![]() |
Vill varna lite. Jag har omsatt bonusen med råge. Står till och med o kr kvar att omsätta, men det går inte att ta ut några pengar och supporten kan inte svara på varför.
|
Citat:
|
Citat:
|
Dom hade strul med sidan i går, gick inte att se öppna spel ett tag. Enligt supporten hade dom tekniska fel så du får hoppas på det. Alltid otrevligt att ta ut pengar från nya bolag:sad:
|
Nej, dom har fortfarande inte löst problemet. Dom har skickat felet vidare, jag tycker dock man kunde gå in manuellt och ta bort problemet, men nej.
Riktigt dåligt. |
Kan nån som hunnit spela på Betser svara på följande frågor: Går det att använda SEK som valuta? Såg endast att de skyltade om en €100 insättningsbonus. Är Skrill godkänt för bonusen? Och slutligen, vilken oddsleverantör kör de med?
|
Jag tog bonusen med Skrill och det fungerade. Fick båda spelen till Smarkets så kan inte säga nå om uttag.
|
Citat:
|
Sicken skitsida.... Omsatt bonuskraven och ändå går det inte att ta ut pengarna.
Tekniskt fel enl supporten:idiot: |
Jag har gjort 2 uttag vilka båda tagit 24h innan jag fått pengarna, gjorda med Trustly. Har inte behövt skicka in dokument ens.
|
Citat:
Hojta till om dom löser det för dig. |
Funkade bra för mig! trustly in och ut. inga dokument.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Supporten skyller hela tiden på tekniska problem Varning för dessa skojare |
Trustly. Förstår inte hur det kan vara så svårt att fixa. Ingen bra reklam
|