Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-23, 21:43   #256
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Har ni någon insättningsbonus att köpa i deras butik? Jag har bara freespins och 5 € till 300 € utan insättning som jag kan handla.
Under "mina bonusar" så har jag en stående 30%-bonus som man kan köpa för poäng, finns också i "shoppen":

"30% ReloadKöp en reload bonus på 30% till din nästa insättning med dina Mobilebet-poäng
Insättningskrav:
Min belopp: 100,00 kr
Max belopp: 3 333,33 kr
Bonus: 30%"
Oddsbonuskrav
Totalt belopp att omsätta: 7x (insättningsbelopp +bonusbelopp)
Lägsta odds per bet: 1.8
Min. antal val per kupong: 1"
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-26, 15:03   #257
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Namnam Visa inlägg
Det har du rätt i! Men känns så jäkla segt med 7 x 4333 kr = 30300 kr i omsättning för en ynka 1000-lapp. Blir många spel om man inte tradear direkt...
Då är nog inte horande något för dig.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-11, 22:22   #258
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

Varför uppdaterar inte Sharps sina bonusar? Trodde sidan skulle göra en comeback. Första inlägget i denna tråd gäller ju ej.
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-12, 09:32   #259
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vinter Visa inlägg
Varför uppdaterar inte Sharps sina bonusar? Trodde sidan skulle göra en comeback. Första inlägget i denna tråd gäller ju ej.
Inte? Jag tog 3000 SEK-bonusen för ~10 dagar sedan.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-12, 17:22   #260
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Inte? Jag tog 3000 SEK-bonusen för ~10 dagar sedan.
Det står att omsättningskravet är 3x (din insats + bonusbelopp). Men här och på Comeons sida är det 6x. Stor skillnad.
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 19:28   #261
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

ComeOn har likt Bet365 på spelkupongen en möjlighet för spelaren att klicka och därmed se maxinsatsen på sitt valda spelobjekt, tänkte bara varna er om att den summan man får se inte stämmer (för vissa i alla fall).

Jag fick nyligen huxflux en ny välkomstbonus på mitt konto, dvs 3000 SEK x2 + kalsonger (reggade 2012, och tog dåvarande välkomstbonus då). Mer eller mindre alla mina spel gick numera per automatik till granskning av deras oddsavdelning oavsett om jag la summor långt under den summan som stod som maxinsats på spelkupongen. Efter granskningen av oddsavdelningen så nekade de spelet, sänkte oddset kraftigt för mig eller erbjöd en patetisk summa.
Försvårade kraftigt omsättningen (36 000, minimumodds 2.0) och höll på att göra mig vansinnig, vilket såklart är en bra taktik för att tjäna pengar om man driver ett spelbolag!

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2017-07-15 klockan 19:29.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 20:42   #262
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
ComeOn har likt Bet365 på spelkupongen en möjlighet för spelaren att klicka och därmed se maxinsatsen på sitt valda spelobjekt, tänkte bara varna er om att den summan man får se inte stämmer (för vissa i alla fall).

Jag fick nyligen huxflux en ny välkomstbonus på mitt konto, dvs 3000 SEK x2 + kalsonger (reggade 2012, och tog dåvarande välkomstbonus då). Mer eller mindre alla mina spel gick numera per automatik till granskning av deras oddsavdelning oavsett om jag la summor långt under den summan som stod som maxinsats på spelkupongen. Efter granskningen av oddsavdelningen så nekade de spelet, sänkte oddset kraftigt för mig eller erbjöd en patetisk summa.
Försvårade kraftigt omsättningen (36 000, minimumodds 2.0) och höll på att göra mig vansinnig, vilket såklart är en bra taktik för att tjäna pengar om man driver ett spelbolag!
Jag håller med om att det är jobbigt, det visar inte att du är limiterad fast du egentligen är det, det är samma sak på alla SBTech-bolag.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 22:21   #263
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 89
Sharp$: 726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Jag håller med om att det är jobbigt, det visar inte att du är limiterad fast du egentligen är det, det är samma sak på alla SBTech-bolag.
Finns det någon chans att de ändrar detta? Om man hör av sig till dem... känns som chansen är noll.

Senast redigerad av pagluca1 den 2017-07-15 klockan 22:39.
pagluca1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-15, 23:19   #264
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Finns det någon chans att de ändrar detta? Om man hör av sig till dem... känns som chansen är noll.
Jag gnällde till supporten om att alla mina spel nekades, de kunde "absolut inte se något fel" med mitt konto (), supporten sa att han talade med oddsavdelningen och att det bara var att satsa maxsumman som stod på spelkupongen.

Jag sa tack, la ett spel och provade - och det var precis som innan, alla spel granskas och nekas eller får oddset slashat innan jag erbjuds spela.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-16, 19:43   #265
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 89
Sharp$: 726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Jag gnällde till supporten om att alla mina spel nekades, de kunde "absolut inte se något fel" med mitt konto (), supporten sa att han talade med oddsavdelningen och att det bara var att satsa maxsumman som stod på spelkupongen.

Jag sa tack, la ett spel och provade - och det var precis som innan, alla spel granskas och nekas eller får oddset slashat innan jag erbjuds spela.
Vad har du för teori om varför du blivit limiterad? Vunnit för mycket helt enkelt eller något annat?
pagluca1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-16, 19:55   #266
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Vad har du för teori om varför du blivit limiterad? Vunnit för mycket helt enkelt eller något annat?
Det är samma orsak oavsett EU-bolag; utstick. Spelar du på deras utstick så blir du limiterad.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-16, 20:25   #267
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 89
Sharp$: 726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Det är samma orsak oavsett EU-bolag; utstick. Spelar du på deras utstick så blir du limiterad.
Hur syns detta hos dem? Det finns folk som blir limiterade efter ett spel. Hur många utstick, menar du att man behöver spela för att bli "upptäckt"?
pagluca1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 11:04   #268
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 89
Sharp$: 726
Standard

Någon mer än jag som fortfarande inte fått några "tur-kallingar" hemskickade?
pagluca1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 11:54   #269
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Någon mer än jag som fortfarande inte fått några "tur-kallingar" hemskickade?
Det kanske skitit sig?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-23, 12:02   #270
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Någon mer än jag som fortfarande inte fått några "tur-kallingar" hemskickade?
Svar ja, chatta med dem i förrgår, de skulle sätta upp mej på ngn lista så skulle jag ev få dem hemskickade om det fanns kvar i lager, det visste inte handläggaren...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td