Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-25, 18:29   #436
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Låter som bullshit, enbart för att du precis blivit limmad. Dem vill ej ha dig som spelare.
Värdelösa bolag.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 22:39   #437
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Låter som bullshit, enbart för att du precis blivit limmad. Dem vill ej ha dig som spelare.
Värdelösa bolag.
Kändes lite så ja, turligt nog så var det ett litet surebet och jag förlorade bara 1600 SEK.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-27, 10:15   #438
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Har varit i samma sits och när man väl blir limmad, då är man inte värd vatten alltså.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-27, 15:08   #439
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Kändes lite så ja, turligt nog så var det ett litet surebet och jag förlorade bara 1600 SEK.
Vilket odds spelar du först när du lirar surebet då, högsta eller lägsta?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-27, 18:38   #440
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Vilket odds spelar du först när du lirar surebet då, högsta eller lägsta?
Lägsta? Men det var ju inte så att jag lagt ett spel på Pinny och sedan inte fick in pengar hos Bet365. Jag la spelet fredag eller lördag, sedan på söndag morgon ett par timmar innan matchen hade de skickat ut ett mail där de bestämt sig för att annullera mitt spel. Såg inte detta så matchen spelades där jag bara satt med ~1600 SEK till ett högt odds på bortalaget hos Pinny, självklart vann hemmalaget.

Men tur i oturen så var surebettet väldigt litet just pga limmen hade precis slagit in innan jag la det. Satt med ~6500 SEK satsat hos bet365, vanligtvis ~20-50k så då hade det kunnat sluta värre. Men känns som fittigt beteende, har aldrig fått ett spel annullerat tidigare hos bet365 och spelat på bra många matcher där oddset stängt långt under vad det öppnade på, nu när jag spelade till 5 punkter över vad de åter öppnade oddset på så var det tydligen ett uppenbart felaktigt odds...
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 23:11   #441
BOK
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Stockholm
Inlägg: 12
Sharp$: 11
Standard

Jag gillar bet365 o har spelat där länge, men fick tips om ett bättre odds på en match i ett annat nytt spelbolag av en annan medlem här på sharps och det stämde, chansning men jag testade det också o det funkade, Playros.com heter de. ville bara dela med mig om det också
BOK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-06, 22:56   #442
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilka jävla fulfasoner Bet365 håller på med! Lirade ett spel till kvällens NFL där oddset var märkbart felsatt. Insåg ju att det kunde bli voidat men provade ändå. Två timmar innan matchstart får jag ett mail om att oddset var felsatt och nu ändrat till 1.01!

Så jäkla lågt att ändra förutsättningarna där min chans att vinna försvinner men dom har ändå chans att lugga mig på pengarna. Det hade ju varit en sak om dom bara anullerat spelet, men att göra så här är riktigt dålig stil.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-06, 23:16   #443
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Vilka jävla fulfasoner Bet365 håller på med! Lirade ett spel till kvällens NFL där oddset var märkbart felsatt. Insåg ju att det kunde bli voidat men provade ändå. Två timmar innan matchstart får jag ett mail om att oddset var felsatt och nu ändrat till 1.01!

Så jäkla lågt att ändra förutsättningarna där min chans att vinna försvinner men dom har ändå chans att lugga mig på pengarna. Det hade ju varit en sak om dom bara anullerat spelet, men att göra så här är riktigt dålig stil.
Godkänna deras regler och sen gnälla leder ingen vart det heller.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-06, 23:51   #444
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Godkänna deras regler och sen gnälla leder ingen vart det heller.
Nä jag vet, men kan jag varna 1 människa som gör att hen inte spelar där så har jag uppnått någonting.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 01:13   #445
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fast det går ju ändå att tjäna fina pengar där om man vet vad man håller på med. I alla fall tills man blir limiterad.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 06:57   #446
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Vilka jävla fulfasoner Bet365 håller på med! Lirade ett spel till kvällens NFL där oddset var märkbart felsatt. Insåg ju att det kunde bli voidat men provade ändå. Två timmar innan matchstart får jag ett mail om att oddset var felsatt och nu ändrat till 1.01!

Så jäkla lågt att ändra förutsättningarna där min chans att vinna försvinner men dom har ändå chans att lugga mig på pengarna. Det hade ju varit en sak om dom bara anullerat spelet, men att göra så här är riktigt dålig stil.
Var 1.01 "korrekt" odds då? Eller vad borde korrekt varit?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 11:14   #447
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Var 1.01 "korrekt" odds då? Eller vad borde korrekt varit?
Nej, 1.01 var verkligen inte korrekt utan snarare mer felsatt åt andra hållet vilket gör det hela ännu värre.

Men som sagt, istället för att VOID:a spelet som bet365 borde så gjorde dom denna fuländringen som gör att bet365 har chansen att vinna spelet och ta hem alla pengarna men om dom skulle förlora så behöver dom bara ge 1.01 i utdelning istället för 1.83.

För övrigt så förlorades spelet så det kanske var någon stackare som satt kvar med spelet i tron om att han hade 1.83 i odds men i själva verket så kunde han bara förlora allt eller få tillbaka insatsen och någon krona till. Nu förlorade han allt...

Enligt regelverket kan bet365 säkerligen göra i stort sett hur dom vill men genom att påpeka för dom att man inte tycker det är schysst agerat så kanske man kan få dom att ta schysstare beslut vid liknande situationer framöver och VOID:a spelet om det nu är så att dom själva gjort en tabbe.

Var går då gränsen för när och hur dom kan ändra spel och odds i efterhand? Det finns i stort sett ingen gräns enligt deras regelverk men någon sorts moralisk gräns finns väl även för ett spelbolag och det ser illa ut när dom går över den.

Att påpeka detta till bet365 direkt och på offentliga forum är inte direkt någon bra reklam. Det hela kan ändå ge en liten liten chans till att dom tänker annorlunda nästa gång.

Att bara sitta fint, gilla läget hur illa det än är hanterat och ta spettet rätt upp i röven leder definitivt ingen vart.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 11:55   #448
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Mycket vidrigt gjort måste jag säga, fråntar aldrig chansen för bolagen att rätta till felsatta odds (den mänskliga faktorn gör att det blir fel ibland) men då måste man annullera spelet alternativt fråga kunden om denne accepterar det nya oddset. Helt orimligt dessutom att någon skulle acceptera 1,01 i odds sen så man får ju försöka lägga sig något sånär verkligheten givetvis.

Har för övrigt aldrig varit med om detta själv, mina uppskattningsvis 50 felsatta odds jag spelat har alla blivit voidade.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-10, 18:22   #449
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Hur felsatt var oddset?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-10, 20:36   #450
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Att dom bara vågar, nu när playros har stulit så mycket marknadsandelar utav dom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td