Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Unibet - Hur javla lang tid tar de for acceptera spel? (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/2506-unibet-hur-javla-lang-tid-tar-de-acceptera-spel/)

Asianhandicap 2010-05-06 17:06

Unibet - Hur javla lang tid tar de for acceptera spel?
 
Spelade precis ett spel som var over deras limit men man kunde skicka ivag en referall(vad heter det pa Swe?) sa jag gjorde och det tog 12 minuter att fa den accepterad!

Ar det ett skamt eller? Hur lange brukar det ta for er? Ar det likadant om man spelar in-running?

Skulle uppskatta svar om nagon har erfarenhet?

rico 2010-05-06 18:12

Har inget svar men ställer en till fråga angående unibet...........

Jag kommer inte in på hemsidan. Nån med liknande problem? Hur vanligt är det att sidan ligger nere......? Inte alls bra det här....

rico 2010-05-06 23:06

Någon som vet vad som händer med www.unibet.com?

oroväckande när ett börsnoterat spelbolags sajt ligger så länge nere utan info...........

eddieh 2010-05-06 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 37929)
Någon som vet vad som händer med www.unibet.com?

oroväckande när ett börsnoterat spelbolags sajt ligger så länge nere utan info...........

Funkar fint här.

Burn 2010-05-06 23:29

12 min räknar jag som snabbare än snittet på UB.

25-30 min är inget ovanligt

rico 2010-05-06 23:30

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 37932)
Funkar fint här.

Ok. Tack för hjälpen. Blev lite misstänksam och testade med ett annat ip-nummer, funkade som vanligt......

Jag har inte kommit in på sajten med mitt vanliga ip-nummer på hela dagen. Har någon råkat ut för detta?

ChrisWaddle 2010-05-06 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av Asianhandicap (Inlägg 37821)
Spelade precis ett spel som var over deras limit men man kunde skicka ivag en referall(vad heter det pa Swe?) sa jag gjorde och det tog 12 minuter att fa den accepterad!

Ar det ett skamt eller? Hur lange brukar det ta for er? Ar det likadant om man spelar in-running?

Skulle uppskatta svar om nagon har erfarenhet?

Nej, det är inget skämt. Maxtiden är 30 minuter, sen förfaller spelet.

Det är svårt att säga vad snittiden är, det beror lite på vilken tid på dygnet det är och vad för typ av spel det är.

In-running är helt annorlunda, där finns ingen granskningsprocess. Om du vill spela mer än maxinsatsen så kan du lägga samma spel flera gånger.

ChrisWaddle 2010-05-06 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av Burn (Inlägg 37937)
12 min räknar jag som snabbare än snittet på UB.

25-30 min är inget ovanligt

Jag måste nog säga att 12 minuter är lite längre än snittet, i alla fall dagtid.

Asianhandicap 2010-05-07 10:48

Tack for svaren, mycket uppskattat.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved