Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-05, 07:28   #181
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Har en fråga angående baseboll-resultat på Come On.

Jag spelade en 500-hundring på Boton Red Sox mot Cleveland Indians inatt. ML fulltime.
Matchen var oavgjord vid full tid och efter den extra inningen vann Cleveland Indians med 7-4. Mitt spel rättades som förlust. Borde det inte rättats som push eller "avbrutet", som Come On brukar rätta vid exempelvis DNB.

Någon som har örnkoll på brännbollen?
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-05, 08:06   #182
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Baseball kan aldrig sluta oavgjort så alla extra innings räknas alltid med. Denna gången har dom gjort helt rätt då fulltime i baseball är när matchen är slut :(
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-05, 08:20   #183
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av faremisch Visa inlägg
Har en fråga angående baseboll-resultat på Come On.

Jag spelade en 500-hundring på Boton Red Sox mot Cleveland Indians inatt. ML fulltime.
Matchen var oavgjord vid full tid och efter den extra inningen vann Cleveland Indians med 7-4. Mitt spel rättades som förlust. Borde det inte rättats som push eller "avbrutet", som Come On brukar rätta vid exempelvis DNB.

Någon som har örnkoll på brännbollen?
Från spelskolan
Moneyline(1-2): Förkortas ML. Vem vinner? Tvåvägsspel dvs inget kryss inblandat (inklusive förlängning och ev straffar). Detta är vanligast i amerikanska sporter.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-05, 08:34   #184
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Visby
Inlägg: 171
Sharp$: 3266
Standard

Tack för svar.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-10, 21:15   #185
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Är 125%-bonusen fortfarande aktuell?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-10, 21:16   #186
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Är 125%-bonusen fortfarande aktuell?
Den gäller fortfarande. Kommer meddela här (och i förstaposten) när det återgår till standarderbjudandet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 16:23   #187
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Från och med imorgon (19/6) kommer det vara ComeOn's standardbonus som gäller. Vi jobbar på att plocka fram ett nytt exklusivt erbjudande till Sharps medlemmar och hoppas kunna gå live med det efter fotbolls-VM.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 19:25   #188
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Från och med imorgon (19/6) kommer det vara ComeOn's standardbonus som gäller. Vi jobbar på att plocka fram ett nytt exklusivt erbjudande till Sharps medlemmar och hoppas kunna gå live med det efter fotbolls-VM.
Låter kanon - gärna något som gäller för befintliga kunder som bonushorat klart;-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 22:28   #189
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Från och med imorgon (19/6) kommer det vara ComeOn's standardbonus som gäller. Vi jobbar på att plocka fram ett nytt exklusivt erbjudande till Sharps medlemmar och hoppas kunna gå live med det efter fotbolls-VM.
Vore trevligt om ni lyckades ordna så man kan få bonus med insättningar med skrill.
__________________
"It's a numbers game, but shit don't add up somehow"


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-04, 01:49   #190
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorba Visa inlägg
Vore trevligt om ni lyckades ordna så man kan få bonus med insättningar med skrill.
Bonusar med Skrill är nog tyvärr inget jag kan övertyga dem om att ge oss. De flesta spelbolag jobbar utifrån antagandet att Skrill-användare är skarpare än övriga insättare och beräknar således hur mycket de kan ge i bonus med den begränsningen i åtanke.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-13, 11:18   #191
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Blev precis en av de hundra vinnarna i ComeOn:s VM-lotteri, en riktigt trevlig överraskning! Självklart är jag superglad över vinsten, men det som stör mig lite är att ComeOn inför lotteriet marknadsfört lotteriet med att varje vinnare är garanterad 10 000kr vilket också klart och tydligt framgår av villkoren:

- Etthundra vinster kommer att dras och varje vinst är värt 10.000 kr.
- Endast en vinst värd 10.000 kr kan vinnas per kund.

Men den vinst som betalats ut är 1000 euro, vilket blir drygt 9200 kr.

Dock ger sig ComeOn själv rätten att närsomhelst ändra vadsomhelst gällande tävlingen. Fine, det har jag inget problem med. Men, att sänka vinstsumman med 800kr är lite falskt när man inför lotteriet garanterat 10 000 kr till varje vinnare.
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-13, 14:06   #192
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jippo Visa inlägg
Blev precis en av de hundra vinnarna i ComeOn:s VM-lotteri, en riktigt trevlig överraskning! Självklart är jag superglad över vinsten, men det som stör mig lite är att ComeOn inför lotteriet marknadsfört lotteriet med att varje vinnare är garanterad 10 000kr vilket också klart och tydligt framgår av villkoren:

- Etthundra vinster kommer att dras och varje vinst är värt 10.000 kr.
- Endast en vinst värd 10.000 kr kan vinnas per kund.

Men den vinst som betalats ut är 1000 euro, vilket blir drygt 9200 kr.

Dock ger sig ComeOn själv rätten att närsomhelst ändra vadsomhelst gällande tävlingen. Fine, det har jag inget problem med. Men, att sänka vinstsumman med 800kr är lite falskt när man inför lotteriet garanterat 10 000 kr till varje vinnare.
med tanke på det, ska det bli intressant att se om dom står för dom 100.000:- som dom utlovar
http://promotions.comeon.com/se/32-dagar-av-vm/
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-13, 14:55   #193
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jippo Visa inlägg
Blev precis en av de hundra vinnarna i ComeOn:s VM-lotteri, en riktigt trevlig överraskning! Självklart är jag superglad över vinsten, men det som stör mig lite är att ComeOn inför lotteriet marknadsfört lotteriet med att varje vinnare är garanterad 10 000kr vilket också klart och tydligt framgår av villkoren:

- Etthundra vinster kommer att dras och varje vinst är värt 10.000 kr.
- Endast en vinst värd 10.000 kr kan vinnas per kund.

Men den vinst som betalats ut är 1000 euro, vilket blir drygt 9200 kr.

Dock ger sig ComeOn själv rätten att närsomhelst ändra vadsomhelst gällande tävlingen. Fine, det har jag inget problem med. Men, att sänka vinstsumman med 800kr är lite falskt när man inför lotteriet garanterat 10 000 kr till varje vinnare.
Vad säger dem på chatten om detta då? Sharps gör väl reklam för dem så de kanske kan ta tag i frågan om att de inte följer sina egna tävlingsregler?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-13, 15:45   #194
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Vad säger dem på chatten om detta då? Sharps gör väl reklam för dem så de kanske kan ta tag i frågan om att de inte följer sina egna tävlingsregler?
Pratade med en på chaten, hon sa först att det hade med växelkursen från euro att göra, men det löser ju inte frågan om att det utlovades 10 000kr. Hade de skrivit 1000 euro till varje vinnare så hade det ju inte varit något problem. Sen när jag påtalade att det i villkoren utlovades 10 000 KRONOR skulle hon prata med någon på promo avdelningen och sedan återkomma på mail, men jag har ännu inte fått ngt svar.
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-13, 15:48   #195
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
med tanke på det, ska det bli intressant att se om dom står för dom 100.000:- som dom utlovar
http://promotions.comeon.com/se/32-dagar-av-vm/
Hehe, jaaa. Iom lotterivinsten kände jag mig extra tursam idag så jag tänkte delta i den tävlingen också.

De lär ju tyvärr mena samma sak i denna tävling, 100 000 kr är egentligen 10 000 euro som motsvarar dryga 92 000 kr.
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td