Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Spelbolag med licens från 1/1 2019 (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/34433-spelbolag-med-licens-fran-1-1-2019-a/)

anre24 2019-02-18 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av pepsimax (Inlägg 607395)
När godkänns pinnen och smarkets tro? Pinnen skickade ju in 27e december, snart 2 månader. Duktigt trött på betfairs jävla kommission.

Har smarkets skickat in ansökan?

pepsimax 2019-02-18 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av anre24 (Inlägg 607415)

Ja det har dem.

Krostiffer 2019-02-26 02:01

Citat:

Ursprungligen postat av anre24 (Inlägg 607415)

Mailade dem för några dagar sedan och frågade när de skulle komma tillbaka och fick följande svar:

"We are in the process of acquiring the Swedish license and we're aiming to be back in Q1 2019, we can't be more specific at this point."

tompa87 2019-03-25 19:41

Bumpar frågan om Pinnacle godkänts än? Kommer in på hemsidan men hittar inte infon om marknaderna är tillgängliga i Sverige än? Kanske är en dum fråga som svarar sig själv det där ������

bollen32 2019-03-25 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 612189)
Bumpar frågan om Pinnacle godkänts än? Kommer in på hemsidan men hittar inte infon om marknaderna är tillgängliga i Sverige än? Kanske är en dum fråga som svarar sig själv det där ������

Inte klara än. Här kan du läsa posten. Får förmodligen i april någon gång.

https://www.spelinspektionen.se/om-o...bet&PostTitle=

MikeHaggar 2019-03-25 23:59

Kan något ha blivit sämre när Pinnacle kommer tillbaka pga den Svenska spellicensen dom anpassat sig till?

jontesidenros 2019-03-26 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av MikeHaggar (Inlägg 612218)
Kan något ha blivit sämre när Pinnacle kommer tillbaka pga den Svenska spellicensen dom anpassat sig till?

Ja förmodligen kommer det väl att krävas inloggning med bankID, fruktansvärt jobbigt och gör att det inte längre kommer gå att använda bots till svenska Pinbet..

MikeHaggar 2019-03-26 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av jontesidenros (Inlägg 612227)
Ja förmodligen kommer det väl att krävas inloggning med bankID, fruktansvärt jobbigt och gör att det inte längre kommer gå att använda bots till svenska Pinbet..

Har iofs. aldrig använt någon bot tänkte mer på sånt som limiteringar eller sämre odds

jontesidenros 2019-03-28 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av MikeHaggar (Inlägg 612228)
Har iofs. aldrig använt någon bot tänkte mer på sånt som limiteringar eller sämre odds

Nej det har jag svårt att tro.

Slurf 2019-04-02 13:47

Betsson fistar alla bonushorare och bulvanspelare genom att ta bort möjligheten att logga in med lösenord. Det går ju inte att lämna ut bank-ID till flyktigt bekanta och att någon annan skall placera spelen är extremt komplicerat när det ofta är ont om tid när det skall bombas.

Nu är det väldigt sällan jag härjar på dessa bolag men anusen måste blöda ymnigt hos en del användare här.

ChrisWaddle 2019-04-07 00:57

En lösning (en smula krånglig men ändå realistisk) är att man helt enkelt ber innehavaren av mobilt bank-ID att logga in åt en och att man sen håller sig inloggad resten av dagen med hjälp av någon extension till chrome.

Nicksson 2019-04-07 10:28

Vilken jävla skit det blev av allting efter 1 januari:gun_bandana: Man känner sig redan fittig när man spelar på kompisars konton (även fast man degar för det), ska man dessutom behöva hjälp varje gång man ska logga in så vetifan om det är värt det hela.
Jag tror tyvärr att vi kommer att få se Bank ID-inloggning på de flesta ställena framöver.

Nu verkar Pinnens licens vara otroligt svår att godkänna av någon anledning också, det tar en jävla tid.

matchingbetisover 2019-04-07 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 613617)
Vilken jävla skit det blev av allting efter 1 januari:gun_bandana: Man känner sig redan fittig när man spelar på kompisars konton (även fast man degar för det), ska man dessutom behöva hjälp varje gång man ska logga in så vetifan om det är värt det hela.
Jag tror tyvärr att vi kommer att få se Bank ID-inloggning på de flesta ställena framöver.

Nu verkar Pinnens licens vara otroligt svår att godkänna av någon anledning också, det tar en jävla tid.

braaaaa
Som skit har jag inga tårar över till

Nicksson 2019-04-07 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av matchingbetisover (Inlägg 613709)
braaaaa
Som skit har jag inga tårar över till

Kanske ska klargöra att det inte är bonusspelande jag syftar på.

Graal 2019-04-12 13:53

Yobetit fick sin licens igår