Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-29, 12:39   #106
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Betsson sparkar 160.

http://www.dagensps.se/pengar/svensk...-160-personer/

utdrag:
Citat:
Dagens Industris expert Ulf Peterson kommenterar nyheten i måndagens Börsmorgon och kallar det för ”ett riktigt varningstecken”.

”Det bolaget som går sämst bland spelbolagen”, konstaterar han.
Undrar om koncernens travcompiler åkt. Inga odds där sedan igår. Det fanns då kanonvärden. Bl.a. 7 ggr plats på Uddens Intro i andra. Unibet slutade runt 3, och 2,5 gång på Veijo var inte heller illa med tanke på att de andra låg runt 1,85 samtidigt. Blev nog dyrt med tanke på att alla travodds försvann under lördagen.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-29, 13:13   #107
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Betsson sparkar 160.

http://www.dagensps.se/pengar/svensk...-160-personer/

utdrag:


Undrar om koncernens travcompiler åkt. Inga odds där sedan igår. Det fanns då kanonvärden. Bl.a. 7 ggr plats på Uddens Intro i andra. Unibet slutade runt 3, och 2,5 gång på Veijo var inte heller illa med tanke på att de andra låg runt 1,85 samtidigt. Blev nog dyrt med tanke på att alla travodds försvann under lördagen.
TRAV-ODDS HOS BETSSON

Ni som spelar på trav-odds hos nätbolagen kan kika in på den mobila sajten hos Betsson:

m.betsson.com/sv/

Betsson har utökat sin sektion för trav och galopp-odds för mängder av lopp i hela världen. Man kan även spela Tvilling och Trio vilket dom nog är ensamma om att erbjuda bland nätbolagen?

OBS! I dagsläget finns inte denna sektionen i dator eller Betsson-appen men kommer inom kort att finnas tillgängligt även på dessa plattformarna.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-29, 20:23   #108
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
TRAV-ODDS HOS BETSSON

Ni som spelar på trav-odds hos nätbolagen kan kika in på den mobila sajten hos Betsson:

m.betsson.com/sv/

Betsson har utökat sin sektion för trav och galopp-odds för mängder av lopp i hela världen. Man kan även spela Tvilling och Trio vilket dom nog är ensamma om att erbjuda bland nätbolagen?

OBS! I dagsläget finns inte denna sektionen i dator eller Betsson-appen men kommer inom kort att finnas tillgängligt även på dessa plattformarna.
Det är ju i grund och botten Racebets odds som numera Betsson förvärvar. De är uppköpta liksom Betsafe som också har samma odds men med egna plattformar. Samma sak hos Nordicbet med. Då lär väl det gamla konceptet med trav skrotas. Lika bra det för fegare usling får man leta efter.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-29, 22:07   #109
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Föga oväntat, Betsson har en bedrövlig behandling av sin egen personal. Jobbade själv där en gång i tiden och blev uppsagd på ett minst sagt märkligt sätt därifrån med lögner under ett par månaders tid där de istället bara kunde varit raka och ärliga mot en. Snacka om demoraliserande då jag och några till på omvägar fick höra vad som var på gång... Haft kontakt med kollegor som var kvar efteråt också som blivit riktigt dåligt behandlade och själva faktiskt slutat.
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-24, 16:29   #110
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 41
Sharp$: 2576
Standard

Blev precis blåst av Betsson på ett spel med speedway inblandad där dom anser att jag hade spelat handicap -4.5 på Milik mot Pawlicki trots att på kvittot står tydligt 4.5 Milik och inget minus tecken framför. Men deras okunskap eller vad jag ska kalla det så hävdar dom att jag spelat -4.5 .

Men går dom dåligt och sparkar folk försöker väl dom med allt möjligt tydligen.


Har varit Betsson trogen länge men när dom beter sig så dåligt så kommer jag att lämna dom.


Sen vet alla att som håller på med speedway att Milik inte ska vara favorit på bortaplan mot Piotr Pawlicki med 4.5 poäng.
Berglind är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-16, 18:28   #111
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Ni som var limmade hos Betsson innan den nya spellagen - var ni limmade när ni öppnade konto efter årsskiftet? Funderar på att ta deras välkomstbonus, men jag var limmad innan och känns riskfyllt att sitta med en bonus att omsätta och få satsa max 20 SEK.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-16, 22:51   #112
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 80
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Ni som var limmade hos Betsson innan den nya spellagen - var ni limmade när ni öppnade konto efter årsskiftet? Funderar på att ta deras välkomstbonus, men jag var limmad innan och känns riskfyllt att sitta med en bonus att omsätta och få satsa max 20 SEK.
Jag var limmad på Nordicbet innan årskiftet. När jag tog bonusen var min maxinsats 75-150kr beroende på odds. Sannolikheten är väl stor att betsson delar ett liknande system som nordicbet. När jag loggade in på Nordicbet fick jag en notis gällande min nettovinst. Den var på 18K, sjukt att de ska gnälla så mycket.
Kraemaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-16, 23:50   #113
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Kommer ni in på Betsson? Jag kommer ingen vart, får en massa underliga felmeddelanden.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 08:51   #114
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Kommer ni in på Betsson? Jag kommer ingen vart, får en massa underliga felmeddelanden.
Fungerar utmärkt
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 10:13   #115
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Har ni koll på vilka bolag det är som kör med oddsboostar och när de har dem?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-15, 11:56   #116
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 102
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Har ni koll på vilka bolag det är som kör med oddsboostar och när de har dem?
MrGreen kör ju det som välkomstbonusar men sen får man ju individuella bonusar också, har fått en del från PAF och Betsafe. Sen kör ju 888sport oddsboost i helgen på FA-cupen. Så det har blivit allt vanligare skulle jag säga. Men svårt att säga en tidpunkt för oddsboostarna. Håll utkik i mailen när det är större event skulle jag säga
bettaren77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td