Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Mobilbet (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/21634-mobilbet/)

pawweshark 2014-10-12 17:48

"Din insats är över maxgränsen, vänligen vänta på ett godkännade"

Max gräns 0:- :idiot::idiot::rant:

StefanSchwartz 2014-10-12 19:43

Jag satte in 3000 och fick full bonus. Spelade upp mig till 17K. Tog ut pengarna till mitt neteller konto. Allt fungerade klockrent. Behövde inte ens skicka in några id papper.

"Din insats är över maxgränsen, vänligen vänta på ett godkännade"
Fick också det nån gång men det blev alltid godkänt.

neonguy 2014-10-13 02:33

Jag antar att det är lugnt att ta hem den här bonusen om man redan gjort det på ComeOn?

kingofding 2014-10-13 07:36

Citat:

Ursprungligen postat av neonguy (Inlägg 377133)
Jag antar att det är lugnt att ta hem den här bonusen om man redan gjort det på ComeOn?

Skall inte vara några problem.

eggge 2014-10-13 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 375473)
Ni som aktiverat bonusen på 3000 SEK, fanns den under "aktiva bonusar" för er? Jag aktiverade den och la ett spel på 6000 SEK som nu är levande men det finns inget under aktiva bonusar eller under bonushistorik.

Alltså är det bara jag som inte hittar odds att matcha i dessa summor?

Kan ni ge något tips på var ni hittar/hur ni hittar bra matchande odds? (Använder okeyno men då finns ej mobilbet då kör jag comeon, oddsoddsodds finns ju inte heller sidan med på...)

Jag undrar också hur mycket ni accepterar i förlust, procentuellt då? Exempelvis ett bett på 1000 SEK och 7 % förlust efter lagt spel, har ni några sådana krav?

Har svårt att hitta matchningar, letar efter max 7 % förlust, har jag tur hittar jag kring 4-5 %.

Galeocerdo cuvier 2014-10-14 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av eggge (Inlägg 377264)
Alltså är det bara jag som inte hittar odds att matcha i dessa summor?

Kan ni ge något tips på var ni hittar/hur ni hittar bra matchande odds? (Använder okeyno men då finns ej mobilbet då kör jag comeon, oddsoddsodds finns ju inte heller sidan med på...)

Jag undrar också hur mycket ni accepterar i förlust, procentuellt då? Exempelvis ett bett på 1000 SEK och 7 % förlust efter lagt spel, har ni några sådana krav?

Har svårt att hitta matchningar, letar efter max 7 % förlust, har jag tur hittar jag kring 4-5 %.

Har samma problem. Har inte kunnat lägga ett spel sedan det jag nämnde ovan. Comeon och dess kloner har så ruskigt dåliga odds att man helt enkelt får vänta veckor för att hitta något att matcha mot.

mapa0402 2014-10-15 19:12

Baseball och damtennis då?

neonguy 2014-10-16 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av eggge (Inlägg 377264)
Alltså är det bara jag som inte hittar odds att matcha i dessa summor?

Kan ni ge något tips på var ni hittar/hur ni hittar bra matchande odds? (Använder okeyno men då finns ej mobilbet då kör jag comeon, oddsoddsodds finns ju inte heller sidan med på...)

Jag undrar också hur mycket ni accepterar i förlust, procentuellt då? Exempelvis ett bett på 1000 SEK och 7 % förlust efter lagt spel, har ni några sådana krav?

Har svårt att hitta matchningar, letar efter max 7 % förlust, har jag tur hittar jag kring 4-5 %.

Antar att du syftar på Bonustrading?

Om man bortser från dom stora etablerade bettingsidorna, så är det många som har mycket lägre odds än Betfair.

Jag betalar för Oddsmonkey, men använder det sällan då inte ens dom har alla sidorna man vill ta bonus ifrån.

Skillnaderna är dock mindre ju större matcherna är. Så antingen vänta in stormatcher, alternativt bonustrada igenom sidorna snabbt på mindre matcher och acceptera större förluster av bonusen.

Det har hänt att jag gått tom minus på några av dessa sidor efter att jag omsatt bonusen, pga att jag varit ivrig och velat spela mycket.

Det hela beror ju förstås också på hur mycket man ska omsätta innan man får göra uttag, så desto mer man måste omsätta desto mindre får jag naturligtvis räkna med att få ut i slutändan (om jag inte direkt vinner över allt till Betfair).

I överlag så skulle jag bli ganska glad om jag i genomsnitt fick över 50% av bonusarna.

kingofding 2014-10-16 16:22

Rätt oklart hur ni lyckas hitta så kalla trades på comeon/mobilbet? Med tanke på att dom har ca 96.5% payout på många asian lines så skall de ju vara en enkel match att hitta iaf 2-3% torsk spel.

Att tänka på är ju annars att använda comeon mot andra EU böcker om ni ändå tänkt cleara bonusarna där med då comeon följer asien på sina asiatiska linor och ligger ofta där bara någon punkt under.

jippo 2014-10-26 11:10

Skickar ut en varning för detta spelbolag. Sjukt långsamma på att kreditera konton för vunna spel (har väntat ett dygn nu med att få in vinster upp emot 10k). De svarar inte på mail och chatfunktionen är stängd trots att kundtjänst ska vara bemannad enligt deras öppettider. Kan ju tänka mig att de blir ett helvete att ta ut pengar.

nock 2014-10-26 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av jippo (Inlägg 379290)
Skickar ut en varning för detta spelbolag. Sjukt långsamma på att kreditera konton för vunna spel (har väntat ett dygn nu med att få in vinster upp emot 10k). De svarar inte på mail och chatfunktionen är stängd trots att kundtjänst ska vara bemannad enligt deras öppettider. Kan ju tänka mig att de blir ett helvete att ta ut pengar.

Verkar illa, dock har jag inte upplevt något av det du beskriver alls, livechat svarar direkt och vinsterna har jag fått direkt,inte haft några problem med sidan eller supporten alls. Har inte gjort uttag än dock så kan återkomma om de.

Brain 2014-10-27 00:07

samma här degen har jag fått ut direkt :clap:

jippo 2014-10-27 17:37

Det är möjligt att de på kundtjänst tog "sovmorgon" igår, men ändå illa att inte ha den bemannad under öppetider.

Väntar fortfarande på att mitt konto ska krediteras med vinster på 10K. Kundtjänst svarar att oddsavdelningen jobbar så fort de kan, men det är ju sjukt dåligt att de inte har krediterat vinster för spel som avgjordes i lördags klockan 20.00

nock 2014-10-29 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 379500)
Verkar illa, dock har jag inte upplevt något av det du beskriver alls, livechat svarar direkt och vinsterna har jag fått direkt,inte haft några problem med sidan eller supporten alls. Har inte gjort uttag än dock så kan återkomma om de.

Har nu fått mina cash. Tog ungefär ett dygn att få alla dokument accepterade/verfieringen, sen tog det ytterligare ett dygn att få ut pengarna som var nästan 20000kr så inga problem där heller. Så verkar som mobilbet funkar som de ska :cheers:

jippo 2014-11-01 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av nock (Inlägg 380117)
Har nu fått mina cash. Tog ungefär ett dygn att få alla dokument accepterade/verfieringen, sen tog det ytterligare ett dygn att få ut pengarna som var nästan 20000kr så inga problem där heller. Så verkar som mobilbet funkar som de ska :cheers:


Kul att det funkar för dig. Jag väntar fortfarande på att få mina vinster på dryga 10k krediterade mitt konto. Har nu gått en vecka sedan spelen avgjordes. Det enda kundtjänst säger är att de jobbar på det. Hur svårt ska det vara, spelen är vunna, in med pengarna på kontot liksom?

För mig är detta ett sjukt oseriöst bolag och jag varnar verkligen andra att använda det.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved