Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Spela för någon annans räkning? (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/35060-spela-foer-nagon-annans-raekning/)

Urbanson 2019-02-18 17:29

Spela för någon annans räkning?
 
Hej!

Tänker inte gå in på djupet om hela den personliga situationen i den här frågeställningen men jag kan väl kortfattat berätta att jag har fått i uppdrag att spela åt flera ganska välbeställda människor för relativt höga belopp, då de känner till att jag är en ganska duktig bettare och de vill inte lägga någon tid på att lägga betsen själva.

Detta är ju enligt alla spelbolag jag känner till, inte tillåtet.
Så min fråga är, finns det något spelbolag som tillåter användare att spela för någon annans räkning? Eller eventuellt något spelbolag som inte har med någon skrivelse om just detta i sina regler och villkor.

Är detta möjligtvis ett krav som alla spelbolag måste uppfylla för att få spellicens?

Väldigt okunnig inom just detta så skulle verkligen vara tacksam för hjälp.
Tack på förhand!

sskssk 2019-02-18 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av Urbanson (Inlägg 607386)
Hej!

Tänker inte gå in på djupet om hela den personliga situationen i den här frågeställningen men jag kan väl kortfattat berätta att jag har fått i uppdrag att spela åt flera ganska välbeställda människor för relativt höga belopp, då de känner till att jag är en ganska duktig bettare och de vill inte lägga någon tid på att lägga betsen själva.

Detta är ju enligt alla spelbolag jag känner till, inte tillåtet.
Så min fråga är, finns det något spelbolag som tillåter användare att spela för någon annans räkning? Eller eventuellt något spelbolag som inte har med någon skrivelse om just detta i sina regler och villkor.

Är detta möjligtvis ett krav som alla spelbolag måste uppfylla för att få spellicens?

Väldigt okunnig inom just detta så skulle verkligen vara tacksam för hjälp.
Tack på förhand!

Är det ditt system med att vinna minst 1 av 12 matcher till dubbla pengen som givit frukt? :KO:

Annars är det väl bara att spela i ditt egna namn och ge dom välbärgade sin del.

Urbanson 2019-02-19 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 607416)
Är det ditt system med att vinna minst 1 av 12 matcher till dubbla pengen som givit frukt? :KO:

Annars är det väl bara att spela i ditt egna namn och ge dom välbärgade sin del.

Haha! Nej det skulle jag väl inte säga direkt.
Men absolut, det är ju så jag tänkt att göra men menar bara att det skulle vara skönt att hitta ett spelbolag som faktiskt tillåter detta.

Hittar du ett sånt spelbolag så swishar jag en liten slant! ;)

nomasporfavor 2019-02-19 17:44

Citat:

Ursprungligen postat av Urbanson (Inlägg 607514)
Haha! Nej det skulle jag väl inte säga direkt.
Men absolut, det är ju så jag tänkt att göra men menar bara att det skulle vara skönt att hitta ett spelbolag som faktiskt tillåter detta.

Hittar du ett sånt spelbolag så swishar jag en liten slant! ;)

Spela från ditt konto så kommer spelbolagen inte bry sig om dina välbeställda vänner.

Låter för övrigt osannolikt att du ska omsätta sådana summor som man behöver "flera ganska välbeställda människor" för att ha råd med, samtidigt som du inte orkar / fixar att läsa simpla villkor på en bettingsida.

Stort lycka till:thumbup:

vinter 2019-02-19 20:26

Varför inte spela på deras egna konton, som du givetvis verifierar fullt ut samt inte blandar IP/enhet med din egna.

Robsessed 2019-02-19 23:39

Sluta, bara sluta.

runtomkring 2019-02-20 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av Urbanson (Inlägg 607386)
Hej!

Tänker inte gå in på djupet om hela den personliga situationen i den här frågeställningen men jag kan väl kortfattat berätta att jag har fått i uppdrag att spela åt flera ganska välbeställda människor för relativt höga belopp, då de känner till att jag är en ganska duktig bettare och de vill inte lägga någon tid på att lägga betsen själva.

Detta är ju enligt alla spelbolag jag känner till, inte tillåtet.
Så min fråga är, finns det något spelbolag som tillåter användare att spela för någon annans räkning? Eller eventuellt något spelbolag som inte har med någon skrivelse om just detta i sina regler och villkor.

Är detta möjligtvis ett krav som alla spelbolag måste uppfylla för att få spellicens?

Väldigt okunnig inom just detta så skulle verkligen vara tacksam för hjälp.
Tack på förhand!

Jag ser inte ens problemet här. Om du ser ett problem här så reser sig en hel del frågor som jag inte orkar gå in på.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved