Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-07, 21:11   #16
 
sirmickes avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 195
Standard

Får man fråga hur stora vinster man kan få innan bolagen tröttnar på en?
Rör det sig om 30k åt gången ett par gånger eller 5k per dag?
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 22:29   #17
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirmicke Visa inlägg
Får man fråga hur stora vinster man kan få innan bolagen tröttnar på en?
Rör det sig om 30k åt gången ett par gånger eller 5k per dag?
Kan endast svara för mig själv, men det handlar inte i mitt fall om stora vinster iaf. Det räcker att slå bolagens stängningsodds lite för ofta, win or lose så kommer limiteringen. På Bet365 är mina siffror ca 1000 lagda spel, nästan exakt +/-0 (handlar om några tiotals kronor åt ena eller andra hållet) och en snittinsats på futtiga 35 kronor. Dock så låg jag på ett standardbet på 50kr när limiteringen kom, men ändå väldigt löjligt som du hör.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 22:42   #18
 
sirmickes avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 195
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Kan endast svara för mig själv, men det handlar inte i mitt fall om stora vinster iaf. Det räcker att slå bolagens stängningsodds lite för ofta, win or lose så kommer limiteringen. På Bet365 är mina siffror ca 1000 lagda spel, nästan exakt +/-0 (handlar om några tiotals kronor åt ena eller andra hållet) och en snittinsats på futtiga 35 kronor. Dock så låg jag på ett standardbet på 50kr när limiteringen kom, men ändå väldigt löjligt som du hör.
Låter sinnessjuk....

Jag förstår inte detta, bolagen är till för att spelas på, eller hur?
Men vinner man så blir man inte önskvärd!
Borde ju finnas lagar på detta.
Det blir ju lixom: Välkommen hit och spela men vinner ni så blir det adjöss.
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-09, 11:17   #19
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bet365 gillar att ändra odds i efterhand, som på Australien-Nya Zealand damer som spelades imorse la jag ett spel på under 41poäng första kvarten till 18kr bara och oddset 1.95 nu fick jag ett mail långt efter matchen va slut där dom säger att spelet lagts till ett uppenbart felodds och att jag får 1.15 som odds istället. Konstigt att det var ett uppenbart felodds när alla andra kvartar låg nästan på samma lina. Hänt några gånger förut också. Om det hade blivit över, hade dom ändrat oddset till 5 el något då? Tror inte det
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!

Senast redigerad av Fishjutta den 2011-09-09 klockan 11:20.
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-09, 11:59   #20
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fishjutta Visa inlägg
Bet365 gillar att ändra odds i efterhand, som på Australien-Nya Zealand damer som spelades imorse la jag ett spel på under 41poäng första kvarten till 18kr bara och oddset 1.95 nu fick jag ett mail långt efter matchen va slut där dom säger att spelet lagts till ett uppenbart felodds och att jag får 1.15 som odds istället. Konstigt att det var ett uppenbart felodds när alla andra kvartar låg nästan på samma lina. Hänt några gånger förut också. Om det hade blivit över, hade dom ändrat oddset till 5 el något då? Tror inte det
Jag har varit med om liknande med sänkningar i efterhand, helt felaktigt. Har dock aldrig hört om att det har gått åt andra hållet någon gång.

Supportens svar är alltid vänligt då de förklarar att de tar inget ansvar för eventuella fel gällande oddssättning och livescoren.

Spelarna borde då ha samma möjligheter att ändra sin insats efter spelets slut med hänvisningen att det var en uppenbar felsatsning, satsade 1000, men 10 var meningen eller tvärtom.
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-09, 13:19   #21
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej,

Tack för ditt meddelande.

Våra trader insåg att det var ett fel på det oddset och därför ändrade dom det.
Så här står det i våra regler angående det:

Fel odds
Där ett uppenbart fel har uppstått, före/efter matchen/evenemanget har börjat eller på liveodds så kommer eventuella levande spel att stå som giltiga och fastställas enligt det korrekta oddset.

Om det är gott om tid till evenemanget/matchen i fråga startar så kommer bet365 att försöka kontakta kunden. bet365 kan efter eget gottfinnande erbjuda möjligheten att annullera spelet.


Med vänliga hälsningar
Team bet365

Frågan är om 1.95 på under 41poäng i en basketkvart är ett uppenbart fel? Eftersom det blev över den linan i flera av kvartarna också Men men vill dom va jobbiga får dom väl va det, finns andra bolag att spela på också
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-09, 14:38   #22
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirmicke Visa inlägg
Får man fråga hur stora vinster man kan få innan bolagen tröttnar på en?
Rör det sig om 30k åt gången ett par gånger eller 5k per dag?
Beror såklart på vilket bolag du spelar på men på b365 som den här tråden gäller så får du vara glad om du får satsa sedelvalörer efter att ha dragit in 5k per dag i en eller ett par veckor. Inom den/de marknader du verkar då.

Rätt sjukt men man får väl försöka hitta vägar runt problemet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-10, 02:47   #23
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Visa inlägg
Om man blir limiterad på Bet365, hur mycket brukar ni få satsa då? Är nyfiken därför jag skulle själv uppleva det som en ganska stor förlust att bli limiterad där.

Gör de skillnad på stora marknader och små marknader i så fall, eller har de ett fast belopp när de limiterar?
Tillräckligt lite för att jag slutade spela där omgående. Runt 100kr på typ League One och hockey-vm, alltså inget att hålla på med.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 17:52   #24
 
G@boriks avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 291

MLB Underdog
Stats: 56 - 73 - 0
ROI: 102.09%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Fy fan, jag var inne och skulle livespela åp Minsk vs Avangard och såg att Bet365 har 39 inplay marknader på ishockeyn nu! MUMMA! Hur fan hinner de med att ändra alla odds egentligen
G@borik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-12, 23:07   #25
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 277
Standard

Nvm...

Senast redigerad av Hottamale1 den 2011-09-12 klockan 23:11.
Hottamale1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 15:42   #26
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 16
Standard

Har suttit mig i skiten på denna underbara sida. Jag skapade ett konto på deras sida när jag var under 18 för att kunna se streamar. Detta konto gjorde jag i falskt namn, adress osv.

Nu när jag fyllde 18 så tänkte jag byta namn på detta till mitt eget så jag kunde sätta in pengar och börja spela. Men nu vill dem ha en anledning till varför namnbytet skedde, ett kort mitt körkort och ett kort på den "falska mannens" ID. Hur ska jag göra? Blir det problem om jag säger att jag skapade kontot med falskt namn för att jag var minderårig och ville ha tillgång till streamar?

oskarwedin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 16:09   #27
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BONUS MAN UTD - CHELSEA!

Bet365 ligger just nu ute med en bonus upp till 250 kr. Man ska lägga ett spel på Man Utd - Chelsea innan matchen och då får man ett gratis livespel på samma belopp (max 250 kr) under matchen. Några förslag på vad man ska lira för att få ut så mycket som möjligt? =D
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 17:12   #28
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oskarwedin Visa inlägg
Har suttit mig i skiten på denna underbara sida. Jag skapade ett konto på deras sida när jag var under 18 för att kunna se streamar. Detta konto gjorde jag i falskt namn, adress osv.

Nu när jag fyllde 18 så tänkte jag byta namn på detta till mitt eget så jag kunde sätta in pengar och börja spela. Men nu vill dem ha en anledning till varför namnbytet skedde, ett kort mitt körkort och ett kort på den "falska mannens" ID. Hur ska jag göra? Blir det problem om jag säger att jag skapade kontot med falskt namn för att jag var minderårig och ville ha tillgång till streamar?

Tycker du ska lägga korten på bordet och berätta som det är. Du ville endast se streams. Nu är du över 18 och vill börja spela osv och få kontot rätt utan att det kommer påverka dig i framtiden där. Sedan kan du fråga dom om du trots ditt snedsteg är välkommen att börja spela på bet365 under samma villkor som alla andra användare eller om du inte är det.

Ett klokt tips är att berätta sanningen, då de kanske läser forumet iom deras partnerskap här och du ditt namn är Oskar Wedin så är det inte svårt att slå ihop 1+1 OM de nu vill det. Dock har de antagligen bra många nya signups om dagen att de struntar i dig.

Finns annars bra många andra bolag där ute att spela hos
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 22:48   #29
 
Pluxs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Oslo
Inlägg: 16
Sharp$: 238

2013
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 119.28%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

edit: fick hjälp av b365 kundtjänst

Senast redigerad av Plux den 2011-09-16 klockan 23:31.
Plux är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 22:02   #30
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Angående gratis livespel på dagens match, min gick inte in. Vart kan jag se om jag har fått tillbaka pengarna?
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td