![]() |
Spelbolag som inte limiterar
Här fyller vi på spelbolag där man inte blir limiterad till strunt summor.
Inom EU Pinnacle Betfair ToteSport Utanför EU 5Dimes Canbet Iasbet finns det fler? Betsafe, får inte äns satsa för 1 SEK http://www.ladda-upp.com/bilder-a/th...kronor-233.jpg |
Unibet limiterar väl hårdare än 1000 SEK?
|
Expekt limiterar absolut!
Unibet limiterar! Angående Pinnen så är det inte säkert att man får spela för 1.000kr, men dom limiterar iaf inte |
ladbrokes limiterar!
|
Vilken meningslös tråd. Gör om gör rätt. :whoco5:
Fick inte ens spela 1000 kr på mitt första spel hos Bet24. Var ändå några år sen, oddset under 3 ggr och en inte allt för obskyr liga. Skulle kunna fortsätta hela kvällen men ser ingen anledning till det. Tråden kommer bli lång ändå. :) |
på pinnacle minns jag att bara kunde satsa max 50 dollar på fotbollsmatcher. det var ca ett och ett halv årsen.
|
Tycker det är stor skillnad på sidor som limiterar och sidor som man får satsa minst 1000 kr på.
Limiterar gör dem när de ändrar dina normala limits till någor lägre. Finns nog många sidor som låter en satsa 1000 kr eller mer till en början, typ B365 men som direkt limiterar om de ser att man vinner. Bet24, Unibet och Expekt är jag limiterad på förresten. |
Det är förmodligen bara odds-börserna som inte "limiterar" ... tråden blir menigslös
|
nu har jag uppdaterat!
|
Citat:
|
Citat:
|
Gillar inte alls tråden.
Gamebookers tillåter maxinsats 75€ på mycket. Expekt limiterar så ens spel får gå vidare till en trader för godkännande, dock så brukar de oftast godkänna spelen. bet365, har du blivit limiterad så går inte ens spelen vidare till trader för godkännande, utan du är cutted direkt. bet24 är en inget att hänga i granen ens pinnacle limiterar inte, dock har de låg limit på utländska marknader så du kan inte få igenom dina insatser helt heller. betfair kan inte heller limitera då deras upplägg är en börs, däremot är du beroende av köpare/säljare där, men det säger sig självt. centrebet har schyssta gränser helt klart, dock kan du glömma att du får satsa 5-10k på raken då dessa går till trader för godkännande efter ett tag. Ibland godkänns de och ibland inte. Även 5D limiterar om du slår deras linor, hade följande chattkonversation med dom tidigare. Detta bekräftas även på SBR. Spoiler:
|
Citat:
|
:gun_bandana:Helt värdelös tråd!
Det e olika för olika individer hur bolagen limiterar. Det blir bara massor av svar på vilka bolag som limiterar vem. STRYK alla siter. Betfair e en bettingexchange, människa mot människa. Hos Pinnacle med marknader med låga volymer e det limiteringar. Att få satsa 365kr e PISS! Framförallt Gamebookers och Centrebet e helt felaktigt! |
sant,sant kanske borde heta hur gör ni för att inte bli lmiterad :lol:
|