Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   LeoVegas (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/26529-leovegas/)

jaroiten 2016-12-17 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av snabeln (Inlägg 514318)
Tänkte regga mig, men blev lite osäker pga reglerna.
Säg att jag sätter 1000kr på ett spel som är om tex 2 dagar.
Eftersom jag då har ett levande spel på hela beloppet, får jag då tillgång till min extra 1000 lapp?
Säg att jag hinner omsätta bonuspengarna 2 gånger till måndags bettet. Måndags spelet går in och jag har då vunnit mitt spel med " dom vanlia pengarna)
Då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.
Kan jag då sen använda alla pengar för att omsätta bonus saldot?
För då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.

Tror att chatten kan ge dig bäst svar på denna fråga. Deras livesupport svarar snabbt.

AndyMart 2016-12-18 01:30

Citat:

Ursprungligen postat av snabeln (Inlägg 514318)
Tänkte regga mig, men blev lite osäker pga reglerna.
Säg att jag sätter 1000kr på ett spel som är på tex måndag om 2 dagar.
Eftersom jag då har ett levande spel på hela beloppet, får jag då tillgång till min extra 1000 lapp?
Säg att jag hinner omsätta bonuspengarna 2 gånger till måndags bettet. Måndags spelet går in och jag har då vunnit mitt spel med " dom vanlia pengarna)
Då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.
Kan jag då sen använda alla pengar för att omsätta bonus saldot?
För då har ju vunnit med på bonus och vanliga saldot.

Lägg spelet för de riktiga pengarna längre fram, typ torsdag. Sen spelar du upp/igenom bonuspengarna tills dess, utan risk för att pengarna trycks ihop på något vänster.

Jag fick tillgång till bonuspengarna direkt.

snabeln 2016-12-18 10:00

Fick svar. Man får lägga spelet längre fram, så man hinner omsätta bonus pengarna klart. Annars blir det bara problem. Jag hoppar bonusen.

Davebarbaren 2017-01-20 15:48

Tog bonusen vann pengar nu har jag 22500 i "vanliga" pengar men 5000 i bonuspengar. Deras support säger att jag måste förlora mina 22500kr innan jag kan börja omsätta bonuspengarna. VAD FAN ÄR DETTA? HEEEELT SINNESSJUKT MAN KAN ALLTSÅ ALDRIG OMSÄTTA BONUSJÄVELN!?!?!?!?!? och tar jag ut mina 22500 tappar jag hela bonusen på 5000 där 4000 är pengar jag egentligen vunnit. Står inget om detta i deras regler och villkor? Vad fan gör man???

jaroiten 2017-01-20 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av Davebarbaren (Inlägg 517403)
Tog bonusen vann pengar nu har jag 22500 i "vanliga" pengar men 5000 i bonuspengar. Deras support säger att jag måste förlora mina 22500kr innan jag kan börja omsätta bonuspengarna. VAD FAN ÄR DETTA? HEEEELT SINNESSJUKT MAN KAN ALLTSÅ ALDRIG OMSÄTTA BONUSJÄVELN!?!?!?!?!? och tar jag ut mina 22500 tappar jag hela bonusen på 5000 där 4000 är pengar jag egentligen vunnit. Står inget om detta i deras regler och villkor? Vad fan gör man???

Det är så real money first bonusar funkar. Ta ut 22500kr och glöm de där 5000 i bonus.

Davebarbaren 2017-01-20 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 517405)
Det är så real money first bonusar funkar. Ta ut 22500kr och glöm de där 5000 i bonus.

Jo men då tappar jag ju 4000 som jag vann...

jaroiten 2017-01-20 16:24

Citat:

Ursprungligen postat av Davebarbaren (Inlägg 517406)
Jo men då tappar jag ju 4000 som jag vann...

Det är väl för att du började spela för bonuspengar innan du hade spelat bort alla dina real money. Grejen med real money first bonusar är ju att först spela bort real money pengarna och sen spela bonuspengarna.

En sak du kan göra om du inte vill "förlora" dina bonuspengar är att sätta alla dina real money i spel på olika 1.01 oddsare (eller liknande lågoddsare) och sen omsätta din bonus under tiden dessa pengar är bundna till dessa levande spel.

bjarnea 2017-01-20 16:57

"Vid bonus tillgänglig på kontot så använder du dina egna riktiga pengar först, därefter bonuspengar."

"Innan bonuspengarna kan tas ut måste bonusbeloppet omsättas 5 gånger i spel med odds 1,5 eller högre (oddset gäller även för samtliga spel i en kombination). Exempel: Om du mottar 1000 kr i bonus, måste du satsa 5000 kr."

Gör som jaroiten säger.

Går även bra att tradea ut bonusen för att inte ha någon risk.

alofet 2017-01-20 16:57

Fy för denna sajt , jag gjorde ett konto där för några månader sedan , jag satte in 100kr vann upp till ca 2000kr, uppnåde omsättningskraven för insättningsbonusen jag fått på 100kr. Vid uttag spärrar de mitt konto fryser saldot och mailar mig att jag blivit spärrad och de kommer behålla pengarna , då jag 2 år tidigare skapat ett konto som aldrig använts .. Jag fick gärna fortsätta spela på sajten men mina pengar skulle de behålla ..... Visst jag gjorde fel men sättet de bemötte mig på har jag tidigare aldrig upplevt jag va inte värd något för dem , de hade makten och använde den gärna .. jör ej på denna sajt

mumintroll 2017-01-20 17:52

Citat:

Ursprungligen postat av alofet (Inlägg 517410)
Fy för denna sajt , jag gjorde ett konto där för några månader sedan , jag satte in 100kr vann upp till ca 2000kr, uppnåde omsättningskraven för insättningsbonusen jag fått på 100kr. Vid uttag spärrar de mitt konto fryser saldot och mailar mig att jag blivit spärrad och de kommer behålla pengarna , då jag 2 år tidigare skapat ett konto som aldrig använts .. Jag fick gärna fortsätta spela på sajten men mina pengar skulle de behålla ..... Visst jag gjorde fel men sättet de bemötte mig på har jag tidigare aldrig upplevt jag va inte värd något för dem , de hade makten och använde den gärna .. jör ej på denna sajt

Bryter man mot villkoren är det dessvärre inte så konstigt. Jävligt tråkigt men tyvärr inget att göra något åt. Det gäller att vara väldigt noggrann när man tar bonusar

matchingbetisover 2017-01-20 23:30

Leovegas bonus är helt värdelös. Det är inte ens ens en bonus.

Du får den bokstavligen bara om du förlorar den

bjarnea 2017-01-21 06:38

Jag hade inga problem med att få ut bonusen och har inte haft några problem i övrigt. Dock blivit limmad.

matchingbetisover 2017-01-21 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av bjarnea (Inlägg 517452)
Jag hade inga problem med att få ut bonusen och har inte haft några problem i övrigt. Dock blivit limmad.

Då hade du en Jävla tur som lyckades flytta omkring runt 0till 1000kr på kontot.

För oss andra är bonusen ett skämt

Just det du kan såklart trada över allt men det vet vi aldrig om det kommer ske. Och vi är inte torsk

bjarnea 2017-01-21 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av matchingbetisover (Inlägg 517520)
Då hade du en Jävla tur som lyckades flytta omkring runt 0till 1000kr på kontot.

För oss andra är bonusen ett skämt

Just det du kan såklart trada över allt men det vet vi aldrig om det kommer ske. Och vi är inte torsk

Är ju inte alls svårt.
Första bettet lägger man på en match som avgörs lite längre fram i tiden.
Under tiden omsätter man bonusen. Inte krångligare än så.

matchingbetisover 2017-01-21 19:19

Som upplagt för en avstängning

I disapprove!