligor då om jag får fråga?
Gjort en snabb överblick & kan inte se något som sticker ut.

Tycker att dom generellt ligger högre på både VHL och MHL. KHL är jag inte lika säker på då jag inte spelat lika mkt där. (rysk hockey)

ChrisWaddle 2014-02-27 14:19

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 321871)
Är det någon här som lyckats bli limiterad hos Comeon?

De har löjligt låga limits på tennis live, får spela 100 SEK per spel på över/under t ex. Supporten sa att jag inte var limiterad, de verkar helt enkelt inte lite på sina tennisodds.

Boone 2014-03-02 14:07

Citat:

Ursprungligen postat av ChrisWaddle (Inlägg 322760)
De har löjligt låga limits på tennis live, får spela 100 SEK per spel på över/under t ex. Supporten sa att jag inte var limiterad, de verkar helt enkelt inte lite på sina tennisodds.

Kollade med dem om detta och det ska tydligen rekryteras in mer folk till tennisavdelningen så höjda limits/odds är förhoppningsvis att vänta.

tompa87 2014-03-03 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av loneranger (Inlägg 322694)
Tycker att dom generellt ligger högre på både VHL och MHL. KHL är jag inte lika säker på då jag inte spelat lika mkt där. (rysk hockey)

Hittar sällan VHL/MHL spel alls där, är det sena oddsutlägg eller är jag efterbliven på att leta? ;)

I övrigt så tycker jag sidan är kanon, användarvänlig och med bra odds. Det negativa skulle dock vara att jag blir utloggad hela förbannade tiden, kan logga in på sidan, klicka 3 gånger, tänka en minut sen måste jag refresha sidan för att "logga in på kontot" igen.. Fast jag behöver inte skriva i lösenordet igen. Samma sak sker när jag sitter via mobilen, både på mobilsidan och "vanliga" sidan. Har iofs samma problem med flera bettingsiter så det kanske är mig det är fel på haha :)

loneranger 2014-03-04 07:19

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 324177)
Hittar sällan VHL/MHL spel alls där, är det sena oddsutlägg eller är jag efterbliven på att leta? ;)

I övrigt så tycker jag sidan är kanon, användarvänlig och med bra odds. Det negativa skulle dock vara att jag blir utloggad hela förbannade tiden, kan logga in på sidan, klicka 3 gånger, tänka en minut sen måste jag refresha sidan för att "logga in på kontot" igen.. Fast jag behöver inte skriva i lösenordet igen. Samma sak sker när jag sitter via mobilen, både på mobilsidan och "vanliga" sidan. Har iofs samma problem med flera bettingsiter så det kanske är mig det är fel på haha :)


Tror inte dom är så mkt senare än alla andra. Brukar inte vara nåt problem att hitta matcherna för mig, dock brukar jag lira väldigt nära spelstopp. Angående VHL och MHL så erbjuder dom i 99% av fallen bara spel på 1 X 2



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved