Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-12, 12:13   #286
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Nej, jag har inte "bytt" till Island och jag har förövrigt hoppats på dem ända sedan Lagerbäck gick dit. Det är en man som jag unnar framgång och jag kommer därför att heja på Island i nästa turnering. Landslagsfotboll överlag är rätt ointressant i annat än spelsyfte. Då många länder är så pass mångkulturella idag så har landslagsfotbollen som tappat sin charm och utgör främst ett störningsmoment som skapar avbrott i de stora ligorna.

Klubblag byter jag inte, är fast med Sheffield United. Förhoppningsvis går de upp denna säsong så att man faktiskt kan se matcherna regelbundet.
Du vet säkert om att du är det, men det där låter för jävla bittert. Det med att mångkulturen ska vara en anledningen...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 14:18   #287
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Du vet säkert om att du är det, men det där låter för jävla bittert. Det med att mångkulturen ska vara en anledningen...
Poängen med landslag är att människor av samma kultur och etnicitet skall mäta sina krafter. När många lag består av flera olika etniciteter så tappar jag intresset, det har inte ens att göra med mitt ogillande av mångkultur i övrigt. Zlatan och Alaba hade lika gärna kunnat spela för vilket annat europeiskt land som helst. Ponera att landslaget plötsligt enbart bestod av människor med förortssvenska som modersmål, skulle inte det kännas konstigt att sitta och heja på?

När länder är i princip lika mångkulturella som klubblagen så har ju landslagsfotbollen tjänat ut sitt syfte.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 14:52   #288
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Poängen med landslag är att människor av samma kultur och etnicitet skall mäta sina krafter. När många lag består av flera olika etniciteter så tappar jag intresset, det har inte ens att göra med mitt ogillande av mångkultur i övrigt. Zlatan och Alaba hade lika gärna kunnat spela för vilket annat europeiskt land som helst. Ponera att landslaget plötsligt enbart bestod av människor med förortssvenska som modersmål, skulle inte det kännas konstigt att sitta och heja på?

När länder är i princip lika mångkulturella som klubblagen så har ju landslagsfotbollen tjänat ut sitt syfte.
100% enig! Själv hoppas jag att man lägger ner landslagen och istället satsar på klubblags-vm. De 32 bästa klubblagen möts under en månad i samma format som VM. Hur coolt vore inte det?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 15:15   #289
 
StefanSchwartzs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 30
Sharp$: 595


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller delvis med. Orkar knappt titta på landslaget längre. Förr var det ett LAG nu är handlar det bara om en spelare. När U18(?) landslaget spelade riktigt bra för några månader sedan gick 4 spelare ner och bad till allaha efter ett mål. Det är inte ett landslag jag kan hålla på längre.
@Slurf, http://www.asisbetting.com, är det din sida? Älskar NHL och är det enda jag bettar seriöst på.
StefanSchwartz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 16:00   #290
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StefanSchwartz Visa inlägg
@Slurf, http://www.asisbetting.com, är det din sida? Älskar NHL och är det enda jag bettar seriöst på.
Jag och användaren Emanresu här på Sharps har dragit igång det som ett litet roligt projekt. Det är Emanresu som skriver om NHL, hockey är inte min starka sida.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 16:03   #291
 
StefanSchwartzs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 30
Sharp$: 595


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fan va kul ska följa den under säsongen. Bara en vecka kvar tills det är nedsläpp för träningsmatcherna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emanresu (+5)
StefanSchwartz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-12, 17:08   #292
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Är nog inte bara vi fans som börjar tröttna på landslaget.

Såg ni nationalsången i tisdags?

Räknade till 3st som verkligen bet ihop under den, såg rätt så demonstrativt ut.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 20:35   #293
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
hrmff

5 ggr på första 10 minuterna så är jag med.

det där orkar jag inte ens surebetta.
Haha tur de inte var generösa på riktigt

Som sagt, har sett bättre erbjudanden i denna gengre (förhöjt odds).

Bra jobbat av Malmö att det bara står 1-0 !!!
HEJA!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 21:49   #294
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

xxx

Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-09-15 klockan 21:52.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-09, 16:27   #295
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Unibet stoppar spel i Superettan...


Unibet Group Plc har beslutat att inte erbjuda spel på fem klubbar i Superettan under resten av säsongen. Dessa klubbar är Vasalund, Syrianska FC, AFC United, Assyriska FF och Assyriska BK. Berörda myndigheter har informerats om beslutet som kan komma att omprövas efter att säsongen är slut.

– Vi har beslutat att inte erbjuda några spel på Vasalund, Syrianska FC, AFC United, Assyriska FF och Assyriska BK fram till slutet av säsongen. Vi har tagit detta beslut efter att ha identifierat onormala spelmönster, säger Eric Konings, Sports Betting Integrity Officer hos Unibet.

Unibet har informerat berörda myndigheter samt meddelat att bolaget gärna samarbetar i utredningsarbetet.

– Samarbete är nyckeln i kampen mot matchfixning och vi är mycket nöjda med de goda relationer vi har med polis, åklagare och myndigheter. Vi kommer också att fortsätta sträcka ut en hand till Svenska Fotbollsförbundet för att etablera ett samarbete. Det ligger i allas intresse att hålla svensk fotboll ren och därför hoppas vi att Fotbollsförbundet välkomnar vår invit till samarbete, säger Eric Konings.

Källa: http://www.mynewsdesk.com/se/unibet/...rettan-1232324
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-09, 17:26   #296
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Gick in på AFC Uniteds hemsida för att se vad det var för lag. Tydligen är Syrianskas förre tränare Melkemichel tränare för AFC. Skulle inte förvåna mig om han har ett finger med i läggmatcherna, Meklemichel är en syriansk klanfamilj med kriminella kopplingar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-11, 13:52   #297
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 42
Sharp$: 1005
Standard

Oj trodde det här var ett bettingforum, inte en samlingsplats för föreningen "rasbiologins vänner". Patetiskt.
Cicero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-11, 14:43   #298
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cicero Visa inlägg
Oj trodde det här var ett bettingforum, inte en samlingsplats för föreningen "rasbiologins vänner". Patetiskt.
Samsyn!

Förstår inte hur folk kan vräka ur sig vad som helst, finns väl inget samband i att invandrarlag skulle vara mer benägna att fixa matcher.

Jag har då aldrig hört talas om det iallafall.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-11, 15:12   #299
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Samsyn!

Förstår inte hur folk kan vräka ur sig vad som helst, finns väl inget samband i att invandrarlag skulle vara mer benägna att fixa matcher.

Jag har då aldrig hört talas om det iallafall.
Nu sa jag i och för sig inte invandrarlag utan jag pekade ut Melkemichel-klanen, som nu råkar vara invandrare. Precis som Italiensk, irländsk och judisk maffia varit etablerat i USA under början av 1900-talet som exempel så är syriansk/assyrisk mafia väletablerad i Sverige, i Södertälje främst.
Titta på namnen på lagen dessutom, mycket Syrianskt/assyriskt.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-11, 18:43   #300
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Nu sa jag i och för sig inte invandrarlag utan jag pekade ut Melkemichel-klanen, som nu råkar vara invandrare. Precis som Italiensk, irländsk och judisk maffia varit etablerat i USA under början av 1900-talet som exempel så är syriansk/assyrisk mafia väletablerad i Sverige, i Södertälje främst.
Titta på namnen på lagen dessutom, mycket Syrianskt/assyriskt.
Lugn, vi trollar med dig

Inte ens den mest godhjärtade kan väl göra en rasist/nazist koppling till vad du skrev.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td