Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Lista spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/30882-lista-spelbolag/)

AnkeDD 2017-11-28 14:12

Lista spelbolag
 
Har en undran om det är någon som har sett någon sammanställning över bolag efter var de har licens? Undviker Curacao och liknande licenser av paranoida skäl och för att vara på det klara med skattefriheten(?). Vill alltså hitta en lista med Ok bolag med licens på Malta googlat och sökt i forumet med hittar ingen komplett.
Även efter vilken grupp eller ägare de har vore ju smidigt. Alltså typ om de tillhör betssongruppen eller SBtech osv
Någon som har några tips?:drunk:

Mvh
AnkeDD

disco123 2017-11-28 14:48

Varför är ni så rädda för Curacaobolagen?
Har tagit ut tiotusentals från flera olika Curacaobolag (som mest runt 50k från Comeon tex) utan att ha stött problem en enda gång.

Säkert gjort uttag 100 gånger från Curacaobolagen och inte haft något problem.

AnkeDD 2017-11-28 15:02

Aha, hade helt missat att Comeon var licensierade där :whoco5:

Tycker allmänt deras sidor brukar osa skumt och känns inte lika säkert. Men Comeon är det ju absolut ingen fara med då jag själv också tagit ut därifrån flera gånger.

Jag tycker jag hittar nya sajter med roliga bonusar varje gång jag googlar på detta så känns som det borde finnas en tjänst med lista på alla som är okej.

admin 2017-11-28 15:26

Vi kommer under våren ta fram en komplett lista över alla spelbolag där info om t.ex licens finns med. Ni får gärna komma med förslag vad som bör vara med förutom standardinfon.

Thuernman 2017-11-28 16:26

Citat:

Ursprungligen postat av admin (Inlägg 552324)
Vi kommer under våren ta fram en komplett lista över alla spelbolag där info om t.ex licens finns med. Ni får gärna komma med förslag vad som bör vara med förutom standardinfon.

Det jag är intresserad av när jag ser ett nytt bolag är: oddsleverantör, hur länge bolaget funnits, vilken (om någon) bolagsgrupp det ingår i, eventuell SBR-rating. Dessutom om/hur fort de limmar, men det är ju inte lika svartvitt.

admin 2017-11-28 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av Thuernman (Inlägg 552331)
Det jag är intresserad av när jag ser ett nytt bolag är: oddsleverantör, hur länge bolaget funnits, vilken (om någon) bolagsgrupp det ingår i, eventuell SBR-rating. Dessutom om/hur fort de limmar, men det är ju inte lika svartvitt.

Allt det där är tänkt att det ska vara med. Angående rating försöker vi ta fram något eget system som också bygger på Sharps medlemmars betyg.

better2016 2017-11-28 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av admin (Inlägg 552332)
Allt det där är tänkt att det ska vara med. Angående rating försöker vi ta fram något eget system som också bygger på Sharps medlemmars betyg.

Gärna ett oberoende ratingsystem, inte baserat på er affilitieersättning (tänker på att flera "oberoende" sidor rankar Betser som bästa bonus ....



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved