Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-06, 15:26   #91
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Enroth - vad/hur är bäst enligt dig, att få en mer hemlig IP, så att man kommer undan ?
Det löser väl fortfarande inte problemet med Mac-adressen?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 16:27   #92
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Det löser väl fortfarande inte problemet med Mac-adressen?

Är ingen IT-tekniker, så vet inte Men att skapa en virtuell dator, bör väl bita på det mesta?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 18:25   #93
 
Enroths avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 110
Sharp$: 114


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns väl redan diskussioner om hur man spelar i andras namn, metoder och vad man borde tänka på för att undvika Gestapo

Själv är jag målvakt i NHL och knappast någon bedragarexpert, troligtvis bättre på att bli bedragen

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ser bolagen att du dribblar med IP-adressen så är det en varningsklocka i sig.
jag surfar mobilt från alla mina datorer/telefoner och har ny IP så gott som varje gång jag loggar in. Spelar ju bara med min egen identitet men det har i alla fall aldrig varit till något bekymmer för mig.
Enroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-27, 10:59   #94
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Manchester City välkomnar rivalerna Manchester United till Etihad Stadium på måndag den 30 april för vad som ser ut att bli säsongens avgörande match i jakten på titeln. Vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare.

Placera ett spel före matchstart på Manchesterderbyt och vi belönar dig med ett gratis Liveoddsspel till samma värde under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr).

Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 60 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.

Med ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.

Njut av spänningen!
Team bet365


Spoiler:
Värdet på gratisspelet blir lika stort som insatsen på det största singelspelet som kunden placerat före matchstart på Man City mot Man Utd i Premier League, som spelas på måndag den 30 april 2012, upp till maximalt 250 kr*.

Gratisspelet är det första singelspelet du placerar på Liveodds på Man City mot Man Utd i Premier League som spelas på måndag den 30 april 2012.

Notera att "före matchstart" definieras som spel som placerats före avspark på Man City mot Man Utd i Premier League som spelas på måndag den 30 april 2012. Liveodds är spel som placerats efter att avspark skett i matchen.

Spel måste betalas för och placeras på vanligt vis. Ifall ditt gratisspel går förlorat kommer din insats att betalas tillbaka till ditt konto inom två timmar från det att matchen avslutats. Största möjliga gratisspel per kund är 250 kr*.

Då fler än ett val görs på samma spelkupong för Liveodds räknas gratisspelet som det val som står först på spelkupongen.

Där något villkor för erbjudandet är överträtt eller om det framkommer några bevis för att en serie spel placerats av en kund eller grupp av kunder som på grund av insättningsbonus, förstärkta betalningar, gratisspel eller något annat marknadsföringserbjudande resulterar i garanterad vinst för kund oberoende av utgången, antingen individuellt eller som del av en grupp, förbehåller sig bet365 rätten att återta bonuselementet i sådana erbjudanden och efter eget gottfinnande antingen fastställa spel enligt de korrekta oddsen, annullera gratisspelen eller alla spel finansierade av insättningsbonusen. Dessutom förbehåller sig bet365 rätten att ta ut en administrationsavgift för kunden upp till och med värdet av insättningsbonusen, gratisspelet eller ytterligare betalning för att täcka administrationskostnader. Vi förbehåller oss även rätten att be kunder tillhandahålla tillräcklig dokumentation för att vi efter eget gottfinnande ska bli nöjda och kunna säkerställa en kunds identitet innan vi krediterar någon form av bonus, gratisspel eller erbjudande till deras konto.

Samtliga kunderbjudanden är begränsade till ett per person, telefonnummer, familj, kontonummer/kortnummer, adress, e-post och miljöer med delad datoranvändning. Vi förbehåller oss rätten att dra tillbaka ett eller alla erbjudanden för en enskild kund eller kundgrupp. Erbjudanden gäller enbart för kunder som har gjort en insättning med riktiga pengar till bet365.

bet365 förbehåller sig rätten att ändra/avbryta/återkräva eller neka alla erbjudanden efter egen beslutsrätt.

Detta erbjudande gäller inte för kunder som är bosatta i följande länder: Ryssland, Ukraina, Armenien, Vietnam, Vitryssland, Kroatien, Serbien, Litauen, Kazakstan, Lettland, Slovenien, Georgien, Moldavien, Makedonien, Rumänien, Polen, Portugal, Bulgarien, Tjeckien, Ungern, Slovakien, Kina, Taiwan.

Alla bet365's erbjudanden är menade att gälla för spelare med ärliga avsikter och bet365 förbehåller sig rätten att efter eget gottfinnande begränsa alla eller en del erbjudanden för enskilda kunder.
__________________
Cash is king, that makes me to the king of the kings!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 00:51   #95
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Jag antar att ingen missat det här:

Citat:
Regerande mästarna Spanien startar sitt EM 2012-äventyr med ett tufft test när de spelar mot Italien på söndag den 10 juni. Vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare.

Placera ett spel före matchstart på Spanien mot Italien och vi belönar dig med ett gratis Liveoddsspel till samma värde under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr).

Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 70 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.

Glöm inte vårt erbjudande 0-0 pengarna tillbaka under EM 2012. Placera ett spel före avspark på Första målgörare, Sista målgörare, Målgörare i matchen, Halvtid/Fulltid, Rätt resultat eller Scorecast på VALFRI fotbollsmatch under EM 2012 så betalar vi tillbaka insatsen om matchen slutar 0-0 på dessa marknader.

Med fantastiska erbjudanden, ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.

Njut av spänningen!
Team bet365

Regler och villkor tillämpas.
Betyder det här att jag skulle kunna göra såhär:
- lägga ett förhållandevis "säkert" spel i stil med Under 5,5 mål, på 250 kr till oddset 1.012, före matchstart.
- Kunna lägga ett livespel i minut 1, på till exempel spanien som vinnare, till odds runt 1.9.
- Få pengarna tillbaka om Spanien inte vinner.

Eller har jag utnyttjat systemet på något sätt, så att det kommer voidas?
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 08:49   #96
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Jag antar att ingen missat det här:


Betyder det här att jag skulle kunna göra såhär:
- lägga ett förhållandevis "säkert" spel i stil med Under 5,5 mål, på 250 kr till oddset 1.012, före matchstart.
- Kunna lägga ett livespel i minut 1, på till exempel spanien som vinnare, till odds runt 1.9.
- Få pengarna tillbaka om Spanien inte vinner.

Eller har jag utnyttjat systemet på något sätt, så att det kommer voidas?
Ja det kan du. Smartare är dock att trade:a 250:- insatsen då du inte har någon risk att förlora förutom en mindre summa. Satsa 250:- på under 2.5 mål och boka det samma på betfair. Se till att live-spelet inte "går emot" första spelet.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 16:07   #97
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Ja det kan du. Smartare är dock att trade:a 250:- insatsen då du inte har någon risk att förlora förutom en mindre summa. Satsa 250:- på under 2.5 mål och boka det samma på betfair. Se till att live-spelet inte "går emot" första spelet.
Det smartaste är att satsa 250 kronorna på en riktig högoddsare, då utnyttjar man cashback bonusen maximalt. Så. te.x. betta under 5.5 mål pre-match och sen över 5.5 mål live.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 16:59   #98
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mitt gratisspel gick i alla fall på att Xavi gör första målet (17 gånger).
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 17:41   #99
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Det minst smarta är att göra som jag, glömma att spela för 250 och istället få nöja sig med de 10 kronorna man lagt på ett minispel i matchen. Ett gratis livespel på 10 kr minsann, inte mycket att hurra för.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 19:21   #100
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2013
Standard

Spelade Spanien -3 hörnor innan matchen. Spelade sedan resultatet 0-0 live, men B365 har rättat det spelet som 0 kr.
Har jag uppfattat allt totalt fel, ska jag inte ha mina 250 kr för det förlorade live-spelet tillbaka?
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 19:28   #101
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Inget konstigt där, spelet gick ju förlorat. Dom kommer att göra en insättning på ditt konto senare...förmodligen under morgondagen.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 19:32   #102
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2013
Standard

Ok, brukar alltid missa nån paragraf när det är såna här erbjudanden så nu trodde jag det var dags igen. Tack för svaret.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-14, 14:23   #103
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Idag fick jag lojalitetsbonus. Är det sådant man får med jämna mellanrum eller är det en engångsföreteelse? Jag gillar sådant, jag vill ha fler.
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-14, 14:30   #104
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Idag fick jag lojalitetsbonus. Är det sådant man får med jämna mellanrum eller är det en engångsföreteelse? Jag gillar sådant, jag vill ha fler.
Dom kommer lite då och då.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-14, 14:42   #105
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varje onsdag 50-250 kr tror jag
__________________
# 27 Ivan Turina 1980-2013
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td