Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Coral vilket skämt :-) (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/28503-coral-vilket-skaemt/)

Tiffan 2017-03-20 08:32

Coral vilket skämt :-)
 
Fick ett erbjudande om att skapa konto och spela för 10£ för att få 4*5£ i bonus. Gjorde en klantig grej och valde av bara farten sek och satte in 200 för att plocka bonusen. La ett spel på 100:-. Blev så osäker på hur det skulle bli med bonusen eftersom jag valt fel alltså sek och inte £. Chattade med kundtjänsten och fick då veta att just den bonusen var endast för kunder i england o irland men framtida bonusar skulle inte vara något problem. Dagen efter fick jag mail att man kollat mitt konto och upptäckt skum aktivitet och därför spärrat mitt konto för framtida bonusar så att jag aldrig skulle få några sportbonusar i framtiden. Kan bara skratta åt dom. Så patetiskt. Jag hann lägga ett spel på 100 :- och sen var det kört efter min skumma aktivitet på mitt konto. Antar att min fråga till chatten var väldigt bidragande. Ett spel totalt 100 i insats och så var det fy skäms sånt där vill vi inte veta av. :claps::no::lol:

BroderH 2017-03-20 11:57

Citat:

Ursprungligen postat av Tiffan (Inlägg 522768)
Fick ett erbjudande om att skapa konto och spela för 10£ för att få 4*5£ i bonus. Gjorde en klantig grej och valde av bara farten sek och satte in 200 för att plocka bonusen. La ett spel på 100:-. Blev så osäker på hur det skulle bli med bonusen eftersom jag valt fel alltså sek och inte £. Chattade med kundtjänsten och fick då veta att just den bonusen var endast för kunder i england o irland men framtida bonusar skulle inte vara något problem. Dagen efter fick jag mail att man kollat mitt konto och upptäckt skum aktivitet och därför spärrat mitt konto för framtida bonusar så att jag aldrig skulle få några sportbonusar i framtiden. Kan bara skratta åt dom. Så patetiskt. Jag hann lägga ett spel på 100 :- och sen var det kört efter min skumma aktivitet på mitt konto. Antar att min fråga till chatten var väldigt bidragande. Ett spel totalt 100 i insats och så var det fy skäms sånt där vill vi inte veta av. :claps::no::lol:

Jag reggade mig, men innan jag satte in några pengar så läste jag om villkoren och såg då att det bara gällde engelska konton. Gjorde därför ingen insättning. Fick sedan samma mail som dig att jag inte skulle få några bonusar i fortsättningen, trots att jag inte ens spelat! Helmystiskt!

Tiffan 2017-03-21 13:40

Blir ännu bättre...
 
Försökte logga in idag. Fick begära nytt lösenord för att komma in. Försökte lägga ett nytt spel. Stört omöjligt. När jag till slut lyckas så kommer den kryptiska texten. Your bet has been sent to a trader upp. Mitt spel ska tydligen godkännas först av någon. :KO:

Tiffan 2017-03-21 13:46

Fick till slut upp en skylt som säger att mitt spel inte kan läggas fullt ut. Endast 20:-. Blir spännande att se om jag kan ta ut pengarna har försökt nu iaf. Riktigt stor varning utfärdad för Coral kan jag säga. Känns inte seriöst på en enda fläck

Namnam 2017-03-23 21:34

Samma sak hände mig, innan jag ens hunnit lägga ett spel eller sätta in pengar! Min gissning är att de har ett hyfsat seriöst risk management team som identifierade oss alla som högrisk kunder = direkt limmad och inga bonusar. Oklar hur de hittar oss på så kort tid dock. Själv reggar jag alltid mig på nya konton med nyrensad webbhistorik, nytt IP osv osv, så det skulle innebära att mitt namn skulle kunna finnas på någon lista vilket känns osoft... Eller om det bara är att vi är från Sverige? Mystiskt



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved