Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-24, 20:43   #16
 
pojkrummets avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 39
Sharp$: 635


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fick detta mejl imorse, passade till Mali.

Citat:
Vi vill gärna att du upptäcker spel i mobilen så därför erbjuder vi ett riskfritt spel på valfri match den här veckan! Om ditt första spel du gör i mobilen på valfri match denna vecka inte är ett vinstspel så ger vi dig din insats tillbaka upp till 250 kronor.

För att utnyttja vårt erbjudande loggar du in på vår mobilapp, klicka på länken Mitt konto i det övre navigeringsfältet och därefter på Bonuskod och skriv in MOBILEJAN. Gör ett spel på valfri match som spelas mellan den 23 och 29 januari, 2012.

Senast redigerad av pojkrummet den 2012-01-24 klockan 20:58.
pojkrummet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 17:44   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
NordicBet har länge varit ett populärt bolag för svenskar att sköta sin betting på och det är något nordicbet tagit till vara på och utvecklat sig vidare på, t.ex. erbjuder dem uttag till svenska bankkonton som når ditt konto inom 24 timmar. .
Stämmer inte riktigt

Citat:
Notera att vår ekonomiavdelning jobbar måndag till fredag mellan 09-17 CET
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 14:45   #18
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

"Bäste spelare,

Vi vill informera dig om att Betsson AB (publ) i dag har meddelat att man tecknat ett avtal om att förvärva väsentliga delar av verksamheten i Nordic Gaming Group plc, ägare till NordicBet, Triobet och Tobets spelverksamhet. När transaktionen är godkänd av behöriga tillsynsmyndigheter kommer förvärvet att slutföras i slutet av andra kvartalet 2012.
"

Troligtvis inte bra då Nordicbet är generösare med gratisspel osv än Betsson, snart har fan Betsson monopol på bolagen som riktar sig mot den svenska marknaden.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 16:29   #19
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

helvete.. Betsson limiterar ju alla direkt!! Nordicbet däremot ruskigt bra......... fan.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-22, 11:10   #20
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Fast vad jag förstått så kommer Nordicbet fortsätta drivas vidare precis som vanligt ändå. Visst en del grejer kommer säkert Betsson ha nåt att säga till om, men låter inte som det ska bli några större ändringar vad jag hört.
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-24, 16:33   #21
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 441
Standard

Hallå. Har bara en liten fundering. Nordicbet annonserar nu på deras hemsida om riskfritt spel i mobilen, men om man läser noggrannare i villkoren står det:

9. Detta erbjudande gäller endast för de kunder som tagit del av det nyhetsbrev utskickat den 24 april.

Har någon här mottagit något "nyhetsbrev" i mailen, eller är det annonsen på hemsidan dom menar är nyhetsbrevet?
PalleKuling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-24, 16:55   #22
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 441
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PalleKuling Visa inlägg
Hallå. Har bara en liten fundering. Nordicbet annonserar nu på deras hemsida om riskfritt spel i mobilen, men om man läser noggrannare i villkoren står det:

9. Detta erbjudande gäller endast för de kunder som tagit del av det nyhetsbrev utskickat den 24 april.

Har någon här mottagit något "nyhetsbrev" i mailen, eller är det annonsen på hemsidan dom menar är nyhetsbrevet?
Kan svara på min egna fråga om det är fler som undrar (pratade nyss med supporten).

Erbjudandet gäller förutsatt att man inte spelat via mobilen innan. Man måste alltså inte ha mottagit något mail.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1)
PalleKuling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 22:14   #23
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: HIGHROLLER.BLOGG.SE
Inlägg: 7
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PalleKuling Visa inlägg
Hallå. Har bara en liten fundering. Nordicbet annonserar nu på deras hemsida om riskfritt spel i mobilen, men om man läser noggrannare i villkoren står det:

9. Detta erbjudande gäller endast för de kunder som tagit del av det nyhetsbrev utskickat den 24 april.

Har någon här mottagit något "nyhetsbrev" i mailen, eller är det annonsen på hemsidan dom menar är nyhetsbrevet?

Kan du länka villkoren?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Highroller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-30, 14:14   #24
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 441
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Highroller Visa inlägg
Kan du länka villkoren?
Sorry, Highroller, såg inte din post förrän nu. Nu finns inte erbjudandet kvar så jag kan inte länka till något.


On Topic:

Nu har Nordicbet ett "riskfritt spel" på ett scorecastspel i Manchesterderbyt. Lite halvkul villkor dock; minst ett rött kort måste utdelas i matchen för att det "riskfria" spelet ska gälla. Iofs inte helt omöjligt, men lite halvkul marknadsföring där.

Off topic:

Expekt kör också "riskfritt" inför kvällens derby, fast i detta fall gäller pengarna tillbaka vid ett 0-0-resultat

Osäker på vilket av erbjudandet som är "bäst", men det lutar väl åt Nordicbets.

Bet365 har ett betydligt bättre erbjudande inför kvällen, men det står säkert i den tråden.
PalleKuling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 10:54   #25
 
paelsmastarens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 660


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Läste att Nordicbet erbjöd 100% bonus på första insättningen så jag reggade just ett konto och satte in 1000 kr men fick ingen bonus vad jag kan se.. Ursäkta "noob"frågan men jag är nybörjare här. Någon som vet om jag gjort nåt fel eller om jag kan få bonusen på nåt sätt?
paelsmastaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 10:59   #26
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Prata med supporten så fixar de det!
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 20:14   #27
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 441
Standard

Spoiler:
Hej Christer Pettersson!

I kväll är det dags! Finalen i Europa League har avspark klockan 20.45 på Nationalarenan i Bukarest. Men vilka kommer att vinna? Kan Atlético Madrid besegra Athletic Bilbao och skapa lite fotbollshistoria? Och vem kommer att göra det avgörande målet? Blir det Falcao? Llorente? Eller kanske Juanfran? Om bara några timmar har vi svaret!

När matchen väl har startat har du möjlighet att krydda spänningen med ett LiveBet. Och har du aldrig spelat hos oss i mobilen tidigare så har vi ett erbjudande just för dig - ett riskfritt LiveBet i mobilen upp till 100 kronor!

Logga in i vår LiveBet via mobilen, klicka på Mitt konto och skriv in koden BUCHAREST i rutan för Bonuskod. Om ditt första LiveBet på finalen i Europa League inte är en vinnare återbetalar vi insatsen upp till 100 kronor!
PalleKuling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 20:18   #28
 
perssahs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Sweden
Inlägg: 83
Sharp$: 948
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av paelsmastaren Visa inlägg
Läste att Nordicbet erbjöd 100% bonus på första insättningen så jag reggade just ett konto och satte in 1000 kr men fick ingen bonus vad jag kan se.. Ursäkta "noob"frågan men jag är nybörjare här. Någon som vet om jag gjort nåt fel eller om jag kan få bonusen på nåt sätt?
Hände precis samma sak för mig, pratade bara med supporten så löste dom det
__________________
Hockey tokigaste token!
perssah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-10, 11:26   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

100% upp till 2000 kr för nya kunder och du som redan är kund och sätter in minst 500 får ett sverige kit
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-15, 19:12   #30
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 41
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppoe Visa inlägg
100% upp till 2000 kr för nya kunder och du som redan är kund och sätter in minst 500 får ett sverige kit
Någon som vet om man måste omsätta bonusen till tripplar?
Står inget om det i villkoren:
http://www.nordicbet.com/docs?conten...2_tc&ads=false
OlofBetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td