Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Kambisajter (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/36059-kambisajter/)

Burre 2019-06-07 16:58

Kambisajter
 
Försöker hitta fler Kambiskins att öppna konton hos. Känner ni till några fler än de på denna lista? Kan säkert ha glömt någon själv, men fyll gärna på listan.

888bet
ATG
Casumo
LeoVegas
Mr Green
PAF
Unibet
William Hill

Nicksson 2019-06-07 20:32

Utan att ha testat Casumo och ATG så är min känsla att de limmar nästan direkt om
Man är flaggad hos någon. Någon med annan erfarenhet?

Burre 2019-06-08 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 622190)
Utan att ha testat Casumo och ATG så är min känsla att de limmar nästan direkt om
Man är flaggad hos någon. Någon med annan erfarenhet?

Det kan man nog räkna med nästan på alla Kambisidor eftersom det är Kambi själva som sköter det. Det är därför jag är ute efter fler skins att köra till de limmar.

Nicksson 2019-06-08 10:36

Har tänkt köra skiten ur det som går i höst jag med. Spelar bara live så det kanske går att klämma ur lite till. Bra intiativ med tråden. Får hoppas att det dyker upp några till i de eftersläntrande licenserna.

Sputnik2012 2019-06-08 18:49

En novis fråga över en sak som jag läst och undrar över.
Läser att antingen blir du limiterad och får lägga 10 kr bet som max insats, om jag förstått det hela rätt och då tycker man generellt att det inte är värt det.
Sedan läser jag att visa blir avstängda.

Finns det någon taktik som gör att man kan komma undan en längre tid innan det oundvikliga inträffar.
Här är ett exempel, jag ringer USA vid 23 varje kväll för att få mina Amerikanska Sport Tips - men har inte börjat spela ännu för jag klurar på rätt upplägg från början.
Då var tanken att mellan 23 till 00:00 lägga spelen hos flera olika spelbolag med 10 kr insats per spel. Om jag lägger fem olika bolag så blir det 50 eller 10 bolag 100 kr.

Låt oss säga att jag är vinnande med mina spel, men det kommer dröja innan jag plussar någon större summa på ett enskilt bolag eftersom jag spelar 10 kr per insats.
Då är ju iallafall inte några begränsningar aktuellt eftersom jag spelar så låga summor.
Alltså ingen limitering.
Då återstår bara avstängning, men har aldrig hör talas om någon som blivit avstängd för att spela med sådana små summor.

Vidare läser jag att någon lagt ett Surebet och blivit avstängd på bet365 och klagar över det medans andra säger att dom kan spela stora belopp utan att bli limiterade eller avstängda.

Så jag tänkte flytta min Rulle till Sportmarket och skippa Unibet och bet365.
Vill minnas att jag fick ett e post från Sportmarket och dom sänkt minimum insatsen till 100 per bet, vilket jag lägger nu på Unibet och bet365

Tanken är alltså att diversifiera risken med Amerikanska spel och lägga dom andra hos Sportmarket.

Tänker jag rätt eller vad är det som inte skulle fungera med ett sådant upplägg.

MVH

SH 2019-06-08 19:26

Citat:

Ursprungligen postat av Burre (Inlägg 622176)
Försöker hitta fler Kambiskins att öppna konton hos. Känner ni till några fler än de på denna lista? Kan säkert ha glömt någon själv, men fyll gärna på listan.

888bet
ATG
Casumo
LeoVegas
Mr Green
PAF
Unibet
William Hill

32red finns ju också, dyker ju upp nya ibland, men alla står ju med på deras hemsida: https://www.kambi.com/

Slipper du gräva eller fråga andra. Alla är ju ej sport och många funkar enbart i vissa länder men går nog ändå bättre för dig att kika sidan än att förlita dig på att folk löpande uppdaterar tråden. (=

nomasporfavor 2019-06-09 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av Sputnik2012 (Inlägg 622415)
En novis fråga över en sak som jag läst och undrar över.
Läser att antingen blir du limiterad och får lägga 10 kr bet som max insats, om jag förstått det hela rätt och då tycker man generellt att det inte är värt det.
Sedan läser jag att visa blir avstängda.

Finns det någon taktik som gör att man kan komma undan en längre tid innan det oundvikliga inträffar.
Här är ett exempel, jag ringer USA vid 23 varje kväll för att få mina Amerikanska Sport Tips - men har inte börjat spela ännu för jag klurar på rätt upplägg från början.
Då var tanken att mellan 23 till 00:00 lägga spelen hos flera olika spelbolag med 10 kr insats per spel. Om jag lägger fem olika bolag så blir det 50 eller 10 bolag 100 kr.

Låt oss säga att jag är vinnande med mina spel, men det kommer dröja innan jag plussar någon större summa på ett enskilt bolag eftersom jag spelar 10 kr per insats.
Då är ju iallafall inte några begränsningar aktuellt eftersom jag spelar så låga summor.
Alltså ingen limitering.
Då återstår bara avstängning, men har aldrig hör talas om någon som blivit avstängd för att spela med sådana små summor.

Vidare läser jag att någon lagt ett Surebet och blivit avstängd på bet365 och klagar över det medans andra säger att dom kan spela stora belopp utan att bli limiterade eller avstängda.

Så jag tänkte flytta min Rulle till Sportmarket och skippa Unibet och bet365.
Vill minnas att jag fick ett e post från Sportmarket och dom sänkt minimum insatsen till 100 per bet, vilket jag lägger nu på Unibet och bet365

Tanken är alltså att diversifiera risken med Amerikanska spel och lägga dom andra hos Sportmarket.

Tänker jag rätt eller vad är det som inte skulle fungera med ett sådant upplägg.

MVH

Bättre timlön i att panta burkar

Burre 2019-06-10 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av SH (Inlägg 622422)
32red finns ju också, dyker ju upp nya ibland, men alla står ju med på deras hemsida: https://www.kambi.com/

Slipper du gräva eller fråga andra. Alla är ju ej sport och många funkar enbart i vissa länder men går nog ändå bättre för dig att kika sidan än att förlita dig på att folk löpande uppdaterar tråden. (=

Sedär, ja där fanns det ju en rätt bra lista :) Tack!

Nicksson 2019-08-11 08:21

Kört en del Kambi på sistone och jag är lite förvånad att det skiljer mellan sajterna som det gör. Jag sprider spelen ganska jämnt över några av bolagen. På Unibet får jag tex vinna 160kr på en marknad för att hos Leo få vinna 9000kr på samma marknad. Innan jag testade runt så trodde jag att de limmade som Betsson-koncernen (rakt av).

progambler345 2019-08-12 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 622190)
Utan att ha testat Casumo och ATG så är min känsla att de limmar nästan direkt om
Man är flaggad hos någon. Någon med annan erfarenhet?

Känns inte som Kambi-sajter limmar alls, kanske för att jag torskat så mycket mot dem på Live spel.

Min erfarenhet är att Kambi är svåra att slå på just Livespel och nog pre-games med...Bet365 och SB Tech har jag lättare att vinna emot. Beror iof på vilken strategi man har. Jag gillar mest överspel på amerikanska sporter.

patte 2019-09-27 09:41

Citat:

Ursprungligen postat av Nicksson (Inlägg 633049)
Kört en del Kambi på sistone och jag är lite förvånad att det skiljer mellan sajterna som det gör. Jag sprider spelen ganska jämnt över några av bolagen. På Unibet får jag tex vinna 160kr på en marknad för att hos Leo få vinna 9000kr på samma marknad. Innan jag testade runt så trodde jag att de limmade som Betsson-koncernen (rakt av).

Vinner du mot Kambi? Hur går det till? Hur hittar du oddsen?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved