![]() |
Bwin avgift för MB
Sicka jävla ockrare de är 3% per uttag verkar de ha börjat med från och med den här månaden. Någon annan som noterat detta?
|
Citat:
Finns trådar på PuntersLounge där det har diskuterats en del. |
Spelar knappt längre överhuvudtaget. Men är lite intresserad av ämnet...någon som har testat att göra en minium-insättning med kort för att öppna upp de utbetalningsalternativet för att sen ta ut den vägen?
|
Märkte det nu jag med.. Bwin :no:
|
Tala inte om det. Åkte på en avgift på 60:- vid uttag....just på Bwin :sad:
|
Citat:
Finns det inget tak heller? 1500 spänn på 50 lax känns ju måttligt roande... |
Har fått nog av Bwins avgifter. Bojkott !
|
Citat:
|
Citat:
|
Trodde det bara gällde Neteller men tydligen var det på MB också. Hade inte MB avtal om gratisöverföringar mellan spelbolagen?
|
Någon som reggat konto hos Bwin nyligen? Verkar som att de har insatslimit på €100 som standard för nyreggade svenska konton. Kan någon bekräfta?
|
Det har dom haft i över 10 år. Eller gällde det bara mig? :)
|
Jag fick spela 3-5000 beroende på sport/liga när jag öppnade konto i början av året.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bumpar denna, så att det inte blir fler än jag som tror man lirat till marknadshögsta :rant:
|
Citat:
Jag hoppas du också lämnade ett inte så trevligt meddelande som man kunde göra |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Men va fan det är ju bara pengar :smoke: |
Fler sidor har även börjat ta efter, Bl a Mobilbet som har 5% avgift (!) :whoco5:
EDIT: Visserligen endast på insättningen men ändå. |
Fick mitt nya konto borttaget på bwin då jag trodde det gamla som inte blivit använt blivit obsolet pga. inaktiviteten!
Gjorde min första insättning sen vips försvann hela kontot. Förstod nu efteråt man bar får ha ett konto men under registreringen skedde inget konstigt utan helt plötsligt slukades hela kontot upp och försvann! Finns det något man skulle kunna göra i detta läget för att få tillbaka sina pengar? |