Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   matchbook.com (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/19261-matchbook-com/)

kabbe 2014-01-27 22:53

matchbook.com
 
Bonustradar lite med hjälp av sidan oddsmonkey och har sett att det finns en sida där man kan boka bets som heter matchbook.com sidan verkar ha ganska bra odds över 100%.

Dom har tydligen ingen kommission på fotbollbet fram till April.

Men frågan är då har någon testat sidan och kan berätta lite mer om dom?

KP 2014-01-27 23:12

Det är ingen skillnad mot betfair. De är har lite större omsättning på USA sporterna än Betfair.
Skön plattform och säkert spelande. Kör på!

kisumu 2014-01-28 08:28

Hur ser det ut skattemässigt...

vinter 2014-02-05 12:39

Citat:

Ursprungligen postat av kisumu (Inlägg 313728)
Hur ser det ut skattemässigt...

Jag undrar också detta. Någon som vet?

Boone 2014-02-05 13:16

Citat:

“Matchbook” means Triplebet Ltd, an International Business Corporation duly incorporated with registration number 1827 with its registered office situated at Inchalla, Le Val, Alderney, 3Y9 3UL;
Alderney = Kanalöarna = Inte EU = Inte skattefritt.

faremisch 2014-03-07 07:59

Fick meddelande idag att mitt konto tillfälligt suspenderats därför att jag inte skickat in dokument för att verifiera kontot.

Problemet är bara att jag visst gjorde det och dessutom fick ett välkomstmeddelande att mitt konto verifierats. Hade kvar deras meddelande och har skickat tillbaka det till dem.

Fler som haft liknande problem?

faremisch 2014-03-07 12:15

Löste sig snabbt via Livechaten. Mail fick jag inget svar på.

Strangelovee 2018-01-03 14:10

Erbjudande via oddsmonkey med 0% kommission januari ut, är det värt att skaffa ett konto här för å trada?

mwickholm 2018-01-03 14:34

Citat:

Ursprungligen postat av Strangelovee (Inlägg 555948)
Erbjudande via oddsmonkey med 0% kommission januari ut, är det värt att skaffa ett konto här för å trada?

Det tycker jag definitivt, fick också erbjudande från Oddsmonkey med ingen kommission i december och januari och har varit mycket nöjd hittills.

Strangelovee 2018-01-03 14:56

Citat:

Ursprungligen postat av mwickholm (Inlägg 555951)
Det tycker jag definitivt, fick också erbjudande från Oddsmonkey med ingen kommission i december och januari och har varit mycket nöjd hittills.

Men det finns inte SEK som valuta va? inget problem för dig iof...
När perioden är över så är det 1.5% på samtliga spel va?
Skatt blir väl en samvetsfråga va?
Ska nog göra ett försök nu när betfairs 2% gått ut.

Funkar trustly?
avgift på insättning/uttag?

mwickholm 2018-01-03 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av Strangelovee (Inlägg 555953)
Men det finns inte SEK som valuta va? inget problem för dig iof...
När perioden är över så är det 1.5% på samtliga spel va?
Skatt blir väl en samvetsfråga va?
Ska nog göra ett försök nu när betfairs 2% gått ut.

Funkar trustly?
avgift på insättning/uttag?

Jag tror inte SEK finns. Det är 1,5 % på spel som du matchar, men om du lägger upp ett vad för någon annan att matcha är det 0,75 %, dock betalar du kommission oberoende om du vinner eller förlorar.

Trustly har de inte, men jag har satt in med Skrill och kort och det har varit gratis och uttag kostade inget heller.

De är registrerade på Alderney, brittisk ö men inte tillhörande EU så egentligen ska man ju skatta.

Strangelovee 2018-01-05 11:51

när man kör med euro på en sida och sek på andra, är det bara att kolla dagens växlingskurs för att komma så nära som möjligt när man bokar?

mwickholm 2018-01-05 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av Strangelovee (Inlägg 556219)
när man kör med euro på en sida och sek på andra, är det bara att kolla dagens växlingskurs för att komma så nära som möjligt när man bokar?

Ja, det blir väl bäst så.

flyingfish 2018-03-20 12:50

Är det någon som vet om den funkar bra på mobil också? har haft problem förut, och orkar inet släpa fram datorn varje gång man ska in och pilla...

bettaren77 2018-11-15 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av flyingfish (Inlägg 564091)
Är det någon som vet om den funkar bra på mobil också? har haft problem förut, och orkar inet släpa fram datorn varje gång man ska in och pilla...

Du har väl vid det här laget upptäckt att det fungerar bra, annars ville jag bara informera att det gör det. Kan uppleva att Betfair är vassare än Matchbook dock.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved