Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-27, 15:24   #211
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Nej, det var ett annat bet. Fick inte igenom ett skit på Sverige.

Lägger Unibet i sopkorgen tillsammans med SvSpel.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-28, 12:38   #212
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Om man har fått bonusen för Moldavien-matchen (680 kr) och direkt torskat ett bet på säg 750 kr så måste man väl kunna avbryta direkt även om man inte omsatt bonusen? Ens "vanliga" saldo kan väl inte påverkas när bonussaldot står på 0?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 16:05   #213
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Råka se en snutt av Mästarnas mästare på teve i går då Glenn dök upp med en grönvit tröja på sig. Han är väl inte Bajare tänkte jag, sen slog det mig vad färgerna stod för. När han knalla iväg så slängde han upp en väska över axeln, som också den var grönvit. Så agerar ett proffs.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-07, 22:03   #214
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Råka se en snutt av Mästarnas mästare på teve i går då Glenn dök upp med en grönvit tröja på sig. Han är väl inte Bajare tänkte jag, sen slog det mig vad färgerna stod för. När han knalla iväg så slängde han upp en väska över axeln, som också den var grönvit. Så agerar ett proffs.

Reagerade på samma redan från första gången han sågs i rutan, en unibet-grön tröja
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 04:40   #215
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 145
Standard

Hejsan. Har problem med ett utbetalning på Unibet. Jag har skickat in allt dem behöver men har inte godkänt dem ännu. Hur länge brukar man få vänta? Det har gått två dagar nu. Jag vet att dem försöker hitta något på mig då det handlar om en hyfsad summa. Men jag är ren så dem lär inte hitta ett skit
andy80 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 10:59   #216
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Unibet: av spelare, för spelare...ja, tjena säkert!

Lirade ett antal trav-högoddsare (trillingar) till Charlottenlund idag med skämt-insatsen 1kr...Unibet sänkte insatsen till 0,50 per trilling...WTF!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 18:59   #217
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Unibet: av spelare, för spelare...ja, tjena säkert!

Lirade ett antal trav-högoddsare (trillingar) till Charlottenlund idag med skämt-insatsen 1kr...Unibet sänkte insatsen till 0,50 per trilling...WTF!
Jag får väl skicka iväg ett tack till Unibet för att jag sparade halva min insats då samtliga trillingar ej höll hela vägen

Det roligaste är ändå att Unibet hade kunnat tjäna det dubbla på mig innan dom beslöt att halvera min "astronomiska" insats på 1:- per trilling
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 03:25   #218
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Jag får väl skicka iväg ett tack till Unibet för att jag sparade halva min insats då samtliga trillingar ej höll hela vägen

Det roligaste är ändå att Unibet hade kunnat tjäna det dubbla på mig innan dom beslöt att halvera min "astronomiska" insats på 1:- per trilling
Det är helt sanslöst vilket skitbolag Unibet är. Minns att jag inte ens fick satsa 200 kr på vilket lag som skulle ha första hörnan i en VM-match förra året. I Elitserien i ishockey fick jag bara satsa mellan 200-400 kr och då har jag inte ens varit någon vinnande spelare där. Till slut så fick jag nog och bad de dra åt helvete, varpå de svarade att de inte tänker tolerera sådant språk...

Om ni läser detta Unibet, ni är det största pajasbolaget jag känner till. Till och med Svenska Stöld är bra i jämförelse, och det säger nog allt. Vad fan lägger ni miljontals kronor på patetiska annonser när man sen knappt får satsa något?

Av spelare för spelare? Snarare av fegisar för idioter...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 07:17   #219
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Av spelare för aktieägare.

Aktiebolagslagen väger tyngre än klatschiga slogans så det är bara att tugga i sig.

För att slippa traggla igenom hela bibeln så är nyckelordet - Verka för aktieägarnas bästa.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 13:10   #220
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Av spelare för aktieägare.

Aktiebolagslagen väger tyngre än klatschiga slogans så det är bara att tugga i sig.

För att slippa traggla igenom hela bibeln så är nyckelordet - Verka för aktieägarnas bästa.
Är det bra för aktieägarna att spelarna inte får satsa något?
Poängen är ju den att om oddssättarna gör sitt jobb ordentligt, så spelar spelarna på konstanta underodds. Ungefär som på roulette, där du kan vinna ibland men i längden kommer du att förlora. Att limitera spelare är ju att odugligförklara sina oddssättare.

Företag som limiterar sina kunder borde bli av med sina licenser. Sen självklart måste man ha maxgränser, men de ska gälla ALLA spelare så som Svenska Stöld har.

Tänka sig att jag snackar gott om tjuvarna från Visby, trodde aldrig det skulle hända...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 13:28   #221
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Är det bra för aktieägarna att spelarna inte får satsa något?
Ja att dom cirkus 5% som inte tillför bolaget något mervärde inte får satsa (läs vinna) är bra för aktieägarna.

Citat:
Poängen är ju den att om oddssättarna gör sitt jobb ordentligt, så spelar spelarna på konstanta underodds. Ungefär som på roulette, där du kan vinna ibland men i längden kommer du att förlora. Att limitera spelare är ju att odugligförklara sina oddssättare.
Poängen är ju den att det oddssättarna oftast har rätt men att det inte räcker med att ligga rätt med 95 procent av oddsen då några fåtal inte bolagets bästa för ögonen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 13:37   #222
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ja att dom cirkus 5% som inte tillför bolaget något mervärde inte får satsa (läs vinna) är bra för aktieägarna.

Jag har inte varit en vinnande spelare hos Unibet, ändå har jag blivit limiterad.

Sen kan man undra varför idioterna, tillsammans med Svenska Stöld, lägger ner dessa enorma pengar på reklam. Alla känner ju till Svenska Stöld, och jag vågar nog säga att de allra flesta känner till Unibet också, så varför fortsätter de plåga oss med dessa patetiska reklamsnuttar hela tiden?
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 14:36   #223
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Jag har inte varit en vinnande spelare hos Unibet, ändå har jag blivit limiterad.

Sen kan man undra varför idioterna, tillsammans med Svenska Stöld, lägger ner dessa enorma pengar på reklam. Alla känner ju till Svenska Stöld, och jag vågar nog säga att de allra flesta känner till Unibet också, så varför fortsätter de plåga oss med dessa patetiska reklamsnuttar hela tiden?
Räcker att bolagen anser att du har dom intentionerna. Så snävt i korridoren har det blivit nu.

Nu tror säkert någon att jag sitter här och försvarar bolagen, inte alls. Men istället för att slösa energi på något jag ändå inte kan påverka har jag accepterat faktum och gått vidare. Onödig självdestruktivitet är bara så förbannat bortkastat och drabbar mest dig själv.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 18:01   #224
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Räcker att bolagen anser att du har dom intentionerna. Så snävt i korridoren har det blivit nu.

Nu tror säkert någon att jag sitter här och försvarar bolagen, inte alls. Men istället för att slösa energi på något jag ändå inte kan påverka har jag accepterat faktum och gått vidare. Onödig självdestruktivitet är bara så förbannat bortkastat och drabbar mest dig själv.
Menar du att det finns de som har intentionen att vara en förlorande spelare? Även de sk nöjesspelarna har väl intentionen att vinna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 18:32   #225
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Menar du att det finns de som har intentionen att vara en förlorande spelare? Även de sk nöjesspelarna har väl intentionen att vinna...
Absolut.

Det behövs inte ens 10 spel för bolagen att avgöra om du spelar hellre än bra. Då vet dom om dina framtida, eventuella, vinster beror på Cherry picking eller något annat.

Men för att citera Björn Wahlroos "80 procent av alla människor är idioter när det handlar om pengar" och när det handlar om spel så är siffran ännu större.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td