![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Någon mer som inte fått vinster utbetalade på spel från helgen? livechat säger dom har något tekniskt fel just nu och man får väntar ett par dagar! på svar från dom. Luktar ju skunk över detta och väldigt likt vad jippo skrivit tidigare, vore intressant och veta hur det gått för dig jippo?? :gun_bandana:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska lira min bonus på mobilbet nu och funderar på att lira på ö/u 5.5 i en NHL match, någon som vet om de räknar med övertid + straffar på NHL på mobilbet? (brukar va standard men inte alltid som jag fattat det)
Hittar ingen info och support sover. |
Citat:
Följande speltyper kommer att avgöras inkluderande övertid: 2-väg ML Spridning Över/Under Totalt antal mål Exakt resultat 3-vägs handikapp Udda/jämn Dvs JA, det är inklusive övertid på O/U. |
Citat:
|
Ibland är det bästa att läsa ordentligt innan man kommenterar. den som gräver en grop åt andra osv. I korthet, jag är en idiot. Det är allt ni behöver veta :D
|
Kort och gott för Comeon/Mobilbet!
Alla över/underspel i NHL är INK övertid. Alla över/underspel PREGAME i andra ligor är regtime. Jag har fått 2 matcher i EU ligor där jag haft u4.5 som slutat 2-2 felrättade men detta har dom rättat till direkt när jag påpekat det i chatten alternativt själva över natten. |
Dom har höjt avgiften till hela 5% med insättningar med skrill och neteller! Riktigt illa. Vet dock inte om dom satt till nån avgift på uttag också på skrill/neteller, ngn som vet?
aja, riktigt kasst drag av dom. giriga ormar :gun_bandana: |
Citat:
Jag uppfattar det som att åtminstone vad som verkar vara huvudmarknaden för Ö/U är inom FT. Det är bara att kika, spelet ligger under deras flik "Fulltid" för det första och "Spridning och Ö/U REGULAR" för det andra. Då har detta varit direkt felaktigt i flera månader, och är så fortfarande, om det är som du säger. |
Ja självklart ligger det någon över/under lina under rubriken Spridning och Ö/U Regular time så är det såklart endast regular time som gäller.
Det jag menar är ju att alla över under där inget specifikt anges gäller inklusive övertid. Saxat från reglerna: NHL-vad (förspel och live) inkluderar övertid och straffläggning, såvida inget annat är angivet. |
Få upp till 1000 kr extra på din nästa insättning
Citat:
|
Citat:
|
Nån som kommer in på sidan?
|
Då jag mailade igår utan svar och chatten redan är stängd undrar jag om någon vet vad gränsen är för att omsätta bonusen?
Gäller denna? Citat:
|
Om du menar första insättningsbonusen så är det 30 000 i omsättning till minst 1.80.
|
Citat:
|
Var inget...
Löste sig.
|
Är det någon annan som har märkt av att man går in på sidan och ser ett bättre odds än dem på oddsportalen eller en man följer som nästan alltid tar till marknadshögsta?
När man sedan klickar på nästan direkten (nu har testat att instaklickat några gånger nu) och det sänks nästan alltid direkt, och då rätt mycket. Det jag har märkt på det mest på är AHCP på MLB. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Reglerna säger följande: https://i.imgur.com/MhP5tIO.png https://i.imgur.com/v1U7aFj.png Så verkar vara samma |
Sharps nya bonus med mobilebet på 3000kr som finns att ta via länk på sharps hemsida, går det att sätta in med skrill/neteller för sportbonusen? Vad är villkoren?? Står ingenstans
|
Vad är villkoren på den nya 3k-bonusen?
|
Citat:
|
Ja tror det går snabbare om ni ställer frågan direkt till bolaget..
|
Citat:
Omsättningsbelopp: 5x (insättning + bonus) Lägsta odds för varje spel: 1.8 |
Vilket land måste man riktigt vara bosatt i för att ta del av bonusen?
Kundsupporten i chatten skriver såhär iaf.: Kim: Det erbjudandet gäller endast för våra norska kunder. Me: Norska? Sharps är ju en svensk sida Kim: 100% upp till 3000kr gäller endast för våra norksa kunder på mobilbet. Då du skapat ditt konto från Finland så kan du endast ta del av våran välkomstbonus som endast gäller för kunder registrerade i Finland. |
Citat:
|
Citat:
|
"2.41 Det maximala utbetalningesbeloppet som varje kund kan begära att ta ut efter att ha vunnit ett belopp i samband med en ikke-välkomstbonusinsättning eller free spins (med undantag från vinster som härrör från en insättningsbonus) är € 100 eller motsvarande i andra valutor. Alla uttagsbegäran över € 100 kommer att tas bort från ditt spelkonto."
Exakt vad menar de här? |
Länken till Mobilbet kan ha strulat men nu ska allt funka. Bonusen är endast för oss på Sharps och du tar del av bonusen genom att klicka här
Omsättningskrav: 5x till minsta odds 1,80 Belopp: 100% upp till 3000kr |
Då är jag också inne i spel med användande av er länk.
|
Citat:
Ska man omsätta 5x3000 eller 5x6000? |
Citat:
Ser inget fel på länken men har du fortsatt problem så skicka ett pm så löser vi det. |
Citat:
|
Hej, sitter för tillfället med en summa pengar på mitt mobilbets konto men det går inte att få över dom till mitt bankkonto. Enligt kundsupport är det min bank som nekar uttaget. Någon mer som har erfarenhet av sånt här? Ska kontakta banken imorgon men tänkte fråga här först.
|
Citat:
|