Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Unibet Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8737-unibet-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

htsolna08 2015-09-11 15:40

Vann 100 kr på deras hundralappen på twitter för en månad sedan och spelade upp den till 11300 kr och nu har man blivit toklimiterad får max vinna 50-300 kr på deras livespel..

ExtremtRik 2015-09-11 16:08

raderat

Rejs 2015-09-12 00:21

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 455536)
Går väl att surebetta matchen till typ 14-15% men helt ointressant med denna låga volymen.

Vill man "inte riskera" något kan man ju spela HT/FT PSG 1,85 225kr för att täcka insatsen på X2. Har mycket svårt att se att PSG ska tappa ledning i andra halvlek.

Inget helt säkert givetvis men ganska så. Even på HT/FT och plus 375kr om MFF skulle lyckas hålla till paus.

Ser ingen som har 1,85 HT/FT eller som haft det enligt oddsportal. Någon jag missar? :)

Slurf 2015-09-12 03:08

Citat:

Ursprungligen postat av Rojiblanco (Inlägg 455463)
Nej precis. För du har ju "bytt" till Island. Byter du klubblag också när det går dåligt?

Nej, jag har inte "bytt" till Island och jag har förövrigt hoppats på dem ända sedan Lagerbäck gick dit. Det är en man som jag unnar framgång och jag kommer därför att heja på Island i nästa turnering. Landslagsfotboll överlag är rätt ointressant i annat än spelsyfte. Då många länder är så pass mångkulturella idag så har landslagsfotbollen som tappat sin charm och utgör främst ett störningsmoment som skapar avbrott i de stora ligorna.

Klubblag byter jag inte, är fast med Sheffield United. Förhoppningsvis går de upp denna säsong så att man faktiskt kan se matcherna regelbundet.

sirlarsson 2015-09-12 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 455650)
Ser ingen som har 1,85 HT/FT eller som haft det enligt oddsportal. Någon jag missar? :)

Fan vad sjukt, igår visade oddsportal att både Ladbrokes och Unibet hade det. Måste varit något fel för i historiken har det aldrig varit i närheten av det oddset. Då kan vi glömma det i alla fall.

Rejs 2015-09-12 13:13

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 455654)
Nej, jag har inte "bytt" till Island och jag har förövrigt hoppats på dem ända sedan Lagerbäck gick dit. Det är en man som jag unnar framgång och jag kommer därför att heja på Island i nästa turnering. Landslagsfotboll överlag är rätt ointressant i annat än spelsyfte. Då många länder är så pass mångkulturella idag så har landslagsfotbollen som tappat sin charm och utgör främst ett störningsmoment som skapar avbrott i de stora ligorna.

Klubblag byter jag inte, är fast med Sheffield United. Förhoppningsvis går de upp denna säsong så att man faktiskt kan se matcherna regelbundet.

Du vet säkert om att du är det, men det där låter för jävla bittert. Det med att mångkulturen ska vara en anledningen...

Slurf 2015-09-12 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 455724)
Du vet säkert om att du är det, men det där låter för jävla bittert. Det med att mångkulturen ska vara en anledningen...

Poängen med landslag är att människor av samma kultur och etnicitet skall mäta sina krafter. När många lag består av flera olika etniciteter så tappar jag intresset, det har inte ens att göra med mitt ogillande av mångkultur i övrigt. Zlatan och Alaba hade lika gärna kunnat spela för vilket annat europeiskt land som helst. Ponera att landslaget plötsligt enbart bestod av människor med förortssvenska som modersmål, skulle inte det kännas konstigt att sitta och heja på?

När länder är i princip lika mångkulturella som klubblagen så har ju landslagsfotbollen tjänat ut sitt syfte.

BroderH 2015-09-12 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 455772)
Poängen med landslag är att människor av samma kultur och etnicitet skall mäta sina krafter. När många lag består av flera olika etniciteter så tappar jag intresset, det har inte ens att göra med mitt ogillande av mångkultur i övrigt. Zlatan och Alaba hade lika gärna kunnat spela för vilket annat europeiskt land som helst. Ponera att landslaget plötsligt enbart bestod av människor med förortssvenska som modersmål, skulle inte det kännas konstigt att sitta och heja på?

När länder är i princip lika mångkulturella som klubblagen så har ju landslagsfotbollen tjänat ut sitt syfte.

100% enig! Själv hoppas jag att man lägger ner landslagen och istället satsar på klubblags-vm. De 32 bästa klubblagen möts under en månad i samma format som VM. Hur coolt vore inte det?

StefanSchwartz 2015-09-12 16:15

Håller delvis med. Orkar knappt titta på landslaget längre. Förr var det ett LAG nu är handlar det bara om en spelare. När U18(?) landslaget spelade riktigt bra för några månader sedan gick 4 spelare ner och bad till allaha efter ett mål. Det är inte ett landslag jag kan hålla på längre.
@Slurf, http://www.asisbetting.com, är det din sida? Älskar NHL och är det enda jag bettar seriöst på.

Slurf 2015-09-12 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av StefanSchwartz (Inlägg 455806)
@Slurf, http://www.asisbetting.com, är det din sida? Älskar NHL och är det enda jag bettar seriöst på.

Jag och användaren Emanresu här på Sharps har dragit igång det som ett litet roligt projekt. Det är Emanresu som skriver om NHL, hockey är inte min starka sida. :)

StefanSchwartz 2015-09-12 17:03

Fan va kul ska följa den under säsongen. Bara en vecka kvar tills det är nedsläpp för träningsmatcherna:clap::claps:

sskssk 2015-09-12 18:08

Är nog inte bara vi fans som börjar tröttna på landslaget.

Såg ni nationalsången i tisdags?

Räknade till 3st som verkligen bet ihop under den, såg rätt så demonstrativt ut.

ExtremtRik 2015-09-15 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 455482)
hrmff

5 ggr på första 10 minuterna så är jag med.

det där orkar jag inte ens surebetta.

Haha tur de inte var generösa på riktigt :lol:

Som sagt, har sett bättre erbjudanden i denna gengre (förhöjt odds).

Bra jobbat av Malmö att det bara står 1-0 !!!
HEJA!

ExtremtRik 2015-09-15 22:49

xxx

Migge 2015-10-09 17:27

Unibet stoppar spel i Superettan...

Unibet Group Plc har beslutat att inte erbjuda spel på fem klubbar i Superettan under resten av säsongen. Dessa klubbar är Vasalund, Syrianska FC, AFC United, Assyriska FF och Assyriska BK. Berörda myndigheter har informerats om beslutet som kan komma att omprövas efter att säsongen är slut.

– Vi har beslutat att inte erbjuda några spel på Vasalund, Syrianska FC, AFC United, Assyriska FF och Assyriska BK fram till slutet av säsongen. Vi har tagit detta beslut efter att ha identifierat onormala spelmönster, säger Eric Konings, Sports Betting Integrity Officer hos Unibet.

Unibet har informerat berörda myndigheter samt meddelat att bolaget gärna samarbetar i utredningsarbetet.

– Samarbete är nyckeln i kampen mot matchfixning och vi är mycket nöjda med de goda relationer vi har med polis, åklagare och myndigheter. Vi kommer också att fortsätta sträcka ut en hand till Svenska Fotbollsförbundet för att etablera ett samarbete. Det ligger i allas intresse att hålla svensk fotboll ren och därför hoppas vi att Fotbollsförbundet välkomnar vår invit till samarbete, säger Eric Konings.

Källa: http://www.mynewsdesk.com/se/unibet/...rettan-1232324

Galeocerdo cuvier 2015-10-09 18:26

Gick in på AFC Uniteds hemsida för att se vad det var för lag. Tydligen är Syrianskas förre tränare Melkemichel tränare för AFC. Skulle inte förvåna mig om han har ett finger med i läggmatcherna, Meklemichel är en syriansk klanfamilj med kriminella kopplingar.

Cicero 2015-10-11 14:52

Oj trodde det här var ett bettingforum, inte en samlingsplats för föreningen "rasbiologins vänner". Patetiskt.

sskssk 2015-10-11 15:43

Citat:

Ursprungligen postat av Cicero (Inlägg 460670)
Oj trodde det här var ett bettingforum, inte en samlingsplats för föreningen "rasbiologins vänner". Patetiskt.

Samsyn!

Förstår inte hur folk kan vräka ur sig vad som helst, finns väl inget samband i att invandrarlag skulle vara mer benägna att fixa matcher.

Jag har då aldrig hört talas om det iallafall.

Galeocerdo cuvier 2015-10-11 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 460679)
Samsyn!

Förstår inte hur folk kan vräka ur sig vad som helst, finns väl inget samband i att invandrarlag skulle vara mer benägna att fixa matcher.

Jag har då aldrig hört talas om det iallafall.

Nu sa jag i och för sig inte invandrarlag utan jag pekade ut Melkemichel-klanen, som nu råkar vara invandrare. Precis som Italiensk, irländsk och judisk maffia varit etablerat i USA under början av 1900-talet som exempel så är syriansk/assyrisk mafia väletablerad i Sverige, i Södertälje främst.
Titta på namnen på lagen dessutom, mycket Syrianskt/assyriskt.

sskssk 2015-10-11 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 460682)
Nu sa jag i och för sig inte invandrarlag utan jag pekade ut Melkemichel-klanen, som nu råkar vara invandrare. Precis som Italiensk, irländsk och judisk maffia varit etablerat i USA under början av 1900-talet som exempel så är syriansk/assyrisk mafia väletablerad i Sverige, i Södertälje främst.
Titta på namnen på lagen dessutom, mycket Syrianskt/assyriskt.

Lugn, vi trollar med dig :cheers:

Inte ens den mest godhjärtade kan väl göra en rasist/nazist koppling till vad du skrev.

Lobo 2015-11-30 22:37

Cyber monday! Vi boostar 10 matcher! Ja, jävlar. Insats: 25:-:idiot:

Migge kommer bli förbannad!!! :rant:

sirlarsson 2015-11-30 22:41

6kr per match fick jag spela :)

doob 2015-12-01 09:04

Citat:

Ursprungligen postat av Cicero (Inlägg 460670)

Den begynnande maffiastruktur som finns i Södertälje där blodsband löper parallellt genom kommunhus, kriminalitet, idrottsföreningar, kyrka och svartklubbar är högst relevant att diskutera! Ingen hemlighet att samma individer gillar att gambla hårt och det har INGENTING med rasism eller "rasbiologi" att göra!

Förstår man inte det är något knas.... :popcorn:

sskssk 2016-01-16 19:52

Dom har boostat odds på Djockovic att vinna AO nu, 2.20.

Fick lira 13,24kr.....

sirlarsson 2016-01-16 20:26

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 474243)

Fick lira 13,24kr.....

23kr här, inte dumt alls :)

Fulsprit 2016-01-16 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 474243)

Fick lira 13,24kr.....

Inte för att vara sån men varför spela till så låg insats - ingen spänning alls...

Migge 2016-01-16 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 474257)
Inte för att vara sån men varför spela till så låg insats - ingen spänning alls...

Även jag undrar detta, ni som har blivit limmade har ju blivit detta för att ni är för framgångsrika och borde därmed ha gjort er en hyfsad nettovinst?!

Att lira för t.ex. 13-26:- är ju enbart ren förnedring ifrån Unibet (samt övriga spelbolags) sida, eller???

Varför går man med på detta, är ju bättre att avstå spel istället då!

sirlarsson 2016-01-16 21:38

Man trycker in summan man tänkt spela sen får man en ruta "Max insats är si och så". Så man får ta det man får helt enkelt, ibland lite mer ibland inget beroende på vilken marknad man spelar.

svanen 2016-01-16 21:56

Finns det någonstans man kan spela på att Djokovic INTE vinner? Förutom Betfair.

Lazlo 2016-01-16 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av svanen (Inlägg 474265)
Finns det någonstans man kan spela på att Djokovic INTE vinner? Förutom Betfair.

Pinnacle har i skrivande stund 2.36 på att Djokovic INTE vinner.

sskssk 2016-01-17 14:08

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 474257)

Hehe, nä jag hade 1700 på kontot där som jag la, givetvis ingen förhoppning om att dom skulle ta imot det, men trodde på 200kr ungefär, då kom det upp att jag fick bara spela 13kr och vad det nu var i ören.

Men visst jag tog det lilla, men det hamnar inte i bokföringen, spänningen får tusenlappen @1.72 på bet365 stå för.

Fulsprit 2016-06-18 11:29

Hejsan alla! Har en liten rush på Unibet för tillfället - nu undrar jag om det finns några större risker med att ha pengarna i ett börsregistrerat bolag? Det jag förstås talar om är Brexit... Går Storbritannien ur - kommer börsen sjunka som en sten och ex. Unibet slår igen portarna och fryser alla pengar på kontona?

Förstår att det troligtvis är låg risk i detta, men vill ändå höra era tankar kring detta...

ChrisWaddle 2016-06-18 12:10

Maltesiska spelbolag ska separera kundernas pengar från resten av verksamheten. När Oddsalive konkursade för många år sedan trodde jag att mina pengar var förlorade men sex månader senare dök det upp pengar från konkursförvaltaren!

Unibet har dragit in bra med pengar senaste tio åren, att de skulle frysa utbetalningar pga Brexit finns inte på kartan.

Sen tycker jag man ska undvika att ha alltför stora summor på spelkonton, man vet aldrig om någon kan komma över ens lösenord eller hacka sig in.

Migge 2016-11-04 10:24

Tro f*n att Unibet gör rekordvinster när dom "limmar" vinnande kunder omgående och enbart vill ha förlorande kunder...ny slogan = Av Unibet, För Unibet :thumbdown:

http://www.thegamblermagazine.se/201...all-time-high/

Wagner 2016-11-04 11:12

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 510289)
Tro f*n att Unibet gör rekordvinster när dom "limmar" vinnande kunder omgående och enbart vill ha förlorande kunder...ny slogan = Av Unibet, För Unibet :thumbdown:

http://www.thegamblermagazine.se/201...all-time-high/

Av Unibet, För aktieägarna.

Verkar som dom lyckas rätt hyggligt fast många vinnande här på Sharp$ tycker dom ska jobba annorlunda.

Migge 2016-11-30 13:44

Unibet har årets julkalender i en ny app som ska laddas ner, sagt och gjort, klickar på länken och hamnar hos Itunes! :no:

Om man har Android så kan man alltså inte ta del av årets julkalender, hur tänkte ni här egentligen Unibet?! :thumbdown:

https://itunes.apple.com/se/app/unib...763698920?mt=8

jaroiten 2016-11-30 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 512709)
Om man har Android så kan man alltså inte ta del av årets julkalender, hur tänkte ni här egentligen Unibet?! :thumbdown:

Bara idioter som har iPhone och Unibet vill bara ha idioter som kunder. Besvarar det din fråga?

robfri 2016-11-30 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 512709)
Unibet har årets julkalender i en ny app som ska laddas ner, sagt och gjort, klickar på länken och hamnar hos Itunes! :no:

https://itunes.apple.com/se/app/unib...763698920?mt=8

Man kan ta del av den även via deras hemsida, appen är endast ett komplement.

Migge 2016-11-30 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 512728)
Man kan ta del av den även via deras hemsida, appen är endast ett komplement.

Kan ej hitta julkalendern på sajten?! :sad:

admin 2016-11-30 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 512730)
Kan ej hitta julkalendern på sajten?! :sad:

Länken till julkalendern hittar du här