Betsafe - hur körd är jag? - hur mycket får ett spelbolag grisa sig?
Satte in pengar för att ta bonusen på betsafe. uppfyllde omsättningskraven och gjorde uttag på 7000, när jag försökte ta ut så tog dom bort 6000kr och återinförde 1000kr (inköpet) i mitt saldo, utan att säga något... När jag kontaktade dem vad som försiggår så skriver dom att jag brutit mot regel 12.1:
"12.1 Bonuserbjudanden är bara tillgängliga en gång per person, familj, hushåll, adress, e-postadress, kreditkortsnummer, bankkonto, telefonnummer, dator/utrustning och/eller IP-adress."
Jag vet själv att jag inte har brutit mot denna regeln på något vis, möjligt att någon någon gång på mitt wifi har spelat på betsafe men till 99.9999% sannolikhet inte.
Jag kontaktade dem då vilken av dessa pungter de anser att jag brutit så skriver dem såhär:
Citat:
Hej xxx,
Tack för din återkoppling.
Dessvärre kan vi inte ge ut någon vidare specifik information kring detta. Det vi kunnat se är att du brutit mot våra regler och villkor när det gäller bonusar och då i synnerhet regel 12.1 i våra regler och villkor.
Efter noggrant granskande av vår ansvariga avdelning, har dem kunnat konstatera att du brutit mot dessa regler, vilket var något du accepterade när du skapade ett konto hos oss.
Förstår att det inte var svaret du hade hoppats på, men vi kan tyvärr inte ge ut någon mer specifik information som det ser ut nu.
Skulle du ha ytterligare frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst igen.
Med vänliga hälsningar,
xxx
Betsafe Kundtjänst.
|
Kan ett spelbolag bara hävda att jag brutit mot en regel, inte ens specificera hur jag gjort det?
Kan jag göra något eller är det förlorade pengar? hota med MGA eller kommer dom bara fnissa åt det?
|