Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-29, 22:54   #421
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Vad jag kan se blev det bara 4 kort.
Du har rätt, jag är nog trött
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-17, 16:17   #422
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Lojalitetsbonus på 250kr den här veckan, har dom höjt eller är det bara jag som varit extra duktig?

Dock har dom ändrat i historiken, var ju exemplarisk innan, då man lätt kunde se totalen, nu är det bortaget, helt jävla värdelöst, vad tänker dom med?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-17, 16:48   #423
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blev en 50-lapp igen som vanligt för mig andra 50-lappen på en vecka
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-17, 17:49   #424
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Lojalitetsbonus på 250kr den här veckan, har dom höjt eller är det bara jag som varit extra duktig?

Dock har dom ändrat i historiken, var ju exemplarisk innan, då man lätt kunde se totalen, nu är det bortaget, helt jävla värdelöst, vad tänker dom med?
Njut av den så länge det varar, för snart är lojalitetsbonusen slut och du får satsa typ 3-25 kr på allt förutom Champions League där du får igenom några hundringar. Eller så kommer den att fortsätta, men då är du sån loser att några 250 kr hit eller dit inte kommer att göra någon skilland ändå på väg till fattighuset...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-17, 18:41   #425
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Njut av den så länge det varar, för snart är lojalitetsbonusen slut och du får satsa typ 3-25 kr på allt förutom Champions League där du får igenom några hundringar. Eller så kommer den att fortsätta, men då är du sån loser att några 250 kr hit eller dit inte kommer att göra någon skilland ändå på väg till fattighuset...
Nädå, Bet365 känns rätt seriösa och själv så lirar jag bara live där och har inget fuffens för mig, skulle gissa på att i långa lopppet kommer jag ha en ROI på 93-95% där och då ser jag ingen anledning till varför inte dom och jag kan ha ett fortsatt samarbete
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 08:27   #426
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Bara jag som ofta har problem att logga in? Knappar in användarnamn och lösenord men sidan laddar inte när jag klickar på log in.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 11:29   #427
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Nädå, Bet365 känns rätt seriösa och själv så lirar jag bara live där och har inget fuffens för mig, skulle gissa på att i långa lopppet kommer jag ha en ROI på 93-95% där och då ser jag ingen anledning till varför inte dom och jag kan ha ett fortsatt samarbete
Seriösa skitstövlar absolut...
Företag som smörjer losers med bonusar och erbjudanden samtidigt som man exkluderar vinnare från dessa erbjudanden och limiterar dem till en procent vad man fick satsa tidigare ger jag inte mycket för.
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 12:11   #428
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lumiere Visa inlägg
Seriösa skitstövlar absolut...
Företag som smörjer losers med bonusar och erbjudanden samtidigt som man exkluderar vinnare från dessa erbjudanden och limiterar dem till en procent vad man fick satsa tidigare ger jag inte mycket för.
Till alla som gnäller om limiteringar och hur spelbolagen agerar. Hur skulle NI sköta ett spelbolag? Ärligt nyfiken hur ni skulle bedriva verksamheten och göra vinst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+10)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 12:28   #429
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Till alla som gnäller om limiteringar och hur spelbolagen agerar. Hur skulle NI sköta ett spelbolag? Ärligt nyfiken hur ni skulle bedriva verksamheten och göra vinst.
Att ha som affärsidé att enbart ha förlorande kunder må låta bra på papperet men knappast när dessa kunderna sprider det till sina bekanta att det är "omöjligt" att "kunna" tjäna några som helst pengar hos spelbolagen!

Även kunder som råkar vinna & totalt sett ligger på nettovinst lär ju sprida badwill när dom blir limmade eller tom nekade att lägga bets!

I dessa sociala medier-tider så sprids negativ information blixtsnabbt & kommer i förlängningen att bli besvärande för spelbolagen samt även försvåra rekryteringen av nya kunder.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 12:57   #430
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Till alla som gnäller om limiteringar och hur spelbolagen agerar. Hur skulle NI sköta ett spelbolag? Ärligt nyfiken hur ni skulle bedriva verksamheten och göra vinst.
1. Lägga mer tid och pengar på oddssättning och utbildning av oddssättare.

2. Mer analys av vad som går fel med oddssättningen och hur kunder vinner pengar.

3. Inte erbjuda mer än vad man kan hantera.

4. Låta sharps spela för åtminstonde 500-2000 per spel och använda dessa spel som alert för oddsändring.

5. Större differentiering mellan sport och ligor. Får man spela 200 SEK på div II norra borde man få spela 4000 SEK på en CL-semi.

Senast redigerad av ChrisWaddle den 2015-06-18 klockan 12:59.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-18, 12:59   #431
Banned
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 127
Sharp$: 622
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Till alla som gnäller om limiteringar och hur spelbolagen agerar. Hur skulle NI sköta ett spelbolag? Ärligt nyfiken hur ni skulle bedriva verksamheten och göra vinst.
För det första så skulle jag anställa traders som kan sitt jobb. Om många kunder limiteras så innebär det ju att de inte gör sitt jobb ordentligt. Skulle trots det vissa marknader gå illa för "mitt" spelbolag så skulle man kunna plocka bort dessa marknader. Det finns ju ingen lag att man måste erbjuda odds på varenda skitliga i hela världen.
Mitt bolag skulle likna Pinnacle i mångt och mycket, precis som de skulle jag inte slösa hur många miljoner som helst på totalt meningslös reklam när bolaget ändå redan skulle vara känt. Om vissa kunder trots allt skulle gå med plus så är det bara att gratulera och acceptera, skulle bolagets vinst bli 1 miljard istället för 1.1 miljard så tror jag nog att jag skulle kunna leva med det...

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Att ha som affärsidé att enbart ha förlorande kunder må låta bra på papperet men knappast när dessa kunderna sprider det till sina bekanta att det är "omöjligt" att "kunna" tjäna några som helst pengar hos spelbolagen!

Även kunder som råkar vinna & totalt sett ligger på nettovinst lär ju sprida badwill när dom blir limmade eller tom nekade att lägga bets!

I dessa sociala medier-tider så sprids negativ information blixtsnabbt & kommer i förlängningen att bli besvärande för spelbolagen samt även försvåra rekryteringen av nya kunder.
Önsketänkande från din sida Migge.
Så länge folk inte själva drabbas så fortsätter de att t. ex flyga med Ryan Air. Därför njuter jag i fulla drag när det händer något och de sitter där sen och bölar över hur Ryan Air har behandlat dem.

Varför "bölar" jag i så fall över hur jag har blivit behandlad kanske någon då undrar? Helt enkelt för att jag var dum och naiv och trodde inte på folk när de berättade att de hade blivit limiterade. Jag trodde att man bara ville skryta hur duktig man var. Idag vet jag bättre...
Lumiere är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-28, 13:03   #432
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 46
Sharp$: 80
Standard

trodde inte ett så stort bolag som b365 limiterade....

Hur mkt ska man vinna där för att bli limiterad?

sprang på denna tråd, 14000 e ju löjligt?

https://www.flashback.org/t2331672
bananbilen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 18:38   #433
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 64
Sharp$: 1015
Standard

Radera

Senast redigerad av Davebarbaren den 2015-09-06 klockan 15:27.
Davebarbaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-08, 20:33   #434
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 9
Sharp$: 327
Standard

Hej!

Finns det någon här som kan förklara hur man spelar en teaser på bet365.
Pratat med deras livechat och dem kommer bara fram till "måste vara fel på din enhet".
Gör förmodligen helt fel.

Screen:
http://imgur.com/ob3QnSC

Vad gör jag för fel, blir galen...
r1kkie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 14:56   #435
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Är det vanligt att Bet365 annullerar spel som de menar på ligger 5-8 punkter fel? Jag surebettade ett 1X till 1.25. De annullerade mitt spel med hänvisning till att "Evenemanget var inkorrekt". Detta hände nu precis efter att jag limiterades på Bet365. X1 släpptes igen till 1.17 och hemmalaget +0.5 till 1.20.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2015-10-25 klockan 15:34.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td