Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Annulleringar (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/2215-annulleringar/)

addelante 2010-04-16 20:42

Annulleringar

Hej

Vet ni vilka bolag som erbjuder sina kunder att annullera lagda spel innan de startat? Bet365 gör det inte va?

Lemasive 2010-04-16 20:46

Jag kan bara tänka på abortkliniken, men annars tror jag inga bolag gör något sådant alls?

patrikLA 2010-04-16 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av addelante (Inlägg 31927)
Hej

Vet ni vilka bolag som erbjuder sina kunder att annullera lagda spel innan de startat? Bet365 gör det inte va?

Beror helt på vem du är och hur mycket pengar du har på saldot(Då dom vill visa "good will"), men jag kunde inte annulera på bet365 iaf.

Flickvaen 2010-04-16 23:03

Vid två tillfällen har jag fått lagda spel annullerade på BET365, fast då har jag fått behöva kontakta supporten.

dgothe 2010-04-16 23:46

Citat:

Ursprungligen postat av Flickvaen (Inlägg 31979)
Vid två tillfällen har jag fått lagda spel annullerade på BET365, fast då har jag fått behöva kontakta supporten.

Till mig citerade dom bara sina regler om att man är själv ansvarig för att se till att ens bets är korrekta, så dom annullerar inga bets.. var visserligen en liten summa, men jag var helt ute och cyklade i en tennismatch tre dagar i förväg.. och trots ett mail direkt efter det felaktiga bettet så vägrade dom annullera.

RobinD 2010-04-16 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 31995)
Till mig citerade dom bara sina regler om att man är själv ansvarig för att se till att ens bets är korrekta, så dom annullerar inga bets.. var visserligen en liten summa, men jag var helt ute och cyklade i en tennismatch tre dagar i förväg.. och trots ett mail direkt efter det felaktiga bettet så vägrade dom annullera.

Så sa de till mig när jag sa att jag placerade ett spel på fel sida av över/under och att jag skulle placera motsvarande bet på andra sidan om de annulerade spelet. Båda spelen gav 1.90, på en basketlina. Med andra ord de förlorar inte på den marknaden i långa loppet och det handlade om småsummor.

Boone 2010-04-17 10:19

TheGreek.com säger sig i alla fall vara villiga att annullera om man kommer på det tidigt nog.

Flickvaen 2010-04-17 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 31995)

Kanske beror på vem man träffar på i supportchatten, visa är väldigt tillmötesgående.