Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Bet365 Bonus 2022 » Spelarnas Recension » HÄMTA BONUS NU (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/8740-bet365-bonus-2022-spelarnas-recension-haemta-bonus-nu/)

sirmicke 2011-09-07 21:11

Får man fråga hur stora vinster man kan få innan bolagen tröttnar på en?
Rör det sig om 30k åt gången ett par gånger eller 5k per dag?

DamageINC 2011-09-07 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av sirmicke (Inlägg 139390)
Får man fråga hur stora vinster man kan få innan bolagen tröttnar på en?
Rör det sig om 30k åt gången ett par gånger eller 5k per dag?

Kan endast svara för mig själv, men det handlar inte i mitt fall om stora vinster iaf. Det räcker att slå bolagens stängningsodds lite för ofta, win or lose så kommer limiteringen. På Bet365 är mina siffror ca 1000 lagda spel, nästan exakt +/-0 (handlar om några tiotals kronor åt ena eller andra hållet) och en snittinsats på futtiga 35 kronor. Dock så låg jag på ett standardbet på 50kr när limiteringen kom, men ändå väldigt löjligt som du hör.

sirmicke 2011-09-07 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 139403)
Kan endast svara för mig själv, men det handlar inte i mitt fall om stora vinster iaf. Det räcker att slå bolagens stängningsodds lite för ofta, win or lose så kommer limiteringen. På Bet365 är mina siffror ca 1000 lagda spel, nästan exakt +/-0 (handlar om några tiotals kronor åt ena eller andra hållet) och en snittinsats på futtiga 35 kronor. Dock så låg jag på ett standardbet på 50kr när limiteringen kom, men ändå väldigt löjligt som du hör.

Låter sinnessjuk....

Jag förstår inte detta, bolagen är till för att spelas på, eller hur?
Men vinner man så blir man inte önskvärd!
Borde ju finnas lagar på detta.
Det blir ju lixom: Välkommen hit och spela men vinner ni så blir det adjöss.

Fishjutta 2011-09-09 11:17

Bet365 gillar att ändra odds i efterhand, som på Australien-Nya Zealand damer som spelades imorse la jag ett spel på under 41poäng första kvarten till 18kr bara och oddset 1.95 nu fick jag ett mail långt efter matchen va slut där dom säger att spelet lagts till ett uppenbart felodds och att jag får 1.15 som odds istället. Konstigt att det var ett uppenbart felodds när alla andra kvartar låg nästan på samma lina. Hänt några gånger förut också. Om det hade blivit över, hade dom ändrat oddset till 5 el något då? Tror inte det :D

Blixt Gordon 2011-09-09 11:59

Citat:

Ursprungligen postat av Fishjutta (Inlägg 139605)
Bet365 gillar att ändra odds i efterhand, som på Australien-Nya Zealand damer som spelades imorse la jag ett spel på under 41poäng första kvarten till 18kr bara och oddset 1.95 nu fick jag ett mail långt efter matchen va slut där dom säger att spelet lagts till ett uppenbart felodds och att jag får 1.15 som odds istället. Konstigt att det var ett uppenbart felodds när alla andra kvartar låg nästan på samma lina. Hänt några gånger förut också. Om det hade blivit över, hade dom ändrat oddset till 5 el något då? Tror inte det :D

Jag har varit med om liknande med sänkningar i efterhand, helt felaktigt. Har dock aldrig hört om att det har gått åt andra hållet någon gång. :thumbdown:

Supportens svar är alltid vänligt då de förklarar att de tar inget ansvar för eventuella fel gällande oddssättning och livescoren.

Spelarna borde då ha samma möjligheter att ändra sin insats efter spelets slut med hänvisningen att det var en uppenbar felsatsning, satsade 1000, men 10 var meningen eller tvärtom.

Fishjutta 2011-09-09 13:19

Hej,

Tack för ditt meddelande.

Våra trader insåg att det var ett fel på det oddset och därför ändrade dom det.
Så här står det i våra regler angående det:

Fel odds
Där ett uppenbart fel har uppstått, före/efter matchen/evenemanget har börjat eller på liveodds så kommer eventuella levande spel att stå som giltiga och fastställas enligt det korrekta oddset.

Om det är gott om tid till evenemanget/matchen i fråga startar så kommer bet365 att försöka kontakta kunden. bet365 kan efter eget gottfinnande erbjuda möjligheten att annullera spelet.


Med vänliga hälsningar
Team bet365

Frågan är om 1.95 på under 41poäng i en basketkvart är ett uppenbart fel? Eftersom det blev över den linan i flera av kvartarna också :) Men men vill dom va jobbiga får dom väl va det, finns andra bolag att spela på också ;)

Stekel 2011-09-09 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av sirmicke (Inlägg 139390)
Får man fråga hur stora vinster man kan få innan bolagen tröttnar på en?
Rör det sig om 30k åt gången ett par gånger eller 5k per dag?

Beror såklart på vilket bolag du spelar på men på b365 som den här tråden gäller så får du vara glad om du får satsa sedelvalörer efter att ha dragit in 5k per dag i en eller ett par veckor. Inom den/de marknader du verkar då.

Rätt sjukt men man får väl försöka hitta vägar runt problemet.

Slurf 2011-09-10 02:47

Citat:

Ursprungligen postat av Sonny (Inlägg 139374)
Om man blir limiterad på Bet365, hur mycket brukar ni få satsa då? Är nyfiken därför jag skulle själv uppleva det som en ganska stor förlust att bli limiterad där.

Gör de skillnad på stora marknader och små marknader i så fall, eller har de ett fast belopp när de limiterar?

Tillräckligt lite för att jag slutade spela där omgående. Runt 100kr på typ League One och hockey-vm, alltså inget att hålla på med.

G@borik 2011-09-12 17:52

Fy fan, jag var inne och skulle livespela åp Minsk vs Avangard och såg att Bet365 har 39 inplay marknader på ishockeyn nu! MUMMA! Hur fan hinner de med att ändra alla odds egentligen :D

Hottamale1 2011-09-12 23:07

Nvm...

oskarwedin 2011-09-15 15:42

Har suttit mig i skiten på denna underbara sida. Jag skapade ett konto på deras sida när jag var under 18 för att kunna se streamar. Detta konto gjorde jag i falskt namn, adress osv.

Nu när jag fyllde 18 så tänkte jag byta namn på detta till mitt eget så jag kunde sätta in pengar och börja spela. Men nu vill dem ha en anledning till varför namnbytet skedde, ett kort mitt körkort och ett kort på den "falska mannens" ID. Hur ska jag göra? Blir det problem om jag säger att jag skapade kontot med falskt namn för att jag var minderårig och ville ha tillgång till streamar?

:sad44:

raaabin 2011-09-15 16:09

BONUS MAN UTD - CHELSEA!

Bet365 ligger just nu ute med en bonus upp till 250 kr. Man ska lägga ett spel på Man Utd - Chelsea innan matchen och då får man ett gratis livespel på samma belopp (max 250 kr) under matchen. Några förslag på vad man ska lira för att få ut så mycket som möjligt? =D

KP 2011-09-15 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av oskarwedin (Inlägg 140900)
Har suttit mig i skiten på denna underbara sida. Jag skapade ett konto på deras sida när jag var under 18 för att kunna se streamar. Detta konto gjorde jag i falskt namn, adress osv.

Nu när jag fyllde 18 så tänkte jag byta namn på detta till mitt eget så jag kunde sätta in pengar och börja spela. Men nu vill dem ha en anledning till varför namnbytet skedde, ett kort mitt körkort och ett kort på den "falska mannens" ID. Hur ska jag göra? Blir det problem om jag säger att jag skapade kontot med falskt namn för att jag var minderårig och ville ha tillgång till streamar?

:sad44:

Tycker du ska lägga korten på bordet och berätta som det är. Du ville endast se streams. Nu är du över 18 och vill börja spela osv och få kontot rätt utan att det kommer påverka dig i framtiden där. Sedan kan du fråga dom om du trots ditt snedsteg är välkommen att börja spela på bet365 under samma villkor som alla andra användare eller om du inte är det.

Ett klokt tips är att berätta sanningen, då de kanske läser forumet iom deras partnerskap här och du ditt namn är Oskar Wedin så är det inte svårt att slå ihop 1+1 OM de nu vill det. Dock har de antagligen bra många nya signups om dagen att de struntar i dig.

Finns annars bra många andra bolag där ute att spela hos ;)

Plux 2011-09-16 22:48

edit: fick hjälp av b365 kundtjänst

highwon 2011-09-18 22:02

Angående gratis livespel på dagens match, min gick inte in. Vart kan jag se om jag har fått tillbaka pengarna?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved