Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Bet365 Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8740-bet365-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

Pilkast 2012-12-23 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av hardballs (Inlägg 220515)
Hänt mig oxå under en viss period, fick nog 3 meddelanden på en vecka. Deras bolag deras regler. Bara gå vidare.

Varför skulle han ge sig i detta fall? De har ju uppenbart gjort fel - 1.25 i odds är ju bullshit, det vet ju alla...!

Nej, hota med både det ena och det andra och ta printscreens på vad oddsen brukar ligga på i samma scenario som ovan/du beskriver...

Han har ju helt klart rätt till pengarna - oddset 4.33 verkar vara adekvat vid dena tidpunkt i matchen...

Grnvit 2012-12-23 18:37

Ja det lät ju jävligt märkligt det där? Du har kollat noggrant så du inte lirat något annat?
Finns väl dock inte mycket att göra, tyvärr. De kan ju fitta sig hur mycket de vill i princip och ändå dra in pengar enkelt. Några kunder är bara en fis i havet. Vi får helt enkelt dra ner brallorna och ta emot när de gör så här, sedan försöka slå tillbaka ännu hårdare på lång sikt.

Pilkast 2012-12-23 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 220573)
Ja det lät ju jävligt märkligt det där? Du har kollat noggrant så du inte lirat något annat?
Finns väl dock inte mycket att göra, tyvärr. De kan ju fitta sig hur mycket de vill i princip och ändå dra in pengar enkelt. Några kunder är bara en fis i havet. Vi får helt enkelt dra ner brallorna och ta emot när de gör så här, sedan försöka slå tillbaka ännu hårdare på lång sikt.

Skulle ALDRIG ge mig i ett sådant solklart fall! 1.25 i odds med ett spann på 8 minuter, det fattar ju alla att detta inte stämmer!!! Hade de skrivit ett högre odds så hade det varit mer tveksamt, men 1.25 är ren och skär bullshit - ingen kan ju motivera ett sådant lågt odds i en 0-0 match!

Ge dig ABSOLUT inte!!! :cheers:

Niteowl 2013-01-01 14:17

Hur vet man vad man får för odds på Bet365? Ett livespel nyss var på 1,90 men fyller man i tex 100:- så står det vinst 190,91:-.

vinn_ermest 2013-01-01 14:20

Citat:

Ursprungligen postat av Niteowl (Inlägg 221786)
Hur vet man vad man får för odds på Bet365? Ett livespel nyss var på 1,90 men fyller man i tex 100:- så står det vinst 190,91:-.

Då får du ju oddset 1,9091 :-) Borde inte vara några problem att räkna ut.

Att dem sen inte är korrekta i sin information är en annan sak.

Donald 2013-01-01 14:56

Bet365 använder själva engelska odds och det blir lite problematiskt när många linor ska översättas till oss som visar decimala odds.

10/11 = 0,9090...

Jag tror de avrundar nedåt för att det inte ska se ut som om de blåser spelare.

Niteowl 2013-01-01 15:27

Hur är det med parlays då? Fyller man i oddsen var för sig i spreadsheet så stämmer det ju inte. Sedan var det väl bonus på parlays?

Niteowl 2013-01-01 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av vinn_ermest (Inlägg 221787)
Då får du ju oddset 1,9091 :-) Borde inte vara några problem att räkna ut.

Att dem sen inte är korrekta i sin information är en annan sak.

Jo om man spelar jämnt går det ju bra men spelar man 568,73 måste man ju tråka med miniräknare.

Sprite 2013-01-01 17:06

Citat:

Ursprungligen postat av Niteowl (Inlägg 221810)
Jo om man spelar jämnt går det ju bra men spelar man 568,73 måste man ju tråka med miniräknare.

Eller så skriver du 100 i fältet och får oddset via den eventuella vinsten som visas och sen lägger du den riktiga satsningen...?

Niteowl 2013-01-02 01:12

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 221811)
Eller så skriver du 100 i fältet och får oddset via den eventuella vinsten som visas och sen lägger du den riktiga satsningen...?

Fast det ser du ju inte när du lägger en parlay.

DamageINC 2013-01-25 14:34

Är det ingen som reagerat på det absurda i hur bet365 formulerar sina regler för Antal mål i NHL förut? Jag klistrar in en pågående konversation jag har med kundtjänst så förstår ni problematiken:

Spoiler:
Citat:

I era regler står det:

"NHL/NCAAH/AHL - alla marknader före matchstart och som liveodds
Alla spel inkluderar förlängning/straffläggning om inget annat angivits I händelse av straffar läggs ett mål till vinnande lags resultat och matchens totala resultat.

Asian Handicap / Antal mål (Goal Line), avgörs baserat på resultatet efter ordinarie speltid."

Med andra ord så anges annat i fallet "Antal mål", resultatet efter ordinarie speltid ska räknas. Jag spelade på U4.5 i matchen Dallas Stars-Chicago Blackhawks vilken slutade 2-2 efter full tid. Denna borde därmed rättas som vinst.

Spoiler:
Citat:

Hej,

Fast alla spel inkluderar eventuell övertid så blir det övertid eller förlängning så inkluderas det ALLTID.

NHL/NCAAH/AHL - alla marknader före matchstart och som liveodds
Alla spel inkluderar förlängning/straffläggning om inget annat angivits I händelse av straffar läggs ett mål till vinnande lags resultat och matchens totala resultat.

Asian Handicap / Antal mål (Goal Line), avgörs baserat på resultatet efter ordinarie speltid.

Det avgörs alltså efter ordinarie speltid såvida det inte blir förläng eftersom det står Alla spel inkluderar förlängning/straffläggning. Ditt spel är alltså korrekt rättat om det blivit förlängning i matchen ifråga.

Vänliga hälsningar,
Agon K
Team bet365

Spoiler:
Citat:

Hej igen,

Nej, det står: "Alla spel inkluderar förlängning/straffläggning OM INGET ANNAT ANGIVITS"

Sedan anges:

"Asian Handicap / Antal mål (Goal Line), avgörs baserat på resultatet efter ORDINARIE SPELTID."

Ordinarie Speltid i ishockey, även så i NHL, är 60 minuter. Oavsett vad ni säger så är det ett allmänt vedertaget begrepp som ni inte kan hävda er egen definition på.

Jag föreslår att ni rättar mitt spel som vinst alternativt betalar tillbaka insatsen, för att sedan ändra formuleringen i era regler. Som den är nu är den felaktig och vilseledande, det kan inte vara så svårt att skriva att "Asian Handicap / Antal mål (Goal Line), avgörs baserat på resultatet efter ordinarie speltid samt eventuell förlängning/straffar".

Jag menar, i samma sektion har ni en regel som säger:
"Handikapp (3-vägs), Totalt (3-vägs), Dubbelchans (3-vägs), Insatsen tillbaka vid oavgjort, Matchodds (3-vägs), Totalt - Lag (3-vägs) avgörs baserat på resultatet efter ordinarie speltid"

Med den tolkningen du just gav betyder det att jag kan hävda vinst på en trevägsmarknad om mitt lag vinner efter förlängning, och det är ju uppenbart fel.

Det ska bli intressant vad de har att säga om det sista.

kingofding 2013-01-25 14:48

Ja lyckas du hitta vinst/void på det spelet är de snyggt jobbat iaf :) Men skall det rättas rätt så har du tyvärr torskat ditt spel :(

DamageINC 2013-01-25 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av kingofding (Inlägg 227054)
Ja lyckas du hitta vinst/void på det spelet är de snyggt jobbat iaf :) Men skall det rättas rätt så har du tyvärr torskat ditt spel :(

Förklara för mig hur deras regler inte är felformulerade i så fall tack.

Sprite 2013-01-25 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 227058)
Förklara för mig hur deras regler inte är felformulerade i så fall tack.

Finns lagar i Sverige som också kan verka emot varandra. Där finns det ju en hieraki att t.ex. en grundlag trumfar en vanlig lag och är lagarna på "samma nivå" så trumfar den mest detaljerade lagen den mindre detaljerade lagen. Juridik för nybörjare.

Kan ju vara det som gäller även på Bet365. Bara en tanke i all hast.

DamageINC 2013-01-25 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 227081)
Finns lagar i Sverige som också kan verka emot varandra. Där finns det ju en hieraki att t.ex. en grundlag trumfar en vanlig lag och är lagarna på "samma nivå" så trumfar den mest detaljerade lagen den mindre detaljerade lagen. Juridik för nybörjare.

Kan ju vara det som gäller även på Bet365. Bara en tanke i all hast.

Mjo, men i detta fall öppnar den övergripande regeln för undantag, och direkt under listas detta skrivet precis som att det är ett undantag. Särskilt när man använder samma formulering för 3-vägsmarknader och DnB i samma stycke där det är uppenbart att 60 min är det som gäller. Man skriver att det gäller om inget annat anges, och det är just det som görs, ordinarie speltid anges som villkor för Goal line.

Spoiler:
Citat:

NHL/NCAAH/AHL - alla marknader före matchstart och som liveodds

Asian Handicap / Antal mål (Goal Line), avgörs baserat på resultatet efter ordinarie speltid.

Handikapp (3-vägs), Totalt (3-vägs), Dubbelchans (3-vägs), Insatsen tillbaka vid oavgjort, Matchodds (3-vägs), Totalt - Lag (3-vägs) avgörs baserat på resultatet efter ordinarie speltid.