![]() |
Vann 100 kr på deras hundralappen på twitter för en månad sedan och spelade upp den till 11300 kr och nu har man blivit toklimiterad får max vinna 50-300 kr på deras livespel..
|
raderat
|
Citat:
|
Citat:
Klubblag byter jag inte, är fast med Sheffield United. Förhoppningsvis går de upp denna säsong så att man faktiskt kan se matcherna regelbundet. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
När länder är i princip lika mångkulturella som klubblagen så har ju landslagsfotbollen tjänat ut sitt syfte. |
Citat:
|
Håller delvis med. Orkar knappt titta på landslaget längre. Förr var det ett LAG nu är handlar det bara om en spelare. När U18(?) landslaget spelade riktigt bra för några månader sedan gick 4 spelare ner och bad till allaha efter ett mål. Det är inte ett landslag jag kan hålla på längre.
@Slurf, http://www.asisbetting.com, är det din sida? Älskar NHL och är det enda jag bettar seriöst på. |
Citat:
|
Fan va kul ska följa den under säsongen. Bara en vecka kvar tills det är nedsläpp för träningsmatcherna:clap::claps:
|
Är nog inte bara vi fans som börjar tröttna på landslaget.
Såg ni nationalsången i tisdags? Räknade till 3st som verkligen bet ihop under den, såg rätt så demonstrativt ut. |
Citat:
Som sagt, har sett bättre erbjudanden i denna gengre (förhöjt odds). Bra jobbat av Malmö att det bara står 1-0 !!! HEJA! |
xxx
|
Unibet stoppar spel i Superettan...
Unibet Group Plc har beslutat att inte erbjuda spel på fem klubbar i Superettan under resten av säsongen. Dessa klubbar är Vasalund, Syrianska FC, AFC United, Assyriska FF och Assyriska BK. Berörda myndigheter har informerats om beslutet som kan komma att omprövas efter att säsongen är slut.
– Vi har beslutat att inte erbjuda några spel på Vasalund, Syrianska FC, AFC United, Assyriska FF och Assyriska BK fram till slutet av säsongen. Vi har tagit detta beslut efter att ha identifierat onormala spelmönster, säger Eric Konings, Sports Betting Integrity Officer hos Unibet. Unibet har informerat berörda myndigheter samt meddelat att bolaget gärna samarbetar i utredningsarbetet. – Samarbete är nyckeln i kampen mot matchfixning och vi är mycket nöjda med de goda relationer vi har med polis, åklagare och myndigheter. Vi kommer också att fortsätta sträcka ut en hand till Svenska Fotbollsförbundet för att etablera ett samarbete. Det ligger i allas intresse att hålla svensk fotboll ren och därför hoppas vi att Fotbollsförbundet välkomnar vår invit till samarbete, säger Eric Konings. Källa: http://www.mynewsdesk.com/se/unibet/...rettan-1232324 |
Gick in på AFC Uniteds hemsida för att se vad det var för lag. Tydligen är Syrianskas förre tränare Melkemichel tränare för AFC. Skulle inte förvåna mig om han har ett finger med i läggmatcherna, Meklemichel är en syriansk klanfamilj med kriminella kopplingar.
|
Oj trodde det här var ett bettingforum, inte en samlingsplats för föreningen "rasbiologins vänner". Patetiskt.
|
Citat:
Förstår inte hur folk kan vräka ur sig vad som helst, finns väl inget samband i att invandrarlag skulle vara mer benägna att fixa matcher. Jag har då aldrig hört talas om det iallafall. |
Citat:
Titta på namnen på lagen dessutom, mycket Syrianskt/assyriskt. |
Citat:
Inte ens den mest godhjärtade kan väl göra en rasist/nazist koppling till vad du skrev. |
Cyber monday! Vi boostar 10 matcher! Ja, jävlar. Insats: 25:-:idiot:
Migge kommer bli förbannad!!! :rant: |
6kr per match fick jag spela :)
|
Citat:
Förstår man inte det är något knas.... :popcorn: |
Dom har boostat odds på Djockovic att vinna AO nu, 2.20.
Fick lira 13,24kr..... |
Citat:
|
Citat:
Inte för att vara sån men varför spela till så låg insats - ingen spänning alls... |
Citat:
Att få lira för t.ex. 13-26:- är ju enbart ren förnedring ifrån Unibet (samt övriga spelbolags) sida, eller??? Varför går man med på detta, är ju bättre att avstå spel istället då! |
Man trycker in summan man tänkt spela sen får man en ruta "Max insats är si och så". Så man får ta det man får helt enkelt, ibland lite mer ibland inget beroende på vilken marknad man spelar.
|
Finns det någonstans man kan spela på att Djokovic INTE vinner? Förutom Betfair.
|
Citat:
|
Citat:
Men visst jag tog det lilla, men det hamnar inte i bokföringen, spänningen får tusenlappen @1.72 på bet365 stå för. |
Hejsan alla! Har en liten rush på Unibet för tillfället - nu undrar jag om det finns några större risker med att ha pengarna i ett börsregistrerat bolag? Det jag förstås talar om är Brexit... Går Storbritannien ur - kommer börsen sjunka som en sten och ex. Unibet slår igen portarna och fryser alla pengar på kontona?
Förstår att det troligtvis är låg risk i detta, men vill ändå höra era tankar kring detta... |
Maltesiska spelbolag ska separera kundernas pengar från resten av verksamheten. När Oddsalive konkursade för många år sedan trodde jag att mina pengar var förlorade men sex månader senare dök det upp pengar från konkursförvaltaren!
Unibet har dragit in bra med pengar senaste tio åren, att de skulle frysa utbetalningar pga Brexit finns inte på kartan. Sen tycker jag man ska undvika att ha alltför stora summor på spelkonton, man vet aldrig om någon kan komma över ens lösenord eller hacka sig in. |
Tro f*n att Unibet gör rekordvinster när dom "limmar" vinnande kunder omgående och enbart vill ha förlorande kunder...ny slogan = Av Unibet, För Unibet :thumbdown:
http://www.thegamblermagazine.se/201...all-time-high/ |
Citat:
Verkar som dom lyckas rätt hyggligt fast många vinnande här på Sharp$ tycker dom ska jobba annorlunda. |
Unibet har årets julkalender i en ny app som ska laddas ner, sagt och gjort, klickar på länken och hamnar hos Itunes! :no:
Om man har Android så kan man alltså inte ta del av årets julkalender, hur tänkte ni här egentligen Unibet?! :thumbdown: https://itunes.apple.com/se/app/unib...763698920?mt=8 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|