Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-05, 14:43   #16
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 3
Sharp$: 81
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Gemensamt är att de alla har investerat i Kambi. SBTech får otroligt mycket kritik just nu oavsett vad de gör. Många hoppas på att affären mellan de och Draft Kings inte blir av så det bedrivs mer eller mindre en smutskastningskampanj mot dem. (DK har lagt bud på SBT).
Har sett det. Tänker också spelmässigt då jag försöker följa alla jag tycker är bra och gemensamt där är att nästan ingen ens rör någon form av av Sbtech fast det finns lika många som Kambi? Känns som urvalet av svenssons också hellre tar en Kambi än att gå in på en Sbtech som ser rätt dyster ut och live med. Vet att SBT kallas för clone eller klon för man i princip enbart är en kopia av Pinnacle/Asien i realtid fast med sämre RTP% så huset alltid vinner utom få gånger när SBT tvingas kopiera Bet365 som sneat helt på bollen men då limiterar man otroligt fort och fixar missen. Tippar SBT har absolut högst vinst sett tll omsättning hos kunderna då man aldrig ligger fel mer än sekunder.

Svs signade ju mest SBT för att huvudkonkurrent var Kindred som hade Kambi + ATG som nu har sport har Kambi så blir inte bra att alla har samma tänker jag när man resonerat? Gissningar jag sett på twitter mest.
JagKanEUBookies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-05, 20:51   #17
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det enda jag har emot SBTech är att de just limiterar extremt snabbt, samma sak gäller dock även för Kambi. Nu när SvS garanterat kommer att erbjuda någon form av mininivå för insatser så kan det för seriösa spelare rentav visa sig vara bättre med SBTech än med Kambi.

SBTech med vettig limit kan bli hur fint som helst. Det slår ofta fel när de kopierar oddsen av andra. De ligger ofta äckligt rätt på många huvudmarknader men på sidomarknader och outright och livespel så kan de vara helt off. De verkar ha begränsad manuell tillsyn av de odds som de genererar fram.

Senast redigerad av Slurf den 2020-04-05 klockan 20:54.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-07, 23:29   #18
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Håller med dig Slurf! SB med en maxinsats likt det är nu på SVS hade varit guld värt och säkrat en svensson lön hur lätt som helst utan oron över limiteringar. Att ha en softbook där man vet att man får spela är värt enormt mycket, vi får bara se om de verkligen står vid det ordet att alla får exempelvis satsa 1000kr oavsett marknad eller vilket tak de nu än sätter. Och ja SB har enormt mycket värde på sidospelen och mindre marknader, prematch på de stora ligorna är det skit, men live är där hur mycket som helst.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 12:53   #19
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Man blir så jäkla trött på deras fusk! Spelar man på t ex tennis eller bordtennis eller annan sport så håller de inne vadet och godkänner om poängen går till deras fördel. Fusk!
Ibland tänker vadet i en minut och de har gått 3-4 poäng innan de godkänner.
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-03, 20:35   #20
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 190
Sharp$: 368
Standard

Då hade jag slutat spela där....
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td