Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Betrally VARNING (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/32784-betrally-varning/)

DonYolo 2018-06-06 10:48

Betrally VARNING
 
Vill gärna att sharp (Lol jag vet jag drömmer) svarar på detta eftersom ni promotar dem...

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?

Hur clearar man 6k roll over bonus på det? Går inte.
Ber kundservice att få ta ut pengarna istället eftersom jag tydligen inte får spela, de vägrar.

Ytterligare 1k i toan.

Lazlo 2018-06-06 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av DonYolo (Inlägg 573205)
Vill gärna att sharp (Lol jag vet jag drömmer) svarar på detta eftersom ni promotar dem...

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?

Hur clearar man 6k roll over bonus på det? Går inte.
Ber kundservice att få ta ut pengarna istället eftersom jag tydligen inte får spela, de vägrar.

Ytterligare 1k i toan.

Normalt sett hade du kunnat kontakta mig för att ge mig lite mer information kring allt, sen så hade vi kunnat kolla på problemet genom att höra oss för med vår kontaktperson hos bolaget.

Men eftersom det är en dröm så blir det väl inget med det.

DonYolo 2018-06-06 13:33

Okej, jag backar. Men jag har langat 2 mail till sidan utan svar. Men hetsigt av mig då jag blev tiltad. Ändrar naturligtvis inställning om det går att lösa.

DonYolo 2018-06-30 12:18

Lazlo gjorde vad han kunde men förstod aldrig riktigt vad sharps siteansvarige gjorde.
Sidan är fortfarande skit och jag är fortfarande blåst på 2k

theskab 2018-07-04 06:50

Citat:

Ursprungligen postat av DonYolo (Inlägg 575280)
Lazlo gjorde vad han kunde men förstod aldrig riktigt vad sharps siteansvarige gjorde.
Sidan är fortfarande skit och jag är fortfarande blåst på 2k

Om sidan är skit varför sätta in yttligare 1k.

Själv har jag inte haft problem med sidan. Dock är oddsen riktigt dåliga.

Nicksson 2018-07-04 10:37

Citat:

Ursprungligen postat av DonYolo (Inlägg 573205)
Vill gärna att sharp (Lol jag vet jag drömmer) svarar på detta eftersom ni promotar dem...

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?

Hur clearar man 6k roll over bonus på det? Går inte.
Ber kundservice att få ta ut pengarna istället eftersom jag tydligen inte får spela, de vägrar.

Ytterligare 1k i toan.

Lite anmärkningsvärt att du står för 3 av 4 varningstrådar när det gäller marginalböcker:rolleyes:

DonYolo 2018-07-04 12:18

Citat:

Ursprungligen postat av theskab (Inlägg 575691)
Om sidan är skit varför sätta in yttligare 1k.

Själv har jag inte haft problem med sidan. Dock är oddsen riktigt dåliga.

Jag klarade inte av matten, 1k såklart .)

DonYolo 2018-07-04 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 575696)
Lite anmärkningsvärt att du står för 3 av 4 varningstrådar när det gäller marginalböcker:rolleyes:

Marginalböcker? 3 av 4? Jag varnar varje gång jag blir knullad av en oseriös sida, med tanke på att jag provat 30-40 så är det iaf bara 10%...

Men är knappast en vinnande spelare som arbitragare och blåser sidorna, snarare en torsk som försöker få lite extra att spela för och därför spelar runt.

Lobo 2018-07-04 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av DonYolo (Inlägg 573205)

Skapade konto där pga bonusen, skulle börja lira, Återigen är jag limiterad innan jag börjat lira. Kan satsa max 10 spänn per match... Okej?


Läste på deras regler angående insättning.


Utdrag:
Citat:

Summan för insättningen måste omsättas en gång på minst 3 olika kombospel av valfri typ med odds på minst 1.50 per val.
Vad menar de här? En multipel, eller? Sedan ska bonus och insättning också omsättas på samma sätt.

Citat:

insättningen plus bonusen måste omsättas 5 gånger på minst 3 kombospel av valfri typ med odds på minst 1.50 per val.

DonYolo 2018-07-04 15:17

Ingen anning, men jag blev ju körd direkt eftersom jag inte kunde spela mer än 10 spänn per match, eller ja kunde inte ens spela det, var limiterade till ungefär 1 SEK.

faremisch 2018-12-13 09:02

Loggade in på Betrally igårkväll för att tömma kontot i decemberstädningen. Hade bara 100 kronor liggande där. Nu var pengen borta och kontot nollat. De har haft siten nere en stund häromveckan och nu bad de alla användare beställa nya lösenord. I chatten bad de mig ha tålamod och återkomma lite senare i veckan när de fått ordning typ.

Lilla problemet med 100 kronor. Men har lösenorden läckt?

faremisch 2018-12-27 11:48

Citat:

Ursprungligen postat av faremisch (Inlägg 596620)
Loggade in på Betrally igårkväll för att tömma kontot i decemberstädningen. Hade bara 100 kronor liggande där. Nu var pengen borta och kontot nollat. De har haft siten nere en stund häromveckan och nu bad de alla användare beställa nya lösenord. I chatten bad de mig ha tålamod och återkomma lite senare i veckan när de fått ordning typ.

Lilla problemet med 100 kronor. Men har lösenorden läckt?

Hunkan kom tillbaka efter två veckor. Sitter säkert på Skrillen nu. Jag mår ok igen. :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved