Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Har någon testat Cashpoint? (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/28010-har-nagon-testat-cashpoint/)

frulvolaya 2017-01-15 11:30

Har någon testat Cashpoint?
 
Hej,
Upptäckte Cashpoint idag och har aldrig hört talas om dem..
Verkar ha Licens på Malta och funnits ett tag.. Någon som har erfarenheter av dom?

dellgren 2017-01-15 11:32

Jag har testat dom och fått återkommande bonusar. Vet inte hur välkomsterbjudandet är men bonusarna är på minst 3.00-odds.

Men inga som helst problem med dom tycker jag. Inga problem med insättning eller utbetalning.

frulvolaya 2017-01-15 11:34

Citat:

Ursprungligen postat av dellgren (Inlägg 517000)
Jag har testat dom och fått återkommande bonusar. Vet inte hur välkomsterbjudandet är men bonusarna är på minst 3.00-odds.

Men inga som helst problem med dom tycker jag. Inga problem med insättning eller utbetalning.

Ok tack, Deras bonus verkar va omsättningskrav på 8ggr med minst 2.0 odds.

Kanske skulle testa dem då..

mwickholm 2017-01-15 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av frulvolaya (Inlägg 517001)
Ok tack, Deras bonus verkar va omsättningskrav på 8ggr med minst 2.0 odds.

Kanske skulle testa dem då..

Jag ser bara detta:

"The amount deposited and the bonus amount must be played at least three times (at the level of the bonus amount) on sports betting. Only combination bets (at least a 2-way combinations) which have a minimum odd of 1.50 (per tipp) are allowed."

Var hittade du det du skrev?

theskab 2017-01-15 20:07

Fick en trevlig bonus vid nyår 100% upp till 500€ men minimum 3.0 i odds. Ej använt sidan på över ett år innan denna.

lottolars 2017-01-16 21:11

Vad jag en försöker satsa på säger den maximum limit exeeded? Har ni några problem med vad man får satsa / spel?`

Helt nytt konto så är första spelet jag tänkt lägga

miduza22 2017-01-16 23:21

Hej! Kanske skriver fel, men jag är så stressad just nu att jag kan inte koncentrera mig. Jag har varit dum och skaffade konto pą vonbets, där man ska omsätta bonus med max 25% per bet. Det fick jag ta reda på efter jag hade förlorad 9000 till de. Vet någon här ett bra lösning att få tillbaka pengar?

robfri 2017-01-16 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av miduza22 (Inlägg 517111)
Hej! Kanske skriver fel, men jag är så stressad just nu att jag kan inte koncentrera mig. Jag har varit dum och skaffade konto pą vonbets, där man ska omsätta bonus med max 25% per bet. Det fick jag ta reda på efter jag hade förlorad 9000 till de. Vet någon här ett bra lösning att få tillbaka pengar?

nu vill jag inte vara sån, men om du torskat 9k lär du väl inte ha ngn bonus kvar att omsätta ?

Att få tillbaka dina pengar, hmm, antingen går du all-in på en 2-taggare lr så pantar du burkar. Mitt råd till dej är ditt sistnämnda.

miduza22 2017-01-16 23:42

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 517112)
nu vill jag inte vara sån, men om du torskat 9k lär du väl inte ha ngn bonus kvar att omsätta ?

Att få tillbaka dina pengar, hmm, antingen går du all-in på en 2-taggare lr så pantar du burkar. Mitt råd till dej är ditt sistnämnda.

Nej det var fel
Jag har förlorat pengar från betfair till de för jag ville bonustradea

miduza22 2017-01-16 23:47

Kan någon här hjälpa till? Har aldrig varit i sådan sits:cry:

robfri 2017-01-16 23:51

Citat:

Ursprungligen postat av miduza22 (Inlägg 517113)
Nej det var fel
Jag har förlorat pengar från betfair till de för jag ville bonustradea

Ok, vad har du för tidsaspekt innan omsättning ska vara klar ?

miduza22 2017-01-17 00:04

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 517115)
Ok, vad har du för tidsaspekt innan omsättning ska vara klar ?

Jag har 13 dagar kvar. Men om jag förstått rätt så skulle jag inte satsa mer än25% av bonus.

– Alla insatser vid omsättningen av bonusen skall oddsen vara större än 2,0 och får inte vara mer än 25% av det ursprungliga bonusbeloppet .

Har du klarat deras bonus själv?

jaroiten 2017-01-17 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av miduza22 (Inlägg 517117)
Jag har 13 dagar kvar. Men om jag förstått rätt så skulle jag inte satsa mer än25% av bonus.

– Alla insatser vid omsättningen av bonusen skall oddsen vara större än 2,0 och får inte vara mer än 25% av det ursprungliga bonusbeloppet .

Har du klarat deras bonus själv?

Tyvärr blir det nog svårt för dig om du spelat för mer än 25% av bonusen redan. Trist regel dom har, men eftersom att de har den får man hålla sig till den om man vill få ut pengarna. Har själv fått mina pengar konfiskerade av ett halvskumt bolag på en mycket luddigare formulerad regel.

Men du kanske kan hitta något tips som hjälper dig i min gamla tråd. Men jag tror det blir svårt: https://www.sharps.se/forums/spelbola...oserioes-sida/

robfri 2017-01-17 00:12

Citat:

Ursprungligen postat av miduza22 (Inlägg 517117)
Jag har 13 dagar kvar. Men om jag förstått rätt så skulle jag inte satsa mer än25% av bonus.

– Alla insatser vid omsättningen av bonusen skall oddsen vara större än 2,0 och får inte vara mer än 25% av det ursprungliga bonusbeloppet .

Har du klarat deras bonus själv?

Nej, nytt bolag för mej.

Du får säkert satsa mer, men som du skriver dras endast 25 % mot bonus. Hur mkt har du kvar att omsätta då ? Du måste ju satsat en del om du trots allt har 9k där.

& framförallt, finns möjlighet för dej att öppna nytt konto hos annat bolag med bonus lr har du avverkat alla ?

robfri 2017-01-17 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 517118)
Tyvärr blir det nog svårt för dig om du spelat för mer än 25% av bonusen redan. Trist regel dom har, men eftersom att de har den får man hålla sig till den om man vill få ut pengarna. Har själv fått mina pengar konfiskerade av ett halvskumt bolag på en mycket luddigare formulerad regel.

Men du kanske kan hitta något tips som hjälper dig i min gamla tråd. Men jag tror det blir svårt: https://www.sharps.se/forums/spelbola...oserioes-sida/

Aha, man FÅR alltså inte satsa mer än 25 % av sitt saldo. Luddigt, ja det gäller att läsa alla villkor.

Visst, så länge man förlorar mot "rätt" sida är det ju ingen fara, men anars blir det ju problem.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved