Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Frågor ang. Pinnacle (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/3463-fragor-ang-pinnacle/)

umebon 2010-08-08 16:03

Frågor ang. Pinnacle
 
En noobfråga så här efter semestern. Hur byter jag oddsformat på Pinnacle till att ha decimal d.v.s. typ 1.93.

Tycker det är så jobbigt att behöva räkna om hela tiden.

Tacksam för svar...

Lemasive 2010-08-08 16:05

Scrolla allra högst upp, sedan tittar du över all text där inget borde vara, lite tillvänster har dom gömt den.

umebon 2010-08-08 16:11

Tackar så mycket..inte lätt att hitta den där. Känns som man borde kunna få jobb att designa om deras sida vilken dag som helst, inte direkt användarvänlig.

Tack än en gång :hattenav:

Grovbenstomme 2010-08-13 11:14

Ändrade topic så håller vi alla frågor om pinnen i denna tråden. /MOD

iCash 2010-08-14 11:29

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 54033)
Tackar så mycket..inte lätt att hitta den där. Känns som man borde kunna få jobb att designa om deras sida vilken dag som helst, inte direkt användarvänlig.

Tack än en gång :hattenav:

Kika då på thegreek.com

Hej C-64

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...cxg17dunZxBKs=

ludd3emm 2010-08-19 16:53

Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver. :whoco5:

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne! :)

RobinD 2010-08-19 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 56977)
Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver. :whoco5:

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne! :)

Vad ska du med scanner till? Du hr väl en kamera?

calahan 2010-08-19 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 56977)
Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver. :whoco5:

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne! :)

Enda kundtjänsten som är något att ha. Du behöver bara fota, behöver inte ens vara bra kvaliteé. Annars är ju mb bra, då slipper du verifiera.

Jeezay 2010-08-19 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 56977)
Någon annan än mig som upplever problem med att få kontakt med kundtjänsten? Har glömt mitt användarnamn så jag bytte lösenord. Det stod att jag skulle få ett nytt lösenord skickat till mejlen och det var två veckor sedan. Har skrivit garanterat 10 mejl till dem utan att få svar. Verkar stendött hos deras kundtjänst. Översvämning, jordbävning och tsunami samtidigt i Nederländska Antillerna?

De har iaf min mejl eftersom de fortsätter skicka reklam till mig hela tiden. Lätt att göra en insättning när ens inloggningsuppgifter är i cyberrymden och de som kan fixa det åt mig ger FAAN i att svara när jag skriver. :whoco5:

Har en fråga till: Vilken är den bästa överföringsmetoden? Pallar inte skicka med VISA om jag måste verifiera och hålla på, känner inte en käft som har en scanner hemma som ligger och skräpar. Banköverföring tar flera dagar osv..

Tacksam för snabbt svar från alla pinnare här inne! :)

MB är helt klart den bästa betalningsmetoden för en sportsbettare

ludd3emm 2010-08-19 17:59

Citat:

För din säkerhet och för att skydda Pinnacle Sports, kommer endast skannade dokument som laddats upp säkert från webbplatsen att accepteras. Överföring och förvaring av all information skyddas genom den allra senaste firewall- och 128-bit intygsbaserade krypteringsteknologin. Detta är samma standardskydd för online-transaktioner på internet som krävs av större finansiella institutioner över hela världen.

Vi ber dig att logga in i ditt konto och gå till sidan “Personliga uppgifter” på avdelningen Mitt Konto på webbplatsen för att ladda upp dina dokument på ett säkert sätt. Alternativt kan de dokument som krävs också laddas upp på ett säkert sätt genom att följa instruktionerna på skärmen på “Gör en insättning – Kreditkort insättning”-sidan i avdelningen Kassa. Dokument som skickas via e-post eller fax accepteras inte och kommer att elimineras vid mottagande.

Saxat från Pinnacle.

Får bli MB, då var det avgjort.

Åter till första frågan: Någon annan som har problem med att få kontakt med deras kundtjänst? Har räknat mejlen, sammanlagt 9 mejl har jag skickat, varav två idag. Ett imorse samt ett på eftermiddagen. INGET SVAR.

Vad ska jag göra? Vill för faan spela där. :sad:

Andreas15 2010-08-19 18:09

Har gjort ett uttag från Pinnacle för 5 dagar sedan. Har försökt kontakta kundtjänsten för att bekräfta att mitt uttag är påväg, men har inte fått några svar.

Min fråga blir alltså: Hur lång tid brukar det ta att göra ett uttag från Pinnacle till sin bank?

ludd3emm 2010-08-19 18:23

Är deras kundtjänst på riktigt grymt sjukt jätteseg? På Unibet som jag gulat på nu är dom sjukt snabba på att svara via mejl.

Nian 2010-08-19 21:11

Ja jag har då oftast svar från deras kundtjänst inom en timme när man frågat något.

Dock låter det väldigt konstigt att du glömt ditt användarnamn men samtidigt bytt ditt lösenord?

ludd3emm 2010-08-19 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Nian (Inlägg 57017)
Ja jag har då oftast svar från deras kundtjänst inom en timme när man frågat något.

Dock låter det väldigt konstigt att du glömt ditt användarnamn men samtidigt bytt ditt lösenord?

Man byter lösenord med kund-ID...

Munchies 2010-08-20 02:42

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 56995)
Är deras kundtjänst på riktigt grymt sjukt jätteseg? På Unibet som jag gulat på nu är dom sjukt snabba på att svara via mejl.

Nej, kontaktat dem runt 10 ggr och alltid fått svar inom 24 timmar. Rankar dem som den bästa kundtjänsten trots att det inte finns någon live-chat. Man får svar på sina frågor istället för att få ctrl+c inklistrade irrelevanta svar från nyanställda 18-åringar som sommarjobbar på de andra bolagen.
Hursomhelst låter det väldigt konstigt att du inte får svar.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved