Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-01, 20:14   #166
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 581
Standard

någon som gjort uttag till skrill hur lång tid tog det för er för enligt sidan kan det ta upp till 7 dagar vilket känns absurt länge..
Eldstorm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-06, 23:26   #167
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Nån som vet hur det kommer sig att Unibet börjat med Asian "spel"? Har sett att de haft Ö/U 3.0 Mål spel ett tag men skulle lägga ett spel och såg då att de hade AH spel med och kollade då flera matcher och även de hade AH spel och inte endast en lina. För er som kollar så syns det ej på Oddsportal utan man får kolla manuellt.

Edit: går att se på BetBrain.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 23:57   #168
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Unibet får ju nuförtiden sina odds från Kambi. Kan vara så att det är ett initiativ därifrån.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 12:24   #169
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Vad fan händer med Unibet? De låg nere i natt och nu är de nere igen...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 15:59   #170
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Riskfritt spel idag tom kl. 22.40 på upp till 100:-

Så fungerar ditt riskfria spel
1. Ta del av regler och villkor för bonusen.
2. Bonusen finns tillgänglig under Mitt Konto -> Min Bonus, allt du behöver göra är att klicka på acceptera.
3. Du spelar för dina egna pengar som dras från ditt konto.
4. Du kan spela singel eller kombinationsspel prematch eller livespel. Men du kan inte kombinera premtach och livespel på samma kupong.
5. Lägsta odds för att ditt spel ska gälla är 1,40.
6. Det första spelet du lägger efter det att du accepterat bonusen räknas som ditt riskfria spel. Spela för 100 kr för att få ut max av bonusen.
7. Vid förlust återbetalas du i form av bonuspengar som måste omsättas 3 gånger innan ett uttag kan göras. Om din insats är 100 kr måste du alltså spela 3 spel till 100 kr i insats innan ett uttag kan göras.
8. Du spelar på valfri match i oddslobbyn, prematch eller livespel från fredag kl 12.00 till lördag kl 23.59.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 16:03   #171
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Fel tråd jag vet men vill uppmärksamma att även Betsson har 100kr frispel imorgon/idag om du väljer minst ett spel från malmös match.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 18:11   #172
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Riskfritt spel idag tom kl. 22.40 på upp till 100:-

Så fungerar ditt riskfria spel
1. Ta del av regler och villkor för bonusen.
2. Bonusen finns tillgänglig under Mitt Konto -> Min Bonus, allt du behöver göra är att klicka på acceptera.
3. Du spelar för dina egna pengar som dras från ditt konto.
4. Du kan spela singel eller kombinationsspel prematch eller livespel. Men du kan inte kombinera premtach och livespel på samma kupong.
5. Lägsta odds för att ditt spel ska gälla är 1,40.
6. Det första spelet du lägger efter det att du accepterat bonusen räknas som ditt riskfria spel. Spela för 100 kr för att få ut max av bonusen.
7. Vid förlust återbetalas du i form av bonuspengar som måste omsättas 3 gånger innan ett uttag kan göras. Om din insats är 100 kr måste du alltså spela 3 spel till 100 kr i insats innan ett uttag kan göras.
8. Du spelar på valfri match i oddslobbyn, prematch eller livespel från fredag kl 12.00 till lördag kl 23.59.
Hur ska man tolka det om spelet är tom idag kl 22.40? Fattar inte ens varför det står med men kanske bara jag som är trög...
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 18:34   #173
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Hur ska man tolka det om spelet är tom idag kl 22.40? Fattar inte ens varför det står med men kanske bara jag som är trög...
Jag reagerade på det också, jag antog att de menade bonusspelet/spelen ska spelas under den tiden...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 13:57   #174
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Nu gäller detta PAF men är ju samma företag i grunden (väl?).

Fick mail om att något roligt väntade i min inkorg, men när jag loggade in fanns det ingenting, någon som vet vad det gäller?
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 14:01   #175
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Nu gäller detta PAF men är ju samma företag i grunden (väl?).

Fick mail om att något roligt väntade i min inkorg, men när jag loggade in fanns det ingenting, någon som vet vad det gäller?
En rolig blåsning? Var samma för ett tag sen när "ALLA" expektkunder skulle få en belöning, min belöning var "INGENTING". Men det går ju en reklam på TV nu när det uppmuntras att ge bort just ingenting, i detta fall i form av ett gåvobevis till Rädda Barnen. Hoppas Expekt la min belöning i något u-land istället!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-08, 14:28   #176
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
En rolig blåsning? Var samma för ett tag sen när "ALLA" expektkunder skulle få en belöning, min belöning var "INGENTING". Men det går ju en reklam på TV nu när det uppmuntras att ge bort just ingenting, i detta fall i form av ett gåvobevis till Rädda Barnen. Hoppas Expekt la min belöning i något u-land istället!
Antar att det är samma ide bet365 kör med i sin julkalender?

Alltså att erbjuda "INGENTING" i sin julkalender i fredagens, söndagens & dagens lucka...

Men tyvärr så har ju isf bet365 missförstått detta med "INGENTING"!

PS. egentligen lite off topic & fel tråd...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 06:41   #177
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Nu gäller detta PAF men är ju samma företag i grunden (väl?).

Fick mail om att något roligt väntade i min inkorg, men när jag loggade in fanns det ingenting, någon som vet vad det gäller?
Samma företag? Paf och Unibet? lol

De har odds från samma leverantör dock.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 07:18   #178
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Samma företag? Paf och Unibet? lol

De har odds från samma leverantör dock.
Av spelare för spelare.

Gör dom inget jobb själva längre? Förutom att limitera folk och slasha odds då.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 02:48   #179
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Unibet slår nytt rekord när det gäller USELHET...

Har varit kund hos skitföretaget i över tio år, dock inte spelat så mycket där på sistone.
Gjorde så comeback för några veckor sedan och då fick jag satsa så att jag kunde vinna lite drygt tre tusen netto. Trots att jag har förlorat där så får jag nu bara satsa så att jag endast kan vinna lite drygt 600 kr netto per spel.

Ärligt talat, vad fan håller de på med? Vad är logiken bakom detta? Jag har ju inte ens vunnit där och spelar bara på de största marknaderna.
Av spelare för spelare? Haha what a fucking joke...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-15, 13:50   #180
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

600 på vadå? Det kan skilja 20-30 ggr i limit på samma konto beroende på vad det är för liga eller sport. Vad händer om du skickar spel för granskning?

Ett tips är dessutom att du på livebettingen kan spela på nytt efter varje oddsändring. Tror inte det går på andra bolag, möjligtvis bet365 men de slashar ännu mer.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td