Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Unibet Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8737-unibet-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

Eldstorm 2014-11-01 20:14

någon som gjort uttag till skrill hur lång tid tog det för er för enligt sidan kan det ta upp till 7 dagar vilket känns absurt länge..

kusagwa 2014-11-06 23:26

Nån som vet hur det kommer sig att Unibet börjat med Asian "spel"? Har sett att de haft Ö/U 3.0 Mål spel ett tag men skulle lägga ett spel och såg då att de hade AH spel med och kollade då flera matcher och även de hade AH spel och inte endast en lina. För er som kollar så syns det ej på Oddsportal utan man får kolla manuellt.

Edit: går att se på BetBrain.

ChrisWaddle 2014-11-07 23:57

Unibet får ju nuförtiden sina odds från Kambi. Kan vara så att det är ett initiativ därifrån.

Lumiere 2014-11-25 12:24

Vad fan händer med Unibet? De låg nere i natt och nu är de nere igen...:sad:

Migge 2014-11-25 15:59

Riskfritt spel idag tom kl. 22.40 på upp till 100:-

Så fungerar ditt riskfria spel
1. Ta del av regler och villkor för bonusen.
2. Bonusen finns tillgänglig under Mitt Konto -> Min Bonus, allt du behöver göra är att klicka på acceptera.
3. Du spelar för dina egna pengar som dras från ditt konto.
4. Du kan spela singel eller kombinationsspel prematch eller livespel. Men du kan inte kombinera premtach och livespel på samma kupong.
5. Lägsta odds för att ditt spel ska gälla är 1,40.
6. Det första spelet du lägger efter det att du accepterat bonusen räknas som ditt riskfria spel. Spela för 100 kr för att få ut max av bonusen.
7. Vid förlust återbetalas du i form av bonuspengar som måste omsättas 3 gånger innan ett uttag kan göras. Om din insats är 100 kr måste du alltså spela 3 spel till 100 kr i insats innan ett uttag kan göras.
8. Du spelar på valfri match i oddslobbyn, prematch eller livespel från fredag kl 12.00 till lördag kl 23.59.

sirlarsson 2014-11-25 16:03

Fel tråd jag vet men vill uppmärksamma att även Betsson har 100kr frispel imorgon/idag om du väljer minst ett spel från malmös match.

kusagwa 2014-11-25 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 386370)
Riskfritt spel idag tom kl. 22.40 på upp till 100:-

Så fungerar ditt riskfria spel
1. Ta del av regler och villkor för bonusen.
2. Bonusen finns tillgänglig under Mitt Konto -> Min Bonus, allt du behöver göra är att klicka på acceptera.
3. Du spelar för dina egna pengar som dras från ditt konto.
4. Du kan spela singel eller kombinationsspel prematch eller livespel. Men du kan inte kombinera premtach och livespel på samma kupong.
5. Lägsta odds för att ditt spel ska gälla är 1,40.
6. Det första spelet du lägger efter det att du accepterat bonusen räknas som ditt riskfria spel. Spela för 100 kr för att få ut max av bonusen.
7. Vid förlust återbetalas du i form av bonuspengar som måste omsättas 3 gånger innan ett uttag kan göras. Om din insats är 100 kr måste du alltså spela 3 spel till 100 kr i insats innan ett uttag kan göras.
8. Du spelar på valfri match i oddslobbyn, prematch eller livespel från fredag kl 12.00 till lördag kl 23.59.

Hur ska man tolka det om spelet är tom idag kl 22.40? Fattar inte ens varför det står med men kanske bara jag som är trög...

Rejs 2014-11-25 18:34

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 386414)
Hur ska man tolka det om spelet är tom idag kl 22.40? Fattar inte ens varför det står med men kanske bara jag som är trög...

Jag reagerade på det också, jag antog att de menade bonusspelet/spelen ska spelas under den tiden...

Emanresu 2014-12-08 13:57

Nu gäller detta PAF men är ju samma företag i grunden (väl?).

Fick mail om att något roligt väntade i min inkorg, men när jag loggade in fanns det ingenting, någon som vet vad det gäller? :)

sirlarsson 2014-12-08 14:01

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 389370)
Nu gäller detta PAF men är ju samma företag i grunden (väl?).

Fick mail om att något roligt väntade i min inkorg, men när jag loggade in fanns det ingenting, någon som vet vad det gäller? :)

En rolig blåsning? :) Var samma för ett tag sen när "ALLA" expektkunder skulle få en belöning, min belöning var "INGENTING". Men det går ju en reklam på TV nu när det uppmuntras att ge bort just ingenting, i detta fall i form av ett gåvobevis till Rädda Barnen. Hoppas Expekt la min belöning i något u-land istället!

Migge 2014-12-08 14:28

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 389372)
En rolig blåsning? :) Var samma för ett tag sen när "ALLA" expektkunder skulle få en belöning, min belöning var "INGENTING". Men det går ju en reklam på TV nu när det uppmuntras att ge bort just ingenting, i detta fall i form av ett gåvobevis till Rädda Barnen. Hoppas Expekt la min belöning i något u-land istället!

Antar att det är samma ide bet365 kör med i sin julkalender?

Alltså att erbjuda "INGENTING" i sin julkalender i fredagens, söndagens & dagens lucka...

Men tyvärr så har ju isf bet365 missförstått detta med "INGENTING"! :idiot:

PS. egentligen lite off topic & fel tråd...

jaroiten 2014-12-11 06:41

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 389370)
Nu gäller detta PAF men är ju samma företag i grunden (väl?).

Fick mail om att något roligt väntade i min inkorg, men när jag loggade in fanns det ingenting, någon som vet vad det gäller? :)

Samma företag? Paf och Unibet? lol

De har odds från samma leverantör dock.

Wagner 2014-12-11 07:18

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 390007)
Samma företag? Paf och Unibet? lol

De har odds från samma leverantör dock.

Av spelare för spelare. :rolleyes:

Gör dom inget jobb själva längre? Förutom att limitera folk och slasha odds då. :)

Lumiere 2014-12-13 02:48

Unibet slår nytt rekord när det gäller USELHET...:idiot:

Har varit kund hos skitföretaget i över tio år, dock inte spelat så mycket där på sistone.
Gjorde så comeback för några veckor sedan och då fick jag satsa så att jag kunde vinna lite drygt tre tusen netto. Trots att jag har förlorat där så får jag nu bara satsa så att jag endast kan vinna lite drygt 600 kr netto per spel.:lol:

Ärligt talat, vad fan håller de på med? Vad är logiken bakom detta? Jag har ju inte ens vunnit där och spelar bara på de största marknaderna.
Av spelare för spelare? Haha what a fucking joke...:whoco5:

ChrisWaddle 2014-12-15 13:50

600 på vadå? Det kan skilja 20-30 ggr i limit på samma konto beroende på vad det är för liga eller sport. Vad händer om du skickar spel för granskning?

Ett tips är dessutom att du på livebettingen kan spela på nytt efter varje oddsändring. Tror inte det går på andra bolag, möjligtvis bet365 men de slashar ännu mer.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved