Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-04-21, 19:16   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1429
Standard

Pokerstar i samarbete med betfair.


Ursäkta jag stör försäljningen av andelar men intressant med Pokerstars nya satsning.

https://www.pokerstarsblog.com/en/ne...rs-exchange/78.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), Sputnik2012 (+5)
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-27, 16:43   #2
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska klaga lite, har rätt lösenord och användarnamn men kan inte logga in.
Säger att det inte finns något konto men när jag klickar glömt lösenord så har dom minsann registrerat min epost.
Skulle skriva och påpeka, men tjänsten fungerar inte för man kan inte välja ärende i boxen ärende för att slutligen kunna skicka iväg sitt formulär.

Det suger ...

Tänkte fråga vart och hur LAY funktion fungerar, kunde inte hitta den sist jag var inloggad, då jag skapat konto med bank id - vidare tänkte jag fråga om dom har cash out ...

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-01, 18:21   #3
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 7
Sharp$: 20
Standard

Om du är intresserad av den bästa webbplatsen att satsa på kan https://bettingsidorbonus.com/ hjälpa dig.
Användare av de bästa bettingsajterna kan göra insättningar och spela online direkt i svenska kronor, vilket gör att de slipper konvertera och förlora pengar på grund av valutakursskillnader. Du kan få ännu mer information på webbplatsen ovan.

Senast redigerad av sderiis den 2022-11-02 klockan 10:27.
sderiis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-02, 17:36   #4
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte intresserad av vanliga bookies.

Länken ovan gäller inte längre och dom har inte någon sida med spelbörs/exchange.
Sidan heter nu pokerstars.se/sports/

Så jag har skrivit till pokerstars för att kolla om dom lagt ned spelbörsen eller om den bara heter sports/odds ...

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-03, 08:46   #5
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dom har ingen spelbörs längre - sökte FAQ och där står det tydligt att dom inte tillhandahåller det.

Det vart väl en flopp, synd ...

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td