Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-05, 01:28   #376
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

"Hej,

Kontaktar er eftersom jag känner att Unibet missbrukar sin position gentemot sina kunder. Jag har fått ta del av deras bonuserbjudande, som de använder för att locka spelare, vilken ger mig 100% matchning mot min första insättning.

I mitt fall så satte jag in 5000 SEK och fick alltså 5000 SEK ytterligare att spela för. Nu är mina pengar låsta på kontot fram till att omsättningskravet, som är 25 000 SEK, är uppfyllt. Detta ska dessutom göras inom 60 dagar.

Problemet är bara att jag, när jag ska placera ett spel, bara får omsätta mellan 100-300 SEK. Detta är då på NBA, amerikansk proffsbasket, som förmodligen är en av världens största marknader.

Om detta är för att de vill att jag ska spela fler gånger eller vad det är vet jag inte. Jag har inte en chans att omsätta 25 000 SEK med insatser på 300 SEK/gång om jag inte bara ska spela på all möjlig trams.

När jag pratar med deras kundtjänst säger de att det är deras oddsleverantör som styr denna restriktion av mitt konto.

Jag kan inte se att jag brutit mot någon av deras interna regler för att jag ska bli behandlad på detta sätt.

Jag hoppas att ni tar tag i denna fråga och skapar en praxis för hur spelbolagen får bete sig mot sina kunder. I förlängningen kan jag inte tolka det som något annat än att de vill att folk ska spela fler gånger något som inte kan vara i linje med att odla ett landskap där samhället spelar "sunt och förnuftigt
"

https://www.spelinspektionen.se/om-o...oss/tipsa-oss/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2), Thuernman (+10), nock (+15), sskssk (+14)
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-22, 17:02   #377
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Felpost
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2019-03-22 klockan 17:07.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-22, 17:05   #378
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Unibet har gaskat upp sig och kör nu 500% igen!



Dockhar de sänkt maxinsättning till 100 kronor.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-22, 18:23   #379
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Unibet har gaskat upp sig och kör nu 500% igen!



Dockhar de sänkt maxinsättning till 100 kronor.
Den har de kört hela tiden. Det var den på 100% upp till 5000 kronor som försvann.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kraemaren (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-24, 01:40   #380
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
"Hej,

Kontaktar er eftersom jag känner att Unibet missbrukar sin position gentemot sina kunder. Jag har fått ta del av deras bonuserbjudande, som de använder för att locka spelare, vilken ger mig 100% matchning mot min första insättning.

I mitt fall så satte jag in 5000 SEK och fick alltså 5000 SEK ytterligare att spela för. Nu är mina pengar låsta på kontot fram till att omsättningskravet, som är 25 000 SEK, är uppfyllt. Detta ska dessutom göras inom 60 dagar.

Problemet är bara att jag, när jag ska placera ett spel, bara får omsätta mellan 100-300 SEK. Detta är då på NBA, amerikansk proffsbasket, som förmodligen är en av världens största marknader.

Om detta är för att de vill att jag ska spela fler gånger eller vad det är vet jag inte. Jag har inte en chans att omsätta 25 000 SEK med insatser på 300 SEK/gång om jag inte bara ska spela på all möjlig trams.

När jag pratar med deras kundtjänst säger de att det är deras oddsleverantör som styr denna restriktion av mitt konto.

Jag kan inte se att jag brutit mot någon av deras interna regler för att jag ska bli behandlad på detta sätt.

Jag hoppas att ni tar tag i denna fråga och skapar en praxis för hur spelbolagen får bete sig mot sina kunder. I förlängningen kan jag inte tolka det som något annat än att de vill att folk ska spela fler gånger något som inte kan vara i linje med att odla ett landskap där samhället spelar "sunt och förnuftigt
"

https://www.spelinspektionen.se/om-o...oss/tipsa-oss/
Nu är vi ju alla vuxna, men spelinspektinonen är ju det inte så då kan man ju även påpeka "inom 60 dagar" där man som oskyldig spelare tvingas och stressas fram till att spela och åter spela för att hinna med omsättningskraven.

Så borde inte få ske i Sverige 2019, luktar tyskt -30tal om det hela
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 15:13   #381
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Fast just det där exemplet var ju oerhört tramsigt, Unibet har drygt 250kr som limit på NBA på mitt maxlimiterade konto men jag får ju spela 250kr per lina så gillar jag ett underspel kan jag spela 250kr på 5-6 olika linor. Skulle de ändra något odds får jag dessutom lägga 250kr igen på varje lina. Man måste vara bra trög för att inte kunna uppfylla omsättningskravet på 60 dagar.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 17:28   #382
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 21
Sharp$: 69
Standard

Någon som nyligen gjort Unibets 200% bonus upp till 2000:- ?

Har dom ändrat reglerna till att man måste förlora insatsen för att spela med bonusen ?

Någon som vet om det är ett måste att förlora insatsen direkt eller om det går att spela på även om man vinner första spelet hos Unibet och att varje spel i fortsättningen räknas till omsättningen ?
Wiggy66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 17:42   #383
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wiggy66 Visa inlägg
Någon som nyligen gjort Unibets 200% bonus upp till 2000:- ?

Har dom ändrat reglerna till att man måste förlora insatsen för att spela med bonusen ?

Någon som vet om det är ett måste att förlora insatsen direkt eller om det går att spela på även om man vinner första spelet hos Unibet och att varje spel i fortsättningen räknas till omsättningen ?
Har du läst på deras sida nyligen att villkoren är utformade så eller varför frågar du? Om du vill ha hjälp att tolka ett villkor kan du väl åtminstone ta dig tiden att posta här.
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 17:59   #384
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 135
Sharp$: 503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wiggy66 Visa inlägg
Någon som nyligen gjort Unibets 200% bonus upp till 2000:- ?

Har dom ändrat reglerna till att man måste förlora insatsen för att spela med bonusen ?

Någon som vet om det är ett måste att förlora insatsen direkt eller om det går att spela på även om man vinner första spelet hos Unibet och att varje spel i fortsättningen räknas till omsättningen ?
Testa läs reglerna vettja står klart & tydligt samma som det gjort förut, bonussumman x5 som gäller. Nej du måste inte förlora insatsen, du får bonusen Direkt när du gör insättningen. Första spelet med insättning+bonus samt varje spel därefter räknas till omsättningen.

Senast redigerad av Memorize den 2019-04-19 klockan 18:02.
Memorize är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 23:31   #385
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 21
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Har du läst på deras sida nyligen att villkoren är utformade så eller varför frågar du? Om du vill ha hjälp att tolka ett villkor kan du väl åtminstone ta dig tiden att posta här.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag förstörde din dag med min avsaknad av den regel jag så förutfattat gjorde en post om då jag i min enfald tänkte som så ofta tidigare då jag vänt mig till personer som känner till den exakt detaljen det pekades på.

Med det sagt så måste jag buga och bocka för din vilja att ta dig tid att hjälpa en ovetandes stackare som mig.

Stort tack!
Wiggy66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-20, 07:42   #386
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wiggy66 Visa inlägg
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag förstörde din dag med min avsaknad av den regel jag så förutfattat gjorde en post om då jag i min enfald tänkte som så ofta tidigare då jag vänt mig till personer som känner till den exakt detaljen det pekades på.

Med det sagt så måste jag buga och bocka för din vilja att ta dig tid att hjälpa en ovetandes stackare som mig.

Stort tack!
Ingen orsak jag har bara svårt för lata människor, ta det inte personligt. Glad påsk
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td