Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Wettpunkt ? (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/3517-wettpunkt/)

fidde 2010-08-12 11:20

Wettpunkt ?
 
Satte in en summa förra fredagen 6/8 för skulle spela på en match i lägre österrikiska divisioner som dom gav 2.00 på. (andra bolag hade 1.40)

Naturligtvis hade jag missat att det krävs tripplar hos detta bolag.

Sagt och gjort hittade 2 matcher till och skickar in. Står då satsa max 79 kr typ. Blev lite sur och gjorde ett uttag till mitt bankkonto.

Nu nästan en vecka senare ligger uttaget fortfarande under Account Statement . Har försökt att kontakta dom med email men har ej fått svar på nästan 2 dagar.

Någon som vet något om detta pajas bolag ?

RobinD 2010-08-12 11:32

Tror att de är reko, sett flera duktiga cappers använda wettpunkt. Uttag till bankkonto tar ju 5-7 arbetsdagar normalt väl?

fidde 2010-08-12 11:36

Ok tack , ja det kanske tar 7 dagar hos vissa bookmakers. tycker dock det är dåligt att man inte svarar på mail.

Brukar använda moneybookers för det mesta smidigt att flytta pengar om man ha många bolag

RobinD 2010-08-12 11:52

Sbr har en ranking över bolag, dubbelkolla med den!

fidde 2010-08-17 21:29

Har fortfarande inte fått mina pengar

06.08.2010 11:04:55 begär jag ett uttag efter min första insättning och man ej fick spela mer en 79 :- dessutom i trippelkrav. Tar ut hela insättningen

12.08.2010 15:10:19 behagar Wettpunkt göra en bank transfer

Men idag 17/8 21:28 har jag fortfarande inte mottagit dom

Var ni gör så håll er borta fran detta skitbolaget

Nian 2010-08-17 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av fidde (Inlägg 56462)
Har fortfarande inte fått mina pengar

06.08.2010 11:04:55 begär jag ett uttag efter min första insättning och man ej fick spela mer en 79 :- dessutom i trippelkrav. Tar ut hela insättningen

12.08.2010 15:10:19 behagar Wettpunkt göra en bank transfer

Men idag 17/8 21:28 har jag fortfarande inte mottagit dom

Var ni gör så håll er borta fran detta skitbolaget

Det har ju bara gått fyra bankdagar sedan dom gjorde överföringen. Sådant kan ta mellan 5-7 bankdagar vilket innebär vardagar. Du får ge dig till tåls och ge banksystemet en chans.

fidde 2010-08-17 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av Nian (Inlägg 56472)
Det har ju bara gått fyra bankdagar sedan dom gjorde överföringen. Sådant kan ta mellan 5-7 bankdagar vilket innebär vardagar. Du får ge dig till tåls och ge banksystemet en chans.


Men inte skall det ta 4 bankdagar att bokföra ett bankuttag

Sådant görs samma dag på dom flesta bolag jag har konto hos

Nian 2010-08-17 22:16

Det är inte alls omöjligt att det gör det.

Munchies 2010-08-18 16:48

Generellt sett så är ju tyska spelbolag de allra sämsta på marknaden.
Interwetten är skit och Tipico är skit.

RobinD 2010-08-18 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av Munchies (Inlägg 56651)
Generellt sett så är ju tyska spelbolag de allra sämsta på marknaden.
Interwetten är skit och Tipico är skit.

Tipico är dock slöa på vissa odds så tills man blir limiterad kan man ju tjäna ett par slantar.

fidde 2010-08-18 20:44

Inga pengar idag heller...som sagt 6/8 begärde jag uttaget

Wettpunkt är österrikiskt bolag ...riktigt skit

RobinD 2010-08-18 20:49

Vissa bolag tillåter inte uttag om insättningen inte omsätts en gång, kollat det?

Munchies 2010-08-18 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 56671)
Tipico är dock slöa på vissa odds så tills man blir limiterad kan man ju tjäna ett par slantar.

Oddsmässigt, ja, och det samma gäller Interwetten, men alla deras krav och deras support är under all kritik jämfört med vad som är standard i branschen.

Tipico som ett exempel, bonustradade deras bonus för ett halvår sen, så kontot stod på 0 igen, och för ett par dagar sen satte jag in pengar igen för att dom var sega med oddset på någon match. Nu är de nya pengarna jag satt in låsta med omsättningskrav från den första bonusen på sig. Helt sjukt och knappast standard i branschen och det hjälper inte att prata med supporten. Samtidigt så limiterar de mig så att det både är omöjligt att nå omsättningskraven samt omöjligt att trada bort pengarna.

RobinD 2010-08-18 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Munchies (Inlägg 56746)
Oddsmässigt, ja, och det samma gäller Interwetten, men alla deras krav och deras support är under all kritik jämfört med vad som är standard i branschen.

Tipico som ett exempel, bonustradade deras bonus för ett halvår sen, så kontot stod på 0 igen, och för ett par dagar sen satte jag in pengar igen för att dom var sega med oddset på någon match. Nu är de nya pengarna jag satt in låsta med omsättningskrav från den första bonusen på sig. Helt sjukt och knappast standard i branschen och det hjälper inte att prata med supporten. Samtidigt så limiterar de mig så att det både är omöjligt att nå omsättningskraven samt omöjligt att trada bort pengarna.

det låter sådär, minst sagt. Få väl tradea ut bonusen och sen hålla mig därifrån då:)

fidde 2010-08-20 18:42

Uppdatering i ärendet

2 veckor har nu gått sedan jag begärde uttaget och mina 2000 sek
har ännu inte dykt upp på kontot

Var ni än gör sätt aldrig in pengar där...inga svar på mail och lång väntan på sina pengar.

Det fina med bolaget är dock att man låter dig satsa 79 :- i trippelkrav

Detta bolag skall banne mig upp på någon form av svarta listan

Achtung som österrikarna själva säger



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved