Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-28, 08:54   #106
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 12
Standard

Första posten här, så, hej allesammans.

Nu till saken.

Ett par kvällar sen så låg jag sömnlös och passade då på att kolla på Monday Night Football, samtidigt som jag låg och kollade hur betten i NHL gick.

Hade satt en sudd på att Boston skulle vinna på ordinarie tid mot Pittsburgh, och saken såg ju klar ut, tills Crosby fick för sig att kvittera med 0.3 sekunder kvar. Irriterande minst sagt.

Dock så knappade jag in mig på Unibet på mobilen, och där hade pengarna redan trillat in på kontot och det lyste klart och grönt: "Spel vunnet".

Någon som varit med om det förut?
Lilyhawk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-29, 17:01   #107
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lilyhawk Visa inlägg
Första posten här, så, hej allesammans.

Nu till saken.

Ett par kvällar sen så låg jag sömnlös och passade då på att kolla på Monday Night Football, samtidigt som jag låg och kollade hur betten i NHL gick.

Hade satt en sudd på att Boston skulle vinna på ordinarie tid mot Pittsburgh, och saken såg ju klar ut, tills Crosby fick för sig att kvittera med 0.3 sekunder kvar. Irriterande minst sagt.

Dock så knappade jag in mig på Unibet på mobilen, och där hade pengarna redan trillat in på kontot och det lyste klart och grönt: "Spel vunnet".

Någon som varit med om det förut?
Fördröjning på din sändning skulle jag gissa på
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-29, 19:28   #108
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
Fördröjning på din sändning skulle jag gissa på
Vad spelar det för roll? Han förlorade ju spelet.
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-30, 12:59   #109
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Står spelet fortfarande som vunnet?

Kanske var oddssättaren lite för snabb med att rätta spelet?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 07:10   #110
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Elitloppet-utlottning


Ett av årets absolut största travlopp ska avgöras i helgen, vi pratar givetvis om Prix d'Amerique klassiska Vincennes.
Favorit i år på förhand är Ready Cash följd av svenska Maharajah.
Anmäler du dig nedan och spelar för minst 50 kr på valfri spelmarknad på Prix d'Amerique är du med i utlottningen av biljetter till Elitloppet!

Tävlingen pågår från kl. 00.01 lördagen den 25 januari till kl. 19.00 söndagen den 26 januari.
Anmäler du dig och spelar för minst 50 kr på Prix d'Amerique har du chansen att vinna två biljetter till Elitloppet, totalt får tre vinnare två biljetter vardera i utlottningen.
Biljetterna gäller lördag-söndag under Elitloppshelgen på Kongressen på Solvalla.

Anmäl dig nedan

Regler och Villkor
•Du måste anmält dig för att kunna ta del i utlottningen.
•Du måste ha spelat för minst 50 kr på valfri spelmarknad på Prix d'Amerique från kl. 00.01 lördagen den 25 januari till kl. 19.00 söndagen den 26 januari för att kvalificera dig för utlottningen.
•Du kan dela upp din insats på mindre spel men din totala insats på Prix d'Amerique måste uppgå till minst 50 kr för att du ska kvalificera dig till utlottningen.
•Spel i datorn, mobilen och surfplattan räknas.
•Vinnarna dras måndagen den 27 januari och meddelas via mejl samma dag. Vinnarna publiceras även på hemsidan.
•Tre vinnare får två biljetter vardera till Elitloppet på Solvalla 24-25 maj. Biljetterna gäller för dessa båda dagar på Kongressen på Solvalla.
•Unibet förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller avsluta kampanjen.
•Unibets generella regler och villkor gäller.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-25, 23:39   #111
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Anmäler du dig nedan och spelar för minst 50 kr på valfri spelmarknad på Prix d'Amerique är du med i utlottningen av biljetter till Elitloppet!

•Du måste ha spelat för minst 50 kr på valfri spelmarknad på Prix d'Amerique från kl. 00.01 lördagen den 25 januari till kl. 19.00 söndagen den 26 januari för att kvalificera dig för utlottningen.
Tack Unibet för att ni tillåter oss att spela ända fram tom kl. 19.00 till Prix De Amerique när vi redan då vet resultatet ca kl. 16.30 i em...

Ett mycket generöst erbjudande, mera sånt & livet som spelare vore enkelt isf haha
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 08:32   #112
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Tack Unibet för att ni tillåter oss att spela ända fram tom kl. 19.00 till Prix De Amerique när vi redan då vet resultatet ca kl. 16.30 i em...

Ett mycket generöst erbjudande, mera sånt & livet som spelare vore enkelt isf haha
Fattar inte...

Dem stänger väl spelen till loppen vid varje enskilt spelstopp så vad ska du spela på 18:55 menar du?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 09:19   #113
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Fattar inte...

Dem stänger väl spelen till loppen vid varje enskilt spelstopp så vad ska du spela på 18:55 menar du?
Att det handlar om en "rolig" felskrivning ifrån Unibets sida angående hur länge man kan lägga ett vad är väl ganska uppenbart.

Inte heller jag inbillar mig att jag kan lägga ett Prix de Amerique-vad kl. 18.55
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 12:47   #114
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Hur gör Unibet med återbetalning av struken häst om det gäller ett dubbelspel?

Fick återbetalning på en singel som blev struken idag, men samma spelobjekt ingår som sagt även i en dubbel & där har jag inte fått tillbaks några pengar ännu.

Någon som vet?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 13:16   #115
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Hur gör Unibet med återbetalning av struken häst om det gäller ett dubbelspel?

Fick återbetalning på en singel som blev struken idag, men samma spelobjekt ingår som sagt även i en dubbel & där har jag inte fått tillbaks några pengar ännu.

Någon som vet?
Oddset på det strukna spelet skrivs om till 1.00
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 20:07   #116
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Är det någon som får några resultat-mejl av Unibet idag?

Har inte fått några på hela dagen trots avklarade kamelrace-lopp till lunchen & nu även ikväll på V86...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-05, 22:50   #117
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Är det någon som får några resultat-mejl av Unibet idag?

Har inte fått några på hela dagen trots avklarade kamelrace-lopp till lunchen & nu även ikväll på V86...
Har inte heller fått några mejl idag så det är inte bara du
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 13:52   #118
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Vi klagar ju många gånger och oftast med rätta - nu skall jag doch rosa istället för risa...

Lade en trippel på Premier League i natt/morse, var lite snurrig och trodde dessa matcher skulle spelas idag... Men, de spelas inte förrän den 22:e och då undrade jag lite snällt om jag fick annulera denna och det fick jag...

Så bra jobbat, Unibet!!!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-16, 20:09   #119
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Kan man aktivera flera olika bonusar samtidigt?... hur ska man kunna utnyttja alla bonusar i vinterkalendern annars hinner ju inte omsätta varje dag
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-16, 20:22   #120
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Kan man aktivera flera olika bonusar samtidigt?... hur ska man kunna utnyttja alla bonusar i vinterkalendern annars hinner ju inte omsätta varje dag
Du kan bara ha en bonus åt gången!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td