Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-09, 19:11   #346
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Tycker bara att det är anmärkningsvärt att man satsar pengar utan att veta en sån enkel, och avgörande, sak som vart matchen spelas. Sen att du dessutom avslöjar det på ett bettingforum verkar skumt. Jag skulle vara orolig för ditt spelande om jag var dig.

Hoppas du också får en fin sommar, spela inte bort för mycket pengar!

Såja du försöker så gott du kan! ger inte upp, det är absolut det sista du gör!
Du är trots allt nr 1!

LOL
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 19:57   #347
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Såja du försöker så gott du kan! ger inte upp, det är absolut det sista du gör!
Du är trots allt nr 1!

LOL
Ja det har du i alla fattat, bra där! Intressant att du undviker frågan om spelproblem. Hoppas det ordnar sig för dig.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 20:38   #348
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Ja det har du i alla fattat, bra där! Intressant att du undviker frågan om spelproblem. Hoppas det ordnar sig för dig.
Nästa spår, trägen vinner? vinkla o vända på allt!
Du påstår att antingen har jag ett spelproblem eller är jag jävligt rik....vad jag än svarar kommer du vända det åt andra hållet! Jag avstår och lämna det till din fantasi.

Från första början handlade det här om Void av ett spel där Unibet satt ut fel hemmalag!
Nåväl tänk efter en stund.....förmodligen går solen upp imorgon igen
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 21:17   #349
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Ja det har du i alla fattat, bra där! Intressant att du undviker frågan om spelproblem. Hoppas det ordnar sig för dig.
Du med 1,4k+ inlägg på ett spelforum skall nog inte upprepat försöka få det till att någon annan har spelproblem.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 22:08   #350
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Du med 1,4k+ inlägg på ett spelforum skall nog inte upprepat försöka få det till att någon annan har spelproblem.
Avgörs det av antal inlägg?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 22:19   #351
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Du med 1,4k+ inlägg på ett spelforum skall nog inte upprepat försöka få det till att någon annan har spelproblem.
Så flest inlägg har mest problem? Intressant vinkel! Hur kommer du fram till det?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-09, 22:36   #352
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Så flest inlägg har mest problem? Intressant vinkel! Hur kommer du fram till det?
Du har en poäng faktiskt, men ditt påstående mot mig bygger på ett voidspel där hemmalaget var utsatt fel! Jag måste skratta igen, hur kom du fram till det?
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-10, 00:03   #353
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Avgörs det av antal inlägg?
Ja, annars är du i förnekelse.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-10, 08:34   #354
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ärligt talat helt förbluffad över att ni tycker det är konstigt att man inte tar reda på vilka som spelar hemma? Rekar ni inte matcherna ni spelar på? Läser på lagens hemsidor, kollar tabeller och statistik? Skador och avstängda?

Spelar man seriöst bör man se vilka som har hemmaplan utan behöva "att ringa kansliet".

Tomtar.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-10, 09:38   #355
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

De flesta här (inklusive mig) anses nog ha spelproblem av allmänheten. Men det där med spelproblem är en definitionsfråga, om man livnärt sig på spel hela sitt vuxna liv tycker jag inte man har spelproblem. Medan andra skulle anse att man har grova spelproblem om man spenderar över 1 timma per dag på spel.

Alltså en utomstående skull tro att det var en skruv lös i huvudet på en person med 1,4k inlägg på ett spelforum som upprepat försöker påpeka att en annan medlem har spelproblem.

Senast redigerad av jaroiten den 2017-07-10 klockan 09:42.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-10, 11:27   #356
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 89
Sharp$: 726
Standard

Enligt både Oddsportal och Unibet spelar Djurgården hemma idag mot Sundsvall men jag är fortfarande osäker om detta stämmer efter att ha läst BroderH:s inlägg här.
Jag försökte ringa kansliet men det är ingen som svarar.

Har vi någon här som skulle kunna springa förbi Tele2 Arena och bekräfta att matchen äger rum i Stockholm idag?
Vill gärna ha svar innan kl 16.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5)
pagluca1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-10, 11:31   #357
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Enligt både Oddsportal och Unibet spelar Djurgården hemma idag mot Sundsvall men jag är fortfarande osäker om detta stämmer efter att ha läst BroderH:s inlägg här.
Jag försökte ringa kansliet men det är ingen som svarar.

Har vi någon här som skulle kunna springa förbi Tele2 Arena och bekräfta att matchen äger rum i Stockholm idag?
Vill gärna ha svar innan kl 16.

Jo, de spelar hemma - bara att gå in på Tele2 Arena och kolla...

http://www.tele2arena.se/evenemang/detail/djurgarden

http://dif.se/
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-15, 10:20   #358
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 1322
Standard

Känns som Unibet satt i system att strula med utbetalningar. Gjorde 3 utbetalningar förra veckan. De två sista jag gjorde har kommit till mitt konto medan den första, och största, inte kommit till mig.
Det står 1-3 dagar men nu säger de att jag får vänta till fredag och sedan skicka in kopia på min "bank statement" för att visa att jag inte fått in pengarna. Inget jag vill göra då jag inte vill att de ska se var jag får pengar från eller betalar till.

någon annan som märkt detta strul. för mig är det inte första gången
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-17, 10:19   #359
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Gäller 100% upp till 2000 sek fortfarande? när jag klickar på länken och sedan registrera, får jag bara standarderbjudande
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-18, 19:04   #360
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magfa Visa inlägg
Gäller 100% upp till 2000 sek fortfarande? när jag klickar på länken och sedan registrera, får jag bara standarderbjudande
Om man följer våra länkar så ska man efter registrering kunna ta del av vårat erbjudande även om det är standarderbjudandet som syns på sidan man kommer till vid registrering.

Det är dom beskeden jag fått iaf. Hör av dig om det blir några konstigheter så får vi lösa det!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td