Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-05, 12:08   #166
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 8
Sharp$: 64
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sollentuna_slamtilt Visa inlägg
Bet365 var blixtsnabba när jag tog ut 20k häromdagen, mycket snabbare än tex bwin som tog en vecka. Bet365 är en av de snabbare bookiesarna för uttag skulle jag säga.

Den risk du tar med flera hundratusen är om bet365 skulle gå i kk. Ingen insättningsgaranti vad jag vet.

Maxlimit är jag osäker på.



Är det någon mer än mig som har problem med bet365 och deras sida. Lite då och då på senare tid har sidan börjat haka upp sig, det verkar vara något med deras flashprogrammering. Ibland startar knappt sidan, ibland startar den men den går extremt segt och grafiken kan ibland ligga lite överlappande och helt fel. Bet365 har funkat klockrent för mig fram till för några veckor sedan.
Okej tack så mycket.
Dagzen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 20:28   #167
 
sollentuna_slamtilts avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 276

Tennis in-play värdespel
Stats: 48 - 15 - 0
ROI: 117.74%
Vinstprocent: 76.19%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Konstigt att streamen aldrig laggar på mobilen?

Så det laggar inte på mobilen, hmm.

Fan vad trött jag börjar bli på b365 och deras värdelösa stream, hur djävla svårt kan det va att fixa. På Bwin funkar det utmärkt, bara det att de sänder inte det jag är mest intresserad av, ATP-tennisen från USA.

Är det nån som har laggfri stream på bet365, dela gärna med er av er uppsättning ni har. Dator, operativsystem, browser.

Själv har jag en ny stationär dator med Windows7, nyaste internet explorer och uppdaterad flash. Internetleverantör Bredbandsbolaget.
sollentuna_slamtilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 21:04   #168
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sollentuna_slamtilt Visa inlägg
Så det laggar inte på mobilen, hmm.

Fan vad trött jag börjar bli på b365 och deras värdelösa stream, hur djävla svårt kan det va att fixa. På Bwin funkar det utmärkt, bara det att de sänder inte det jag är mest intresserad av, ATP-tennisen från USA.

Är det nån som har laggfri stream på bet365, dela gärna med er av er uppsättning ni har. Dator, operativsystem, browser.

Själv har jag en ny stationär dator med Windows7, nyaste internet explorer och uppdaterad flash. Internetleverantör Bredbandsbolaget.
Dafuq?

Använder folk fortfarande den värdelösa webbläsare?



Skottpengar!

wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 22:42   #169
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sollentuna_slamtilt Visa inlägg
Så det laggar inte på mobilen, hmm.

Fan vad trött jag börjar bli på b365 och deras värdelösa stream, hur djävla svårt kan det va att fixa. På Bwin funkar det utmärkt, bara det att de sänder inte det jag är mest intresserad av, ATP-tennisen från USA.

Är det nån som har laggfri stream på bet365, dela gärna med er av er uppsättning ni har. Dator, operativsystem, browser.

Själv har jag en ny stationär dator med Windows7, nyaste internet explorer och uppdaterad flash. Internetleverantör Bredbandsbolaget.
Kanske kan hänga på webbläsaren?

Jag hade telia 12-24 mbit och låg på 17-18 vilket är helt okey. Men sen blev det dags för Fiber. Slog till med 100/10 Mbit/s och då kom jag bara upp i 5-7 mbit!

För att göra en lång historia kort så levde jag rövare både med Telia och kabelgubbarna. Men när gubben från telia koppla upp sin burk mot min router och kom upp i över 95 fick jag ge mig. Hade redan börjat misstänka att det var nätverkskortet som spökade och inte orkade med.

Men det kändes ändå lite besvärligt så jag drog på det. Då testade kärringen med Internet Explorer, vi hade Firefox innan, och då hamna vi åtminstone över 50 mbit. Tyckte ändå burken hackade och nätverkskortet var fortfarande favoriten. Ska testa google chrome innan jag börjar köpa delar och river i burken tänkte jag, kändes måttligt lockande för en som är rädd för besvär..

Pang sa det bara på skärmen. 97 mbit och burken som ny. Har testat firefox flera gånger efter det här men den harvar fortfarande kring 5 mbit så inget tillfälligt strul.

Så det kan vara värt att prova runt lite bland olika webbläsare.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 00:01   #170
 
sollentuna_slamtilts avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 276

Tennis in-play värdespel
Stats: 48 - 15 - 0
ROI: 117.74%
Vinstprocent: 76.19%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Dafuq?

Använder folk fortfarande den värdelösa webbläsare?



Skottpengar!



Och då är du välkommen att rada upp alla de fördelar din webläsare har gentemot internet explorer när det gäller betting.

Senast redigerad av sollentuna_slamtilt den 2012-08-07 klockan 00:04.
sollentuna_slamtilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 02:49   #171
 
sollentuna_slamtilts avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 276

Tennis in-play värdespel
Stats: 48 - 15 - 0
ROI: 117.74%
Vinstprocent: 76.19%

Standard

Hade nästan också gett upp angående bet365s laggande stream. Sista utvägen var att börja testa idiotgrejer som att dra ut nätverkskabeln ur modemet och sätta in den igen, vad händer - jo då - helt plötsligt flyter strömmen på som den gjorde förr. Så varje gång jag byter till en annan match på bet365 börjar det lagga, och jag måste således ta ur nätverkskabeln ur modemet och sätta in den igen , funkar varenda gång, sjukt jobbigt.


Har även kommit på ett annat rövartrick nu. Man installerar en gammal version av flash player och sen kör man Opera eller Safari, då flyter strömmen på som förr på bet365. Kör man nyaste flashinstallationen laggar det lika mycket på alla browsrar.

Det lutar alltså åt att det är problem med den nya versionen av flash, inte att bet365 sänder ut dåliga streams.

Den version som flyter på bra för mig är flash 10.3.183.20, och då som sagt bara i Safari eller Opera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), BlackCobra (+2)

Senast redigerad av sollentuna_slamtilt den 2012-08-12 klockan 11:00.
sollentuna_slamtilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 17:46   #172
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 277
Standard

Har en fråga om ett spel jag precis la hos B365, på vinnare av Serie A.

När jag la spelet stod det: "Vinnare/Plats 1/3 1-2" och när jag kollar på spelet så står det under V/P Villkor: "2 Platser 1/3 Odds" - Vad innebär detta? Att jag får 1/3 av oddset om det laget jag spelat på kommer 2a?
Hottamale1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 18:27   #173
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hottamale1 Visa inlägg
Har en fråga om ett spel jag precis la hos B365, på vinnare av Serie A.

När jag la spelet stod det: "Vinnare/Plats 1/3 1-2" och när jag kollar på spelet så står det under V/P Villkor: "2 Platser 1/3 Odds" - Vad innebär detta? Att jag får 1/3 av oddset om det laget jag spelat på kommer 2a?
Du får 1/3 av oddset på att det lag du spelat på om de kommer Top2. Vinner det lag du spelat på sitter ju både vinnarspelet + Top2 (1/3 av vinnaroddset) eftersom både seger och runner-up är platser.

Så du har förstått rätt med enda missen att det sitter även vid ligaseger.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-19, 18:55   #174
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Du får 1/3 av oddset på att det lag du spelat på om de kommer Top2. Vinner det lag du spelat på sitter ju både vinnarspelet + Top2 (1/3 av vinnaroddset) eftersom både seger och runner-up är platser.

Så du har förstått rätt med enda missen att det sitter även vid ligaseger.
Sedärja, bättre än jag trodde då tom.

Stort tack för klargörandet!
Hottamale1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 20:16   #175
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2014
Standard

Varför "slaggar, hänger sig, följer inte med när jag scrollar" liveodds-sidan på bet365?
Dessa problem hade jag aldrig förut utan bara de senaste veckorna. Har alltid kört Firefox och har supersnabbt bredband.
Är det någon med samma problem eller är det bara jag? Hoppas någon vänlig själ kan svara i tråden för detta är riktigt irriterande.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 20:32   #176
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Upplever likadant.....
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 20:32   #177
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Ja det är väl för att deras webdesigners fått för sig den sjuka idén att köra mer eller mindre allt i Flash. Så har du inte tillräckligt bra dator så laggar det och då spelar inte bredbandet nån roll.

Men ska du bara betta via den så kan ni ju köra mobilvarianten i browsern också, dvs https://mobile.bet365.com
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+5)

Senast redigerad av Pacman den 2012-08-21 klockan 20:34.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 20:38   #178
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2014
Standard

Okej, tack för svaret. Är alltså bara problem när jag är inne på liveoddsen, men det är ju då man behöver vara lite snabb, inte så lite irriterande när det håller på och laggar. Minus till bet365 (eller till min dator).
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 22:42   #179
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Okej, tack för svaret. Är alltså bara problem när jag är inne på liveoddsen, men det är ju då man behöver vara lite snabb, inte så lite irriterande när det håller på och laggar. Minus till bet365 (eller till min dator).
Logga ut sen in igen så är det fixat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+5)
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-21, 23:41   #180
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Logga ut sen in igen så är det fixat.
Tack Jakob10. Där ser man. Nu fungerar det helt acceptabelt.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td