Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   cardbet (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/15774-cardbet/)

viRioL 2013-12-25 18:44

Såg också detta först i efterhand på en reload-bonus:

Citat:

4. Maxbet under bonusperioden får ej överstiga storleken på din insättning. Missbruk resulterar i förlorad bonus och eventuella vinster som uppstått från denna. Ex. Insättning €100 ger €100 i bonus: Maxbet under bonusperiod=€100 per spel.
Missade det helt men hade en jävla tur och förlorade (tradade) hela kontot i ett bet.

Det luriga är ju att sidan skriver ut ett maxbet för vad du kan satsa på varje specifikt bet där vilkoret ovan INTE är medräknat - det står mycket högre maxbet.

Så visst ska man självklart lusläsa vilkoren, men detta kan ändå vara värt att nämna! :)

Samma vilkor gäller för den första 100% upp till €500-bonusen:

Citat:

11. Innan omsättningskraven för din insättningsbonus är uppfyllda så är max tillåten insats samma belopp som storleken på ditt matchade bonusbelopp, per marknad på det spelobjekt du väljer att satsa på. Missbrukas detta så kommer det att medföra att du förlorar din bonus och även de eventuella vinster som du vunnit för dina bonuspengar.

mequei 2014-01-13 19:35

Jag har omsatt euro 500 bonusen nu, inga problem. Tog ut till bank och fick pengarna på 1 timme. Oddsen ligger oftast lågt, dock går det hitta många fina odds på större favoriter (1,2 - 1,4) vilket öppnar upp för kombos för att omsätta bonus.

dillehal 2014-04-15 13:06

Varnar för detta bolag.. Körde in 500€ för bonusen, omsatt och klart. Begärt uttag, en vecka senare så är det fortfarande "jag vidarebefodrar detta till ekonomiavdelningen". Har en polare som även han tog del av deras bonus och också har omsatt klart, men samma visa där, han har väntat i 1,5 vecka. Jag kör Neteller, han kör bank.

---

Nu fick jag ny kontakt. Mitt uttag hade inte gått igenom för att:
1. Ditt konto är blockerat.
2. Du har inte ett uttag liggande.

Haha herregud, en vecka senare, ingen info, man måste få fram den själv.. Visst kan vara engångsföreteelse med tekniskt fel, men som sagt, inte värt mecket, trots 500€ bonus.

mequei 2014-04-15 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av dillehal (Inlägg 335635)
Varnar för detta bolag.. Körde in 500€ för bonusen, omsatt och klart. Begärt uttag, en vecka senare så är det fortfarande "jag vidarebefodrar detta till ekonomiavdelningen". Har en polare som även han tog del av deras bonus och också har omsatt klart, men samma visa där, han har väntat i 1,5 vecka. Jag kör Neteller, han kör bank.

---

Nu fick jag ny kontakt. Mitt uttag hade inte gått igenom för att:
1. Ditt konto är blockerat.
2. Du har inte ett uttag liggande.

Haha herregud, en vecka senare, ingen info, man måste få fram den själv.. Visst kan vara engångsföreteelse med tekniskt fel, men som sagt, inte värt mecket, trots 500€ bonus.

Jag vet inte vad man ska tro, jag gjorde uttag efter jag clearat bonusen och det vara inga problem

mapa0402 2014-09-13 22:57

Någon som tagit nya welcome-bonusen på €1000? Tips på hur tradea där enklast då dom inte tillåter moneyline?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved