Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-15, 12:26   #1
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 1
Sharp$: 5
Standard

Betstars/Pokerstars bonus fråga


Hej!
Har en liten fråga:
Jag har spelat på Pokerstars/Betstars under många år, både poker men oxå väldigt mycket sportspel. Har därför fått en Lojalitetsbonus under ungefär ett halvår. Den 3e varje månad granskas mitt konto och jag får därefter freebets beroende på hur mycket jag spelat.
Den 3e dec 2018 fick jag ett mail om att nästa gång ditt ärende kan granskas är den 4e jan 2019.
Skrev tillbaka den 27dec o frågade om bonusen då jag visste att den nya regleringen skulle inbära att det blir svårare att få bonus. Fick som svar att den 4e jan är tidigast att gå igenom kontot igen men att jag skulle tänka på att regelbundna spel är ett måste för att få del av bonusen.
Den 4jan skickade jag och frågade om bonusen och fick som svar att enligt den nya regleringen så kan vi inte ge ut nån bonus. Har därefter mailat fram o tillbaka med dom om detta o fick tillslut ett freebet som jag inte alls va nöjd med.
Har sagt att jag känner mig lurad och vilseledd då jag spelat betydligt mer än vad jag brukar för att få bonusen.
Jag brukade få freebets på 10-15% av mina insatser och nu fick jag ca 7%.
Får dom göra såhär? Vad kan jag göra?
Niloc09 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-15, 12:32   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

De får göra som de vill så länge du inte har ett avtal med dem att de ska ge dig en viss bonus. I det läget får de kompensera dig på annat sätt om de inte kan fullfölja ert avtal. Vad jag förstår är det lite en höftning vad du får för bonus samt fick du nu ett freebet istället. Snacka med dem att du anser att du ska ha ett högre/bättre freebet enligt ert tidigare avtal även om det inte är slagit i sten hur det fungerar. Men hänvisa till hur det sett ut tidigare etc. Men blir nog inget du kan vinna i en framtida rättegång.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td