Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-18, 23:17   #31
 
Sonnys avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 135
Sharp$: 1804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Angående gratis livespel på dagens match, min gick inte in. Vart kan jag se om jag har fått tillbaka pengarna?
Du borde ha fått ett mail om det, alltså ett mail på deras hemsida. Annars kan du också gå in på historik ->kontojusteringar så står det där också.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 16:30   #32
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Vet att B365 delar ut en lojalitetsbonus. Hur ofta delas den ut och vilka summor brukar den vara på? Någon som vet vad som krävs i omsättningsnivå för att få den?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 16:36   #33
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Vet att B365 delar ut en lojalitetsbonus. Hur ofta delas den ut och vilka summor brukar den vara på? Någon som vet vad som krävs i omsättningsnivå för att få den?
Det är faktiskt olika. Minns att jag kontaktade supporten för länge länge sedan angående den och de kunde inte heller ge mig ett bra svar då. Men som jag förstod det då så var det inte någon omsättningsnivå utan mer aktivitetsnivå. Brukade vara i summorna 150-250kr och komma en gång i veckan- 1x i månaden.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 17:12   #34
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2063
Standard

50kr har det vart för mig dom gånger det hänt
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-29, 20:38   #35
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag brukar få 150kr, ca 1x i månaden kanske
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-02, 23:57   #36
 
Pluxs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Oslo
Inlägg: 16
Sharp$: 238

2013
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 119.28%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Hur kan jag se oddsen och betta på matcherna i t.ex. elitserien på tisdag? kan bara se matchen som är imorgon. Finns inget annat i listan. Men däremot kan jag få länk till tisdagens matcher via oddsportal och det betyder ju att man borde kunna se dem i meny också. Eller har jag fel?
Plux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-03, 04:36   #37
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Plux Visa inlägg
Hur kan jag se oddsen och betta på matcherna i t.ex. elitserien på tisdag? kan bara se matchen som är imorgon. Finns inget annat i listan. Men däremot kan jag få länk till tisdagens matcher via oddsportal och det betyder ju att man borde kunna se dem i meny också. Eller har jag fel?


Tryck på Matchspel 1-X-2 så får du upp morgondagens matcher, resterande spelalternativ på dessa dyker upp vid ett senare tillfälle.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 16:53   #38
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 6
Sharp$: 146
Standard

Jag är förvirrad med bonusen.

Om man sätter in 1000 kr måste man omsätta bonusen en gång för att få bonusen på 1000 kr innan nästa år. Men sedan måste man omsätta 2000 kr 3 gånger (6000 kr) för att kunna ta ut bonusen. Detta på bets över 1,5 inget asian handicap. Då måste man ju omsätta 7000 kr på mindre än tre månader och då gäller inte ens alla spel.

Vad händer om man omsätter 1000 kr på 3 månader men inget mer. Innebär det att man får bonusen men man kan inte ta ut den. Låter ju skumt.
random123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 17:48   #39
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av random123 Visa inlägg
Jag är förvirrad med bonusen.

Om man sätter in 1000 kr måste man omsätta bonusen en gång för att få bonusen på 1000 kr innan nästa år. Men sedan måste man omsätta 2000 kr 3 gånger (6000 kr) för att kunna ta ut bonusen. Detta på bets över 1,5 inget asian handicap. Då måste man ju omsätta 7000 kr på mindre än tre månader och då gäller inte ens alla spel.

Vad händer om man omsätter 1000 kr på 3 månader men inget mer. Innebär det att man får bonusen men man kan inte ta ut den. Låter ju skumt.
Hejsan, nej 6000 är det totala såsom jag förstått det.

Det är därför https://www.sharps.se/bonustrading denna guide finns. Bara läs och göra som det står, så är bonusen omsatt och klar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
random123 (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 14:58   #40
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 6
Sharp$: 146
Standard

Kom på en till fråga.

Hur fungerar PayPalbetalningen? Jag har ett paypalkonto med pengar på, som inte var kopplat till något bankkonto. När jag skulle överföra från paypal till bet365 så gick det inte för att mitt paypalkonto ej var kopplat till ett bankkonto.

Nu har jag lagt till ett bankkonto på paypalkontot och undrar nu följande:

Om jag gör en överföring på hela summan jag har på paypalkontot, kommer endast dessa pengarna att dras och kommer min historik på mitt bankkonto att påverkas något, eller kommer denna överföring ej synas på mitt bankkonto på något sätt?

Tacksam för snabbt svar!
random123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 15:10   #41
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av random123 Visa inlägg
Kom på en till fråga.

Hur fungerar PayPalbetalningen? Jag har ett paypalkonto med pengar på, som inte var kopplat till något bankkonto. När jag skulle överföra från paypal till bet365 så gick det inte för att mitt paypalkonto ej var kopplat till ett bankkonto.

Nu har jag lagt till ett bankkonto på paypalkontot och undrar nu följande:

Om jag gör en överföring på hela summan jag har på paypalkontot, kommer endast dessa pengarna att dras och kommer min historik på mitt bankkonto att påverkas något, eller kommer denna överföring ej synas på mitt bankkonto på något sätt?

Tacksam för snabbt svar!
Inget kommer synas på ditt bankkonto.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
random123 (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 10:21   #42
 
tallanis avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 201
Sharp$: 1062
Standard

Erbjudande från bet365 angående söndagens Manchester-derby.
Citat:
Hej ******

Manchester United möter Manchester City på söndag och vi bjuder på ett gratisspel för att öka på spänningen ytterligare då Premier Leagues två topplag gör upp.

Placera ett spel, före matchstart, på Manchesterderbyt och vi belönar dig med ett gratis Liveoddsspel till samma värde under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när spelet väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat så återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr).

Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 60 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.

Med ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.

Njut av spänningen!
Team bet365

Regler och villkor tillämpas.
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 11:15   #43
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tallani Visa inlägg
Erbjudande från bet365 angående söndagens Manchester-derby.
Vad händer om andra spelet går förlorat?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 12:09   #44
 
tallanis avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 201
Sharp$: 1062
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Vad händer om andra spelet går förlorat?
Jag har förstått det hela som så att du inte får några pengar tillbaka på första spelet om du förlorar det. Istället bjuder dom på ett "livespel" för samma summa som du spelat för (max 250 kr).
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 12:14   #45
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Exakt samma erbjudance som vid Man U-Chelsea alltså.

Det jag kommer att göra igen är att köra ett surebet på någon marknad innan - så har man ett helt riskfritt 250-kronors livespel.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td